AndroidHealthClinic

bicep shot (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is toch ook zo. Ik train al 5 maanden niet meer. Ben 113kg op 6%
 
Op een BB forum zeggen dat aas een teken van zwakte is..

Dat is zoiets als op een auto-tuning forum zeggen dat een turbo een teken van zwakte is.

@ts, ben je troe natty of gewoon natty?
 
Daarom neem ik aas. Om zo geen kabout armpjes te hebben als yamaha.
 
Mooie dikte man!! Goed bezig:flexbiceps:
 
wow goede bicapshot man, maak ook eens een cum shot
 
Natty or not even veel respect voor hun werk. Behalve fake nattys. Wat jullie in 10 jaar bereiken doen de andere in 5 bij wijze van. Maarre Nice artistieke foto ziet er goed uit!:thumb:
 
Zit persoonlijk zelf nu aan de clomid met anavar en winstrol en nakuur met klenbuterol
als je echt goed wilt gainen zou ik die klenbuterol inruilen voor een kleine boterrol elke dag.

roomboter_hollandia_gezouten_500gr.png


dan maak je pas egtuh ghaaaaynss.
 
als je echt goed wilt gainen zou ik die klenbuterol inruilen voor een kleine boterrol elke dag.

roomboter_hollandia_gezouten_500gr.png


dan maak je pas egtuh ghaaaaynss.
Lloyd gainde inderdaad goed op 1 boterrol per dag maar bij mij werkte het niet.
 
Hey bro arm omtrek 46cm en vp 7%
Wat zijn jouw metingen?
46? damn, dan zijn je armen net zo groot als die van mij. en je traint in dezelfde sportschool als ik doe, dus ben benieuwd of ik je brute fysiek binnenkort een keer kan bewonderen. Vond mn armen altijd redelijk aanwezig dus snap niet dat je me nog niet bent opgevallen. :o
 
46? damn, dan zijn je armen net zo groot als die van mij. en je traint in dezelfde sportschool als ik doe, dus ben benieuwd of ik je brute fysiek binnenkort een keer kan bewonderen. Vond mn armen altijd redelijk aanwezig dus snap niet dat je me nog niet bent opgevallen. :o
Misschien minder naar jezelf kijken?:trollface:
 
Back
Naar boven