Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ik ben leuker dan Stunna :$
    68671dfd824a07e69a148d6ce5ab4806.png
    Bericht/like ratio is hoger bij Stunna.
    Bij jou is het 1 like per 4,047 berichten.
    Stunna heeft er 1 per 4,015.

    Word geruïneerd homofiel.
     
    godver dit is ongekend :roflol::roflol:

    zus raadde me aan om een ring aan te schaffen, omdat alle indonezen wegdrijven :roflol: srs, denk dat ik vandaag met zo'n 14 groepjes indo's op de foto ben geweest, en ik ben er pas een ochtend en middag :roflol:

    dus lonely dbb lekker naar pindonezië daar is alles makkelijk
    Neuk een paar cultuurgenoten voor me
     
    godver dit is ongekend :roflol::roflol:

    zus raadde me aan om een ring aan te schaffen, omdat alle indonezen wegdrijven :roflol: srs, denk dat ik vandaag met zo'n 14 groepjes indo's op de foto ben geweest, en ik ben er pas een ochtend en middag :roflol:

    dus lonely dbb lekker naar pindonezië daar is alles makkelijk


    Azië is sws goat.

    Allemaal kleine ecto mannetjes, als je daar als westerse man van 1.80m of langer aan komt kijken ze hun ogen uit.

    In Thailand werden mijn ouders aangesproken dat ze zo'n mooie lange zoon hadden :roflol:
     
    Azië is sws goat.

    Allemaal kleine ecto mannetjes, als je daar als westerse man van 1.80m of langer aan komt kijken ze hun ogen uit.

    In Thailand werden mijn ouders aangesproken dat ze zo'n mooie lange zoon hadden :roflol:

    Ik voelde me met mijn 1.77 al best lang in Frankrijk :o
     
    Moet je eens 2m00 proberen in India :')
    Mij niet gezien.
    De kans dat je in mensenstront stapt is 100x groter dan in hondenstront.
    Letterlijk een onderontwikkeld schijtland.
     
    Mij niet gezien.
    De kans dat je in mensenstront stapt is 100x groter dan in hondenstront.
    Letterlijk een onderontwikkeld schijtland.

    India lijkt me best leuk

    ook op 1.77 :o
     
    Vandaag een heerlijke training gehad :cool:
     
    Toen ik in New York met mijn vriendin in de lift stond zei iemand tegen ons toen hij de lift uit ging: " You guys will have some wonderfully tall children."
     
    Toen ik in New York met mijn vriendin in de lift stond zei iemand tegen ons toen hij de lift uit ging: " You guys will have some wonderfully tall children."
    op naar de modellenwereld
     
    Toen ik in New York met mijn vriendin in de lift stond zei iemand tegen ons toen hij de lift uit ging: " You guys will have some wonderfully tall children."
    Is er toch nog hoop.

    Allebei blond en blauwe ogen ook toch?
     
    Is er toch nog hoop.

    Allebei blond en blauwe ogen ook toch?
    Beide blond. Mijn ogen overwegend bruin met groen. Haar ogen groen met beetje bruin. Maar wel allebei recessief gen voor blauwe ogen.

    Er kunnen dus nog ubermenschjes uitkomen
     
    mn heup deed het weer met trainen. Stond gewoon letterlijk te juigen in de gym na mn setjes :roflol:
     
    Back
    Naar boven