AndroidHealthClinic

Boek is nu gratis! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben eens benieuwd :thumbs: wel kut dat je die kindles niet kan printen, pc leest zo vervelend :o
 
Ik kreeg gister het mailtje, super! Nu net gedownload want lukte niet op mijn telefoon en had geen desktop bij de hand. Ga hem van de week lezen :)
 
Ben eens benieuwd :thumbs: wel kut dat je die kindles niet kan printen, pc leest zo vervelend :o
Hij zal het op die manier ook willen beschermen tegen warez want exporteren naar pdf lijkt ook niet te lukken. Als alleen lezen in de cloud mogelijk is, moet je het boek uiteindelijk wel kopen, als je het niet binnen de gratis termijn uitgelezen krijgt. Ik vind dat we dat ook moeten respecteren, ook al zal er wel een mogelijkheid zijn om naar pdf te converteren.
 
Laatst bewerkt:
Voordat ik er op klik. Heb je wat info? Ik heb je niet zo gevolgd om te weten waar je mee bezig bent.
 
Genoten van het boek! Vond het vooral interessant dat de vetten worden uitgelegd! Van vetten word je niet dik, je wordt dik van een kcal overschot. Simpeler kan je het eigenlijk niet zeggen. Goed boek man!

Het boek maar is gaan aanraden aan mensen. Want als ik het vertel geloven ze het niet :p
 
Wil hem zeer graag lezen. Bestaat er een mogelijkheid om hem te lezen zonder me bij dat Amazon te moeten aanmelden?

Nee helaas niet, Amazon is een heel fijn als uitgever, maar de lezers moeten helaas wel een account hebben.
Het kost wel maar 1 minuut om een account te maken
 
Hij zal het op die manier ook willen beschermen tegen warez want exporteren naar pdf lijkt ook niet te lukken. Als alleen lezen in de cloud mogelijk is, moet je het boek uiteindelijk wel kopen, als je het niet binnen de gratis termijn uitgelezen krijgt. Ik vind dat we dat ook moeten respecteren, ook al zal er wel een mogelijkheid zijn om naar pdf te converteren.

Thanks T! Ja dat is de automatische bescherming van Amazon, daar kan ik helaas ook niet omheen
 
Nee helaas niet, Amazon is een heel fijn als uitgever, maar de lezers moeten helaas wel een account hebben.
Het kost wel maar 1 minuut om een account te maken
Ogay ogay ik zal me aanmelden. Spanks
 
This title is not currently available for purchase

Als ik mij inlog
 
Heel nice geschreven! Wel wat kut met die Kindle app :D

Maar voor de rest leest het echt super chill! Zal het me zeker aanschaffen! ;)
 
Laatst bewerkt:
Kon hem niet downloaden met een NL account, maar heb hem wel omgezet naar PDF :).
 
Back
Naar boven