MuscleMeat

Een begin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guderian

Novice
Lid geworden
11 mrt 2016
Berichten
19
Waardering
0
Massa
60kg
Hallo,
Sinds kort ben ik weer begonnen met trainen bij mij zelf thuis. Dumbells, optrekstang, push/situps.
Nu heb ik een aantal vragen over mijn lichaam
Ik ben 16 jaar, weeg 60,7 kilo, en ben 1 meter 80.
Voedingscentrum zegt dat ik een BMI van 18,7 heb, dat betekent dat ik zowat op het randje van ondergewicht zit(18,5).
Maar dit is niet echt te zien aan mijn lichaam, ik vind dat ik een buik heb, en als ik mezelf van de zijkant in de spiegel kijk denk ik dat mijn achterwerk redelijk uitsteekt.
Nu is het wel weer zo dat ik ook ribben zie..
Hoe kan dit?
Ik eet elke dag wat de pot schaft, verder drink ik alleen maar water, en zo nu en dan een koek tussendoor.

Verder is dit mijn ''workout'':
3x 15pushups
3x 25 situps
Dumbell is 5 kilo(kan zwaarder maken), doe ik (haal even van internet) 20x Bicep Curl .
Ook houdt ik de Dumbells naast me in de lucht met gestrekte armen voor zo lang mogelijk, heb daar niet echt een aantal seconden voor.

Ja, wat moet ik ervan zeggen? Ik laat het jullie doen..
Misschien tips voor andere betere oefeningen?
Mijn doel is gewoon wat gespierder worden, en dat rare buikje wegkrijgen, zodat als ik zit er niet een vetrol te zien is of wat het ook mag zijn.
Ik heb naast optrekstang en dumbells geen ander fitnessapparatuur.
Bedankt!
 
Hoe kan dit?
Ik eet elke dag wat de pot schaft, verder drink ik alleen maar water, en zo nu en dan een koek tussendoor.

Daarom, je voeding is niet in orde.
Lees de stickies hier op het forum goed door zodat je je voeding aan kan passen aan je doelen om gespierder te worden.
 
Te weinig eiwit dus lack of spiermassa
 
60kg op 180cm? Eet ff de komende paar weken 3 borden per uur en gain een goeie 20kg

Waarom geen gym eigenlijk?
 
Te weinig eiwit dus lack of spiermassa

Het is niet zo dat ik kan beslissen wat ik eet, meestal eet ik gewoon wat thuis in de kast ligt.
's Ochtends : Eierkoek met beleg(pindakaas/kaas/worst) en thee
Om 11:00: Koek
13:00: 2 boterhammen met pindakaas/kaas/worst/hagelslag :grinny:
15:00: Koek
18:00 Wat er gekookt is, bonen, sla, bloemkool, rijst
Met aardappels, jus en vlees/worst.

Ook nog fruit tussendoor.

Wat zou ik dan moeten eten wat er thuis zou kunnen liggen? Ik heb geen geld om echt naar de winkel te gaan om speciale eiwitrijke voeding te gaan kopen.

60kg op 180cm? Eet ff de komende paar weken 3 borden per uur en gain een goeie 20kg

Waarom geen gym eigenlijk?

Is dat echt zo weinig? Ik zie echt een buik voor de spiegel.
Geen gym omdat ik niet echt de moneys/tijd heb om per week een paar keer te gaan. Bijna examens.
 
Melk. Kwark. Vlees. Melk. Nog meer melk. Chocolademelk. Yoghurt. Meer melk. Boterhammen met pindakaas. NOG MEER MELK.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Het is niet zo dat ik kan beslissen wat ik eet, meestal eet ik gewoon wat thuis in de kast ligt.
's Ochtends : Eierkoek met beleg(pindakaas/kaas/worst) en thee
Om 11:00: Koek
13:00: 2 boterhammen met pindakaas/kaas/worst/hagelslag :grinny:
15:00: Koek
18:00 Wat er gekookt is, bonen, sla, bloemkool, rijst
Met aardappels, jus en vlees/worst.

Ook nog fruit tussendoor.

Wat zou ik dan moeten eten wat er thuis zou kunnen liggen? Ik heb geen geld om echt naar de winkel te gaan om speciale eiwitrijke voeding te gaan kopen.



Is dat echt zo weinig? Ik zie echt een buik voor de spiegel.
Geen gym omdat ik niet echt de moneys/tijd heb om per week een paar keer te gaan. Bijna examens.
Kan je geen goedkope gym via de ouders regelen dan?
 
Je voeding is echt shit man. Ga naar minimaal 8 boterhammen met pindakaas per dag bovenop je huidige voeding, dan kom je een klein beetje in de buurt van wat je nodig hebt.

Verder: je bent 16, ga een baantje zoeken. Dan kun je wel je eigen zooi kopen.
 
U wanna walk the walk bruh whatswrongwithmelk
Nothing wrong with melk. But pindakaas is made by gods. So f*cking delicious!
.
And yes we can walk the walk. Talking about pindakaas and stuff.
 
Je voeding is echt shit man. Ga naar minimaal 8 boterhammen met pindakaas per dag bovenop je huidige voeding, dan kom je een klein beetje in de buurt van wat je nodig hebt.

Verder: je bent 16, ga een baantje zoeken. Dan kun je wel je eigen zooi kopen.

Dan nog komt hij niet aan zijn eiwitten..
Waarschijnlijk alleen een klein stukje vlees savonds bij t eten.
Mag blij zijn als die 50 gram haalt op een dag
 
En inderdaad ga fucking werken. Ik liep vanaf m'n 13e een krantenwijk en vanaf 15e in de supermarkt om m'n eigen shit te dokken. WHATEVERITTAKES
 
Dan nog komt hij niet aan zijn eiwitten..
Waarschijnlijk alleen een klein stukje vlees savonds bij t eten.
Mag blij zijn als die 50 gram haalt op een dag
lol, minstens halve pot pindakaas per dag crew hier :o
Ok, met normale hoeveelheden pindakaas per boterham zal het inderdaad nog geen zoden aan de dijk zetten.
 
Oke, ik ga naar 3 boterhammen met pindakaas en veel melk drinken :D
Bedankt voor de reacties tot nu toe.
Moet ik gewoon door blijven trainen of de eerste weken mezelf helemaal volgieten met eten?
 
lol, minstens halve pot pindakaas per dag crew hier :o
Ok, met normale hoeveelheden pindakaas per boterham zal het inderdaad nog geen zoden aan de dijk zetten.

Lol, dan zit je toch veel te hoog in je vetten man.
 
Oke, ik ga naar 3 boterhammen met pindakaas en veel melk drinken :D
Bedankt voor de reacties tot nu toe.
Moet ik gewoon door blijven trainen of de eerste weken mezelf helemaal volgieten met eten?

Door blijven trainen maar zou wel een gym zoeken.
En again lees de stickies want met 3 boterhammen en een glas melk zal je nog niks bereiken
 
Back
Naar boven