Fitness Seller

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Oh mennn!! I love thuis trainen! Ik experimenteer nu meer, en probeer andere dingen en natuurlijk doe je ook andere oefeningen. Dit resulteert wel in gigantische spierpijn, maar geeft een heel goed gevoel. Afgelopen dagen met het warme weer was ik ineens bijna 4kg zwaarder haha, dit resulteerde wel in hele volle spieren (en veel vocht in de onderbenen wat niet zo charming is haha). Alles is er nu gelukkig weer af. Strepen op de borst zijn ook weer zichtbaar :).
Ik cut nog even door en ga dan weer tot het einde van het jaar cleanbulken. En dan tegen het einde van het jaar (voor kerst) waarschijnlijk weer 1 maandje cutten.
Zo

IMG_20150706_220922.jpg
 
Laatst bewerkt:
Leuke foto :)

Homegym in orde ondertussen? Zag je posts in het FS topic :D
 
Leuke foto :) Homegym in orde ondertussen? Zag je posts in het FS topic :D

Ja helemaal ingericht. Moeten nog wat dingen afgekit worden enzo, je weet het wel, die klusjes die altijd blijven liggen. Maar bijna alle equipment die op onze wishlist stond is er nu.

Losse DB's, barbarian power cage met plate loaded low in high pulley, power sled om lekker in de tuin mee te duwen en trekken, plates van 2,5kg tot 25kg, t-bar row, resistance bands, TRX.

Er zal nog wel wat bij komen, maar met wat we nu hebben kan ik al eindeloos variëren.

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------


Thanks!
 
Klinkt goed! :)
 
Je ziet er goed uit! Home gym klinkt mooi.
 
Had t al op insta gezien, wel gaaf hoor :D
Zeer nette chest ook :D
 
Echt een super foto. gaat lekker! :)
 
Gaat lekker meid! Dus we zien je niet meer vaak bij Janny?
 
Goed wijd meid :thumbs:
 
Mooie massa :) Toppertje.
 
Alweer zoooo lang geleden...te druk met werken bij mn "normale" werk en onze eigen kleine gym dat loggen even helemaal naar de achtergrond is verdwenen.

Maar trainen gaat gewoon door, inmiddels wel weer een doel gesteld om in 2017 het podium op te gaan. Welke wedstrijd weten we nog niet.

Het eerste doel wat ik binnenkort wil halen is de 70kg aantikken, nog iets minder dan 2,5kg te gaan.

#proppen

IMG_20160123_091155.jpg


IMG_20160224_220500.jpg
 
Goed bezig.

VP ook nog mooi laag.

Ben je b atleet?
 
Leuk weer ff wat te horen:)

Indd vet nog steeds goed laag!

Ga je richting de wedstrijd hier weer meer loggen:)?
 
Leuk dat je weer wat post al volg ik je nog wel:P

Die 70kg ga je wel halen.:)
 
Back
Naar boven