MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Waarom dan precies ? Lijkt me stuk schadelijker dan een PCT van een merk

Schadelijk? De PCT doe je om je natuurlijke testosteron productie weer (volledig) op gang te krijgen. Clomid heeft mijn persoonlijke voorkeur.
 
Schadelijk? De PCT doe je om je natuurlijke testosteron productie weer (volledig) op gang te krijgen. Clomid heeft mijn persoonlijke voorkeur.

Dat snap ik, maar novladex of clomid is schadelijker dan een pct van een merk dat je op een webshop kan kopen. Als je nou aan de AAS zit en dan nakuurt snap ik dat je die middelen pakt. Maar een PCT nadat je SARMS hebt gebruikt lijkt me anders dan een TEste E 500mg kuur van 10 weken;)
 
Ligt er ook aan welke sarms en hoe lang... Anders kan je pct nog slechter zijn dan je 'kuurtje'.
 
Halloo mede sarm gebruikers..
Zal me eerst even voorstellen. Ben bijna 19jaar, lift al 2jaar & in die 2jaar al 15 kilo bijgekomen (stats op m'n profiel kloppen vr geen ene moer)
En zal volgende week beginnen met mijn eerste sarm/PH cycle. Waarom meteen sarms EN prohormonen, waarom zo vroeg? Zijn vragen die ik wss zal krijgen dus zeg ik het meteen. Ben van plan om nu mijn 1ste sarm/PH kuur te doen, en daar zoveel mogelijk uit te halen. Maar het is nie de bedoeling om binnen een par maanden opnieuwe nen cycle te doen.
En voor AAS vind ik het nogwat te vroeg, zouik liever nog wat mee wachten.

Kuurschema ziet er als volgt uit.
Week 1: LDG 4033 8mg ed
Week 2-8: LDG 4033 10mg ed
Week 4-8: ultradrol 10mg ed
Week 8-12: novaldex 20mg ed
 
Dat snap ik, maar novladex of clomid is schadelijker dan een pct van een merk dat je op een webshop kan kopen. Als je nou aan de AAS zit en dan nakuurt snap ik dat je die middelen pakt. Maar een PCT nadat je SARMS hebt gebruikt lijkt me anders dan een TEste E 500mg kuur van 10 weken;)
Waarom zou clomid of nolva schadelijker zijn? Hoeveel keer zijn die onderzoeken over clomid al niet gepost in de AS sectie. Onderzoeken van een jaar die ze gedaan hebben waarin aangetoond werd dat clomid op 25mg per dag een veilig alternatief zou zijn voor TRT gebruik bij hypogonadale mannen.
En eigenlijk heb je geen PCT nodig na een paar weekjes SARM's gebruik. Dat schrijven ze omdat ze moeten verkopen. Natuurlijk dat die webshop's ook hun zogenaamde PCT producten willen verkopen.
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Oke dus alle PCTs op websites zijn volgens jou onzin? Plus indd na sarms geen pct met clomid of novladex. Ik vind dat wel erg zwaar voor 4weken sarms te hebben gebruikt.

Vandaar dat ik een alternatief zoek
 
Oke dus alle PCTs op websites zijn volgens jou onzin? Plus indd na sarms geen pct met clomid of novladex. Ik vind dat wel erg zwaar voor 4weken sarms te hebben gebruikt.

Vandaar dat ik een alternatief zoek
Inderdaad, dat zijn geen PCT's maar brol die de supplementenshops geld moeten opbrengen. Als je clomid te zwaar vindt (alhoewel ik niet weet wat je met zwaar bedoelt), neem dan geen nakuur. Je gaat mij toch niet vertellen dat een nakuur echt nodig is na een onnozel sarm's kuurtje van 4 weken.
 
Ik heb het ook gewoon liggen maar als het beter kan 'veiliger' minder schade dan neem ik die voor lief. Maar bedankt voor de feedback. Ik heb ook nog ZMA en tribules. ( Het geeft wel aan wat jij onnozel vindt, je zal wel een kuur verleden hebben) ik heb dat ook maar sarms zijn ook geen dropjes, anders had elke webshop in Nederland ze wel in het assortiment
 
Ik heb het ook gewoon liggen maar als het beter kan 'veiliger' minder schade dan neem ik die voor lief. Maar bedankt voor de feedback. Ik heb ook nog ZMA en tribules. ( Het geeft wel aan wat jij onnozel vindt, je zal wel een kuur verleden hebben) ik heb dat ook maar sarms zijn ook geen dropjes, anders had elke webshop in Nederland ze wel in het assortiment
In Nederland mag niks verkocht worden op alle gebieden zijn wij een land wat belachelijk voorzichtig is. Alles wordt hier verboden wat werkt zelfs melotinine wat iets te hoog gedoseerd is.....
 
Ik heb het ook gewoon liggen maar als het beter kan 'veiliger' minder schade dan neem ik die voor lief. Maar bedankt voor de feedback. Ik heb ook nog ZMA en tribules. ( Het geeft wel aan wat jij onnozel vindt, je zal wel een kuur verleden hebben) ik heb dat ook maar sarms zijn ook geen dropjes, anders had elke webshop in Nederland ze wel in het assortiment

Volgens mij wil je gewoon dingen horen dat je wil horen
 
Nou ik ben me mede door dit topic dus aan het inlezen over cardarine, en ben zeer geïnteresseerd geraakt. Na wat lezen heb ik een aantal punten en vragen.

Wat ik al weet:
- Het 'kanker verhaal' is discutabel, dat valt allemaal wel mee.
- Het is niet katabool (het vreet geen massa)
- Je kan het max 8 weken gebruiken
- Gebruikelijke dosis is 10/20mg ED

Wat ik mij nog afvroeg:
- Heeft het nou nog enige echt negatieve sides? Ik vind niks.
- Is er enige vorm van PCT/Liver care oid nodig?
- Kan je het alleen runnen? Wil graag een only cycle.
- Las paar pages terug iets over het mengen van sarms met peds? Moet je die GW nog ergens mee mixen?

En als laatste, wat is nu het beste merk? Ik dacht endaburolin, maar ik lees dat mensen denken hier dat daar nog iets anders inzit? Ik heb geen zin om PH's oid binnen te krijgen, ik wil puur een handje hulp met cutten, en clen vind ik maar troep en kan ik niet tegen.

De updates van mensen hier zien er goed uit en ik hoor van iedereen dat het goed helpt met vet verlies dus ik ben zeer benieuwd.

Ben helemaal nieuw met die sarms, dus sorry als ik wat obivious vragen stel.
 
Iemand ervaring met de Ostar1ne van Olympus Labs?


 
Wat ik mij nog afvroeg:
- Heeft het nou nog enige echt negatieve sides? Ik vind niks.
- Is er enige vorm van PCT/Liver care oid nodig?
- Kan je het alleen runnen? Wil graag een only cycle.
- Las paar pages terug iets over het mengen van sarms met peds? Moet je die GW nog ergens mee mixen?

Sommige mensen hebben moeite in slaap te vallen tijdens het gebruik van GW-501516. Geen PCT nodig, cardarine heeft geen invloed op HPTA. Ja, je kan het alleen runnen.
 
Iemand ervaring met de Ostar1ne van Olympus Labs?
Gebruikt het in mijn cruise. Dus kan niet echt zeggen of de werking helemaal aan de Ostarine ligt. Heb iig 0 terugval, terwijl ik meestal wel in vocht/vet en kracht terugzak.

Vriend van mij doe Ostarine only en gaat kleine stapjes met kracht vooruit. Maar verwacht er geen wonderen van
 
Back
Naar boven