AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Ik had deze vraag eerder ook gepost in het PH topic maar:

Ik ben me al een tijdje aan het inlezen over sarms en prohormonen en toen kwam ik bij Cardarine waar jullie het nu over hebben.
Ik begrijp dat dit allemaal geen 'normale' supplementen zijn maar Cardarine is anders word gezegd. Ze zeggen dat het niet echt een 'sarm' is maar dat het verkocht word onder sarms.

Nou was ik benieuwd of iemand Cardarine gebruikt heeft voor het cutten en wat de side effect en resultaten waren.
Is Cardarine nou wel of niet hormonaal?

Het is niet hormonaal, en lees mn logje maar terug in dit topic.
 
Ik heb kort even de tijd genomen om op te zoeken over GW-501516 en het risico op kanker is mij te hoog:
De studie met de laagste dosering waarbij GW de kans, op kanker bij muizen vermeerderde was een dosering van 5mg/kg
Echter moet je ook het metabolisme van het dier meenemen voor het converteren van de dosering!!
Zie: http://www.ergo-log.com/calculatethehumandosage.html

Om een vergelijkbare dosering voor de mensen te nemen moet deze gedeeld worden door 12.3 (muis -> mens = /12.3)
Voor iemand van 70kg is de dosering dus gelijk aan (70x5:12.3=) 28.46mg
Voor iemand van 90kg is de dosering dus gelijk aan (90x5:12.3=) 36.59mg

Zou je GW dus doseren op 10 of 20 mg dan zit je akkelig dichtbij de dosering de kanker veroorzaakte bij de muizen!

lees ook: http://runswimthrowcheat.blogspot.nl/2014/02/gw501516-endurobol-and-doping-whats-all.html
 
Iedereen die momenteel GW neemt. Stop ermee!
De dosering is niet zoveel hoger bij muizen als eerder gezegd werd.
Je wilt toch niet dat je zogenaamde "pct" een chemokuur zal moeten zijn..(srs)
 
Ik heb kort even de tijd genomen om op te zoeken over GW-501516 en het risico op kanker is mij te hoog:
De studie met de laagste dosering waarbij GW de kans, op kanker bij muizen vermeerderde was een dosering van 5mg/kg
Echter moet je ook het metabolisme van het dier meenemen voor het converteren van de dosering!!
Zie: http://www.ergo-log.com/calculatethehumandosage.html

Om een vergelijkbare dosering voor de mensen te nemen moet deze gedeeld worden door 12.3 (muis -> mens = /12.3)
Voor iemand van 70kg is de dosering dus gelijk aan (70x5:12.3=) 28.46mg
Voor iemand van 90kg is de dosering dus gelijk aan (90x5:12.3=) 36.59mg

Zou je GW dus doseren op 10 of 20 mg dan zit je akkelig dichtbij de dosering de kanker veroorzaakte bij de muizen!

lees ook: http://runswimthrowcheat.blogspot.nl/2014/02/gw501516-endurobol-and-doping-whats-all.html

Vriendelijke vriend, als je het artiekel goed hebt gelezen zie je dat de muizen onafgebroken 2 jaar lang dag in dag uit het hebben gekregen. GW wordt aangeraden niet langer dan 8 weken te gebruiken (en dit alleen door evt. gewenning van je organisme aan de stof)

In two rather obscure short abstracts published in The Toxicologist, it was shown that, when rats and mice were given the drug for two years, they was a significantly increased risk of developing a range of cancer [5]. Normally bloggers concerned with evidence-based science would be wary of taking too much credence from reports that are not published in full peer-reviewed science journals. These two papers, however, are abstracts of reports presented at a scientific meeting; they describe negative results about a drug and are being published by the drug company and the toxicology service that did the work. So we can be pretty much sure (ook erg overtuigend dit) they report a clear risk to health.

Oja en het volgend kopje:

An effect of long-term use on cancer risk might not immediately rule out a drug if it was intended as a one off life-saving acute intervention. But as a long-term treatment for obesity or obesity-related syndromes it is clearly a disaster.
 
Oh btw, update op mijn GW.. Mn gewicht blijft erg stabiel, mn vet% gaat omlaag en mn kracht wederom omhoog... vandaag 117,5kg gebencht ging EZ. volgende week maar 120kg proberen.
 
Zijn er gelijkwaardige producten aan gw op de markt die niet hormonaal werken dus?
 
Zijn er gelijkwaardige producten aan gw op de markt die niet hormonaal werken dus?

Ik ben echt benieuwd wat hier inzit... anabolen zouden het niet zijn... geen backpumps voel niks in mn balzak en geen lethargie.
Doet wel wat het zou moeten doen qua uithouding en ja het stuk kracht... idk
 
Uur geleden 10mg Ost en 10mg GW genomen.
Zojuist setje van 34 dips gedaan.
Waar ik normaal bij 20 reps stop en 20kg toevoeg kon ik zonder al te veel moeite er 14 reps extra uit persen.

Eerste dag en nu al resultaat. Geen placebo. Wat de daadwerkelijke neuk is dit spul?!
 
Uur geleden 10mg Ost en 10mg GW genomen.
Zojuist setje van 34 dips gedaan.
Waar ik normaal bij 20 reps stop en 20kg toevoeg kon ik zonder al te veel moeite er 14 reps extra uit persen.

Eerste dag en nu al resultaat. Geen placebo. Wat de daadwerkelijke neuk is dit spul?!

Welke GW heb je? die Endurabolin van Omega labs? ik zou de gw btw naar 20 opkrikken
 
Welke GW heb je? die Endurabolin van Omega labs? ik zou de gw btw naar 20 opkrikken
Precies die. Met 5mg "AICAR" :eyes:

Ik vind het al eng bij 10mg. Maar misschien later verdubbelen. Het werkt in ieder geval direct.

Ben benieuwd wat het voor cardio doet.
 
Gw in de ochtend of pre workout pakken?
 
Wil vandaag aan mijn Ostarine beginnen, maar kan niet echt wat vinden of wr nog verschil zit over tijdstip inname.

Zijn er hier mensen die nog geprobeerd hebben voor het trainen of slapen? Maakt het nog werkelijk verschil of helemaal niet?
 
Halflife van 24h meen ik? Gewoon id ochtend nemen
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Interessant filmpje over het effect van GW-501516 op cholesterol. Gedoseerd op 10 mg en in twee weken tijd, met bloedonderzoek resultaten. (2:44 voor lab resultaten)

 
leuk filmpje, zal vast wel een bron van waarheid in zitten maar die kerel werkt wel voor een producent van sarms he.
 
Heey Guys, op veel sram producten staat dat een PCT aan te raden is. Waar moet ik dan aan denken, een PCT van blakstone labs ofzo of ander merk. Of novla/clomid?
 
Back
Naar boven