Fitness Seller

Ervaringen ECA stack (2 bezoekers)

wat is jouw ervaring met ECA?

  • positief, omdat...

    Stemmen: 11 78,6%
  • negatief, omdat...

    Stemmen: 0 0,0%
  • anders, namelijk...

    Stemmen: 3 21,4%

  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

Gast 133695

Cool Novice
Lid geworden
4 mei 2014
Berichten
211
Waardering
20
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
18%
Hallo,

Graag zou ik eens ervaringen willen horen over het gebruik van ECA. Ik lees veel op internet over mensen die het willen gaan gebruiken maar echt ervaringen niet. Alleen stemmen als je er echt zelf ervaring mee hebt. Ook zou ik willen weten waarom je deze ervaring ermee hebt. Pre workout of fatburner maakt niet uit.. :)

Bedankt alvast.
 
T5 bedoel je? Goeie shit
 
T5 van zionlabs gebruikt gaat lekker 1 voor training is meestal genoeg voor mij en goede energie. Maar verwacht niet dat het wonderen doet..
 
Op een t5 van Zion labs (wel oude) vlieg ik door de sportschool.
Trainingen gaan lekker!
Ook zien mensen het aan me gezicht. Al paar keer de vraag gehad of ik misschien drugs gebruikt had:o

Na een paar dagen achter elkaar nemen voel ik me wel ff kut. soort van uitgeput
 
Okee ik heb hem zelf van monster labs. Daar zit nog 1,3 DMAA bij. Hoe ging t .et vetverlies bij jullie met gebruik ervan?
 
Okee ik heb hem zelf van monster labs. Daar zit nog 1,3 DMAA bij. Hoe ging t .et vetverlies bij jullie met gebruik ervan?
Gaat je geen wonderen doen. Had ervoor ook al eens gecut ging het zelfde alleen merk je gewoon dat je meer energie hebt om te traine en goed gevoel.
 
Gaat je geen wonderen doen. Had ervoor ook al eens gecut ging het zelfde alleen merk je gewoon dat je meer energie hebt om te traine en goed gevoel.

Okee thanks!
 
Goed mee afgevallen, helaas zo weinig eetlust dat m'n cut finaal was mislukt, maar dat was meer m'n eigen schuld. Voelde me lekker en had nooit een hongergevoel.


 
Weinig eetlust door t5?
 
Goed mee afgevallen, helaas zo weinig eetlust dat m'n cut finaal was mislukt, maar dat was meer m'n eigen schuld. Voelde me lekker en had nooit een hongergevoel.

Cut mislukt als in veel massa kwijt?
 
Bedoelde natuurlijk onder onderhoud[emoji38]


 
Extra energie en minder honger. Vanaf 2 per dag wel moeite met slapen.
 
Back
Naar boven