Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik protesteer. De woorden "darten" en "Toppers" horen nooit of te nimmer in dezelfde zin gebruikt te worden. Wat je bedoelde te zeggen is "ik ga naar dikke tokkies kijken die hun zuipwerk verschuilen onder de noemen Darten".
    :mad::mad::mad: Ik HAD jou altijd hoog zitten Trium :mad::mad::mad::mad::mad:
     
    Darten is gewoon mooi.
    Actually srs.

    TU TUDUDUDUUU DUDUDUDUDU DUDUDUDUDUUU OI OI OI
     
    Voor de superhelden liefhebbers; skip naar 3:02
     
    godver dit is ongekend :roflol::roflol:

    zus raadde me aan om een ring aan te schaffen, omdat alle indonezen wegdrijven :roflol: srs, denk dat ik vandaag met zo'n 14 groepjes indo's op de foto ben geweest, en ik ben er pas een ochtend en middag :roflol:

    dus lonely dbb lekker naar pindonezië daar is alles makkelijk
     
    godver dit is ongekend :roflol::roflol:

    zus raadde me aan om een ring aan te schaffen, omdat alle indonezen wegdrijven :roflol: srs, denk dat ik vandaag met zo'n 14 groepjes indo's op de foto ben geweest, en ik ben er pas een ochtend en middag :roflol:

    dus lonely dbb lekker naar pindonezië daar is alles makkelijk

    wat lief, jan voelt zich ook een keer groot :trollface:
     
    godver dit is ongekend :roflol::roflol:

    zus raadde me aan om een ring aan te schaffen, omdat alle indonezen wegdrijven :roflol: srs, denk dat ik vandaag met zo'n 14 groepjes indo's op de foto ben geweest, en ik ben er pas een ochtend en middag :roflol:

    dus lonely dbb lekker naar pindonezië daar is alles makkelijk
    Inb4 cockring
     
    Gozer noemde me anabolenboy omdat ik meer pushpress dan hij na 5 jaar kan deadliften.???
     
    ik ben leuker dan Stunna :$
    68671dfd824a07e69a148d6ce5ab4806.png
     
    Back
    Naar boven