MuscleMeat

AAS & 4fmp (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pushmax

Cool Novice
Lid geworden
8 feb 2013
Berichten
41
Waardering
4
Lengte
1m83
Massa
127kg
Vetpercentage
14%
Beste bb'ers



Afgelopen zaterdag heb ik 4 fmp gebruikt tijdens een feestje.
Dit was mijn eerste x 4fmp, bewust voor de 4fmp gekozen ipv xtc, door de lichtere effecten.
Alles beviel goed. Geen gekke wazigheid of een nare space van de 4fmp.
Nou ga ik verder bijna nooit naar feesten, drink ook niet en dacht tjah...Die ene x een pilletje aan het eind van me kuur. Doen we!
Heb in het verleden vaak xtc gebruikt en dus ervaren met dat je bijvoorbeeld na zo'n avond zomaar 4kg vocht kwijt kan raken en het na een dag of 2 weer erop zit.
Zaterdag ochtend woog ik nog 126 kg op 13% bf, zondag middag 122kg. Woensdag 4 dagen later na DONT LET DADDY KNOW nu dus, nog steeds op 122kg en afgelopen 3 dagen grote krachtverlies gemerkt. :eek:
Nou ben ik benieuwd naar jullie mening/ervaring. Wat dit kan zijn, vochtverlies of gainsverlies, of een combinatie hiervan?

Verder heb ik besloten van 1x in het jaar een pilletje naar nooit meer.:D


Groetjes
 
Wat dit kan zijn, vochtverlies of gainsverlies, of een combinatie hiervan?
Nah, meer stommiteit. Maar goed, ik zal je aanraden om na zo'n feest in ieder geval weer een paar dagen tot een week in een goede calorie surplus en vitaminerijk te eten.

En wat is grote krachtverlies?
 
Gewoon een dipje dat krachtverlies.
 
Krachtverlies lijkt me eerder te wijten aan de aanslag op je CNS van drugs,slaaptekort en feesten.
 
En wat is grote krachtverlies?
Bijna bij elk oefening van mijn schema, scheelt het een vermogen van 3 tot 4 reps, ondanks het doorzettingsvermogen.
Voorbeeld: Bp 100 kg 10 reps normaal. Na 4fmp 100kg 6/7 reps.
Gewoon een dipje dat krachtverlies.
Dipje voel ik zeker, maar ondanks de dip, heb ik wel het doorzettingsvermogen gehad.
Ik voelde krachtverlies

Krachtverlies lijkt me eerder te wijten aan de aanslag op je CNS van drugs,slaaptekort en feesten.
Dagen na het feest, sliep ik elke dag 10 uur ongeveer.




En mijn 4 kg verlies? Die is namelijk niet teruggekeerd na 4 dagen. Zou dat niet te wijten vallen aan mijn krachtverlies?
 
Vorig jaar ook gedaan, wel last van de dip uiteraard en een verlies van ongeveer 3kg.. ongeveer 1.5 week later zat alles er wel weer aan, zal voornamelijk vocht zijn geweest. Krachtverlies is hoogstwaarschijnlijk gewoon de aanslag op je lichaam, amfetamine zuigt je gewoon leeg dus volledig herstel in 4 dagen is ook wel een beetje wishfull thinking. Goed eten en rusten de komende dagen dan zit je zo weer op het goede pad ;)
 
Ik was toevallig ook op DLDK. Had zelf 4f met X op. Doe dit een enkele keer per jaar. (3-4)

Zelf heb ik me van te voren goed volgegeten, en die dag erna ook zoveel mogelijk naar binnen gewerkt. Ben zelf 3 kilo vocht aangekomen. De 2 dagen na een feest rust ik altijd goed uit met goede voeding. Trainen kun je beter niet doen want je wilt het cortisol in je lichaam doen zakken.

Moet kunnen, maar niet te vaak en absoluut niet te gek. Moet ook weer niet als een monnik gaan leven natuurlijk :)
 
Vorig jaar ook gedaan, wel last van de dip uiteraard en een verlies van ongeveer 3kg.. ongeveer 1.5 week later zat alles er wel weer aan, zal voornamelijk vocht zijn geweest. Krachtverlies is hoogstwaarschijnlijk gewoon de aanslag op je lichaam, amfetamine zuigt je gewoon leeg dus volledig herstel in 4 dagen is ook wel een beetje wishfull thinking. Goed eten en rusten de komende dagen dan zit je zo weer op het goede pad ;)
4fmp is dus meer een amfetamine dan een xtc pil?
Van xtc ben ik het wel gewoon gewend dat het binnen 2/3dagen terug is, was mijn eerste x 4fmp dus weet er niet zoveel vanaf.
 
Ik was toevallig ook op DLDK. Had zelf 4f met X op. Doe dit een enkele keer per jaar. (3-4)

Zelf heb ik me van te voren goed volgegeten, en die dag erna ook zoveel mogelijk naar binnen gewerkt. Ben zelf 3 kilo vocht aangekomen. De 2 dagen na een feest rust ik altijd goed uit met goede voeding. Trainen kun je beter niet doen want je wilt het cortisol in je lichaam doen zakken.

Moet kunnen, maar niet te vaak en absoluut niet te gek. Moet ook weer niet als een monnik gaan leven natuurlijk :)

Ook tijdens je kuur?
 
Ook tijdens je kuur?

Ja. En 4fmp trekt wat meer op dopamine ipv serotonine.Dit verklaart ook je verminderde training intensiteit. Als jij de volgende keer 4fmp gebruikt is het verstandig je dopamine weer aan te vullen. Ik doe dit zelf dmv l-tyrosine.
 
4fmp is dus meer een amfetamine dan een xtc pil?
Van xtc ben ik het wel gewoon gewend dat het binnen 2/3dagen terug is, was mijn eerste x 4fmp dus weet er niet zoveel vanaf.

Ja, 4fmp neigt qua structuur meer naar speed (dopamine depletie) dan xtc ook door de lange werkingsduur (dosis afhankelijk maar bij 250mg+ blijf ik makkelijk 24uur of langer wakker). Het zijn wel beide amfetamines dus de uitwerking/stress op het lichaam zal wel enigzins hetzelfde zijn.
 
Ja. En 4fmp trekt wat meer op dopamine ipv serotonine.Dit verklaart ook je verminderde training intensiteit. Als jij de volgende keer 4fmp gebruikt is het verstandig je dopamine weer aan te vullen. Ik doe dit zelf dmv l-tyrosine.
Bedankt voor de goeie tip!
Heb zelf zoveel mogelijk fruit naar binnen proberen te werken, met wat vitamine pillen.
Verder was het zeker een nacht om niet te vergeten:D

Ja, 4fmp neigt qua structuur meer naar speed (dopamine depletie) dan xtc ook door de lange werkingsduur (dosis afhankelijk maar bij 250mg+ blijf ik makkelijk 24uur of langer wakker). Het zijn wel beide amfetamines dus de uitwerking/stress op het lichaam zal wel enigzins hetzelfde zijn.
Had een pil van 200 mg op, 4 uur later nog 1. 2e was verkeerde keuze geweest.
Idd van xtc val ik nog in slaap na uitwerking, 4fmp was ik 13:00 nog wakker:eek:
 
Bedankt voor de goeie tip!
Heb zelf zoveel mogelijk fruit naar binnen proberen te werken, met wat vitamine pillen.
Verder was het zeker een nacht om niet te vergeten:D


Had een pil van 200 mg op, 4 uur later nog 1. 2e was verkeerde keuze geweest.
Idd van xtc val ik nog in slaap na uitwerking, 4fmp was ik 13:00 nog wakker:eek:

Hahaha heel herkenbaar :D:D die 2e doet het hem altijd. Slapen kun je vergeten dan, maar al die energieke uurtjes maken een hoop goed :p:D
 
Hahaha heel herkenbaar :D:D die 2e doet het hem altijd. Slapen kun je vergeten dan, maar al die energieke uurtjes maken een hoop goed :p:D
13:00 nog me kwark naar binnen gewerkt, helaas werd dat me fataal geworden.
Hop alles eruit na 3x failen. 4e x bleef die er wel in zitten.
wiet in combinatie met 4fmp is een afrader, maar moest toch slapen een x haha.
groetjes:p
 
13:00 nog me kwark naar binnen gewerkt, helaas werd dat me fataal geworden.
Hop alles eruit na 3x failen. 4e x bleef die er wel in zitten.
wiet in combinatie met 4fmp is een afrader, maar moest toch slapen een x haha.
groetjes:p

Hahaha ik zweer toch elke keer bij mijn groene vrienden na 4fmp, geeft toch een beetje ontspanning voor zo ver mogelijk haha. Goed dat je toch nog zoveel doorzettingsvermogen had om je die overheerlijke kwark weg te krijgen haha :haha::haha::grinny:
 
Hahaha ik zweer toch elke keer bij mijn groene vrienden na 4fmp, geeft toch een beetje ontspanning voor zo ver mogelijk haha. Goed dat je toch nog zoveel doorzettingsvermogen had om je die overheerlijke kwark weg te krijgen haha :haha::haha::grinny:
KWARK=GAINS brah :p
 
Hahaha ik zweer toch elke keer bij mijn groene vrienden na 4fmp, geeft toch een beetje ontspanning voor zo ver mogelijk haha. Goed dat je toch nog zoveel doorzettingsvermogen had om je die overheerlijke kwark weg te krijgen haha :haha::haha::grinny:
Haha ik zat deze oud en nieuw nog een flinke bak havermout met pindakaas weg te werken op de after :eating:
 
Pak na een feestje altijd wat benzo's om te slapen. Combinatie van temazepam en diazepam of oxazepam doet t altijd wel goed :p Anders wordt slapen een grote hel van om t kwartier wakker, zeiken, slapen, wakker, zeiken. Vage dromen en super onrustig. Ellende!
 
Je gewichtsverlies is deels te wijten aan het feit dat je die nacht ontzettend veel kcal hebt verbrand met het bewegen, je hebt veel gezweet. Je hebt dit kcal te kort onvoldoende aangevuld de dagen erna. Ook heb je te weinig slaap gepakt erna, deze combinatie kan het krachtsverlies natuurlijk verklaren. Merk dit bij mezelf ook na een dag of nacht aan de 4fmp gezeten te hebben.

Zoals hierboven staat lekker benzo's nemen na 4fmp. Ik knal er altijd etizolam en en slaap als een roos :) Moet toch kunnen een aantal keer per jaar, komt de gains niet ten goede maar plezier is ook belangrijk.
 
Pak na een feestje altijd wat benzo's om te slapen. Combinatie van temazepam en diazepam of oxazepam doet t altijd wel goed :p Anders wordt slapen een grote hel van om t kwartier wakker, zeiken, slapen, wakker, zeiken. Vage dromen en super onrustig. Ellende!
Als t zeiken lukt, heb je tenminste nog geluk ;)
 
Back
Naar boven