Fitness Seller

Acne en AAS

Bezoekers in dit topic

Ano_2016

Novice
Lid geworden
2 mrt 2016
Berichten
21
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
7%
Wie kan mij helpen, hoe kan het dat bijna alle professionele bodybuilders acne vrij blijven ondanks het gebruik van AAS? door het gebruik van roacutane? En word hier een leverbeschermer bij gebruikt? Graag jullie tips wat wel en niet werkt. Thanks
 
Genen, A:E verhouding, medicatie, supplementen, zonnebank,...
 
Welke medicatie en suplementen dan? Thanks

Supplementen: Vitamine b5, pompoenpitolie

Medicatie: Minocycline, roaccutane

Verder zoals hierboven gezegd zal een goed afgestemde kuur op gebied van a:e verhoudingen ook veel voorkomen. Hiervoor kan je veel tips vinden in het topic van Cools.

Nog een opmerking over roa: Dat is een zwaar medicijn waar voorzichtig moet mee omgegaan worden. Je neemt bijvoorbeeld best geen oral aas in combinatie met roa, is nogal zwaar voor lever.

Zonnebank terwijl je roa of minocycline neemt is ook iets wat je niet mag doen. Je verbrandt namelijk veel sneller.
 
door het gebruik van roacutane? En word hier een leverbeschermer bij gebruikt?

Meeste professionele bb'ers zullen wel een leverbeschermer gebruiken. Niet per se door eventueel gebruik van ROA maar vooral gezien hun zware kuren.

Een lichte aas kuur (zonder orals) en met lichte dosering ROA valt relatief mee voor lever.
 
Meeste professionele bb'ers zullen wel een leverbeschermer gebruiken. Niet per se door eventueel gebruik van ROA maar vooral gezien hun zware kuren.

Een lichte aas kuur (zonder orals) en met lichte dosering ROA valt relatief mee voor lever.
Een kuur met bold, test en roa. Zal het daar bij nodig zijn een leverbeschermer?
 
Vooral genen.. en degenen die er wel last van hebben gebruiken roa.

Nee, niet nodig.
 
ik had er vroeger nooit last van ,nu bij laatste 2 kuren met test ,tren en bold stond me heel hoofd vol van achter,ik denk eerder dat het veel met de kwaliteit van het spul te maken heeft ,ben overgeschakeld naar een andere dealer en nu ineens heb ik er last van... En het is thans hetzelfde merk als voorheen.

Heb al op amerikaanse fora gelezen dat het veel te maken heeft met de kwaliteit van de olie
 
Zorgen voor weinig schommelingen voorkomt ook een hoop ellende.
 
Tijdens mijn kuur (test e 500mg 12weken en 50mg winstrol kickstart) had ik totaal geen last van acne, helemaal niks. Toen ik mijn nakuur begon (nolva 20mg) stond ineens heel m'n rug vol. Nu 10 weken later (na nakuur) heb ik af en toe nog last van een nieuw plekje.

Wat zou de meest voordehand liggende reden zijn? Schommeling in waardes, reactie op nolva of stoppen met pompoenpitolie?

Wel raar dat het op dag 1 van m'n nakuur begon. Was toen ook net een aantal daagjes gestopt met pompoenpitolie...
 
Tijdens mijn kuur (test e 500mg 12weken en 50mg winstrol kickstart) had ik totaal geen last van acne, helemaal niks. Toen ik mijn nakuur begon (nolva 20mg) stond ineens heel m'n rug vol. Nu 10 weken later (na nakuur) heb ik af en toe nog last van een nieuw plekje.

Wat zou de meest voordehand liggende reden zijn? Schommeling in waardes, reactie op nolva of stoppen met pompoenpitolie?

Wel raar dat het op dag 1 van m'n nakuur begon. Was toen ook net een aantal daagjes gestopt met pompoenpitolie...

Acne kan door verschillende zaken komen eh: tijdens testosteron kuur kan de verhoging van testosteron in je lichaam vettigere huid geven en dus acne. Na de kuur schommelen je hormonen waardoor je acne kan krijgen, in je nakuur kan het gebruik van nolva ook acne geven.

Als je iets preventief neemt tegen acne (zoals pompoenpitolie) dan neem je dit best ook tijdens nakuur (en nog even na de nakuur).
 
Heb al op amerikaanse fora gelezen dat het veel te maken heeft met de kwaliteit van de olie

Denk dat het type olie idd een factor kan zijn, niet per se dat het slechte kwaliteit is maar op het 1 zal je anders reageren dan op het ander...
 
had bij test only hele vette huid en paar puistjes, toen ging ik op tren a met test en winny zette tren a wel eod ipv elke dag. hele maal onder met dikke puisten.

nu zette ik tren a elke dag nergens last van ook high test. slik nu wel Minocycline 100 bij geen acne af en toe maar vette huid niet elke dag meer.
 
Het belangrijkste wordt vergeten; HGH. Kijk is hoe mooi en strak de huid is van gemiddeld fitness model.. spul doet wonderen.
 
Het belangrijkste wordt vergeten; HGH. Kijk is hoe mooi en strak de huid is van gemiddeld fitness model.. spul doet wonderen.
GH vermindert je puistjes niet hoor.. In elk geval niet die puistjes die veroorzaakt worden door hormoon disbalans door het gebruik van AAS.
 
Degenen die een onzuivere huid krijgen van AAS zullen ook niet het podium betreden. Dus dan ontstaat er ook een 'selection bias' als het ware.
 
Degenen die een onzuivere huid krijgen van AAS zullen ook niet het podium betreden. Dus dan ontstaat er ook een 'selection bias' als het ware.
Scrubben af en toe doet wonderen :p
 
Anabolenpuisten op test, tren, mast op de schouders als een malle.

(acnevrij verleden)

2 zomers geleden was dat. Littekens zijn nog steeds zichtbaar. Dus blijft er ver van af. A:E verhouding was vast niet goed. afgelopen zomer met een betere A:E verhouding gekuurd en ook stuk lichter (cools kuurtje) en heb 1 keer zo een klootzak zien opkomen ( denk dat het aan mijn supplementen lag die toen op waren, full bro).

Ben altijd wel jaloers op mensen die goed gaan op tren (zonder teveel sides).

Was mij het niet waard iig...

soort van dan... :rolleyes:

(gelukkig nog nooit in het gezicht)
 
Degenen die een onzuivere huid krijgen van AAS zullen ook niet het podium betreden. Dus dan ontstaat er ook een 'selection bias' als het ware.

hahahaha

Ooit sadiks rug al gezien zonder tan? Die jongen is een slagveld.
 
Back
Naar boven