Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

"ik sta 6% groep" werkelijkheid toont anders
op 6 % heb je een spinnenweb van aders over je pens lopen. die 6% bitches zijn dezelfde eikels die denken dat vrouwen onder de 10-12% oid kunnen komen. icryevertim
 
ik had t over de 6%bf mensen, niet de 60% bf mensen lloyyd. Dus waarom reageer jij?



ooooooooo
Stageready shredded hoor.

Maar vond de vrouwen op de olympia juist een stuk droger en harder dan het mannelijke deelnemersveld
 
adertjes komen weer terug :-)

25piu1l.jpg
 
Nice! Wat was je vp daar?
 
11%? [emoji56]
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Omdat je achterlijke topic verwijderd werd zet je hem nu maar hier neer?? :dunno:
 
waarom was het achterlijk?

Lees de regels omtrent UG labs bespreken.
Verder was het helemaal achterlijk omdat het overkomt alsof je het ene merk de hemel in prijst en het andere merk afkraakt..
 
Oke, ik heb niks besproken. Ik publiceer feiten en vraag hier een mening over. Ik verkoop zelf niet, en menig kuurder op dit forum heeft et recht om zelf te oordelen op basis van de fotos, de dosissen, compounds en resultaten. Zo kunnen we elkaar een hand verder helpen en FAKE SCAM anabolen de wereld uit helpen . :thumb:mg
 
Oke, ik heb niks besproken. Ik publiceer feiten en vraag hier een mening over. Ik verkoop zelf niet, en menig kuurder op dit forum heeft et recht om zelf te oordelen op basis van de fotos, de dosissen, compounds en resultaten. Zo kunnen we elkaar een hand verder helpen en FAKE SCAM anabolen de wereld uit helpen. :thumb:

Je publiceert geen feiten.. Als het feiten zouden zijn dan had je labtests van beide merken om aan te tonen dat iets goed of niet goed is. Nu moeten we afgaan op jouw eerlijkheid en jouw kunde in voeding, training en het gebruik van AAS.. Daar is helemaal niets een feit aan...
 
Je publiceert geen feiten.. Als het feiten zouden zijn dan had je labtests van beide merken om aan te tonen dat iets goed of niet goed is. Nu moeten we afgaan op jouw eerlijkheid en jouw kunde in voeding, training en het gebruik van AAS.. Daar is helemaal niets een feit aan...

Feiten in de zin van; gewichtstoename, optische beelden, doseringen en compound gebruik. labtests zou ik wel willen doen, maar wil niet dat mijn huisarts erachter komt dat ik kuur.
 
Je mist mijn punt :p

/Nevermind :)
 
Back
Naar boven