XXL Nutrition

AAS & 4fmp

Bezoekers in dit topic

Vind het ook raar, normaal bij mij en mensen om mij heen verliezen minder op de 4fmp maar dan denk ik toch dat het niet ligt aan de xtc of 4fmp maar de dingen die je er rondom gedaan hebt zoals eten drinken en slapen.

Dldk outdoor ben ik er ook misschien.. :d
 
Zonder 4fmp tot je er staat en dan moet er wat in. Allemaal meegemaakt feesten zonder drugs zijn geen kloten aan. :p
Nou 25-30 graden ga ik geen pil tikken, kan al zo slecht tegen warmte! Al helemaal als ik on ben :p

Raar dat jij juist een ergere dip ervaart na 4fmp dan na X. Bij vrijwel iedereen die ik ken is dit andersom. Ik denk zelf dat je slaap tekort hier de grootste rol in speelt. Ik denk dat als je slaapmiddelen na het feest had genomen en dus je ritme minder om had gegooid je dip veel minder erg was dan dat hij nu was. Misschien iets om te proberen de volgende keer ;)
Ik denk dat dit door de overdosering is gekomen. 200 Mg staat al bekend als 'hoge dosering', moest gewoon met me pan niet de 2e pil nemen. Dit komt uit op 400mg.
Kwa gevoel is het inderdaad een een lichtere dip, kwa training en vochtherstel zeker zwaarder ervaren als xtc dip.


Vind het ook raar, normaal bij mij en mensen om mij heen verliezen minder op de 4fmp maar dan denk ik toch dat het niet ligt aan de xtc of 4fmp maar de dingen die je er rondom gedaan hebt zoals eten drinken en slapen.

Dldk outdoor ben ik er ook misschien.. :d
Sliep alleen na het feest kut. 4 uurtjes totaal, dagen erna elke dag 10 uurtjes.
En kwa voeding juist extra erop gaan letten, heel wat fruit en vitamine erbij ook.
 
Back
Naar boven