MuscleMeat

Cut kuur advies gevraagd

Bezoekers in dit topic

Teddybear92

Novice
Lid geworden
12 okt 2015
Berichten
26
Waardering
6
Lengte
1m91
Massa
110kg
Vetpercentage
15%
Beste BBR's

ik zou graag volgende maand beginnen met mijn cut kuur, daarom zou ik hier graag tips en advies van jullie willen en ervaringen horen over mijn voedingsschema en kuur . Dit word mijn 2e injecteerbare kuur. mijn eerste kuur is test/primo geweest.

ZIe bijlage voor voedingschema

Mijn stats:
gewicht 110 Kg
lengte 191 cm
BF% 15%

Mijn kuur gaat er als volgend eruit zien denk ik.:

Test e 375 mg ew 1-14 week
Bold 800 mg ew 1-2 week
Bold 400 mg ew 3-14 week
clen/t3 op advies van mijn leverancier tevens mijn voedingsbegeleider maar dit lijkt mij iets te heftig voor je lever,hart.
ben aan het twijfelen om alleen t3 te pakken.

Ik wil nog geen tren gebruiken ivm sides en mijn begeleider is er ook geen fan van hij beweert dat bold voor meer vetverbranding zorgt dan tren. en vind 15% vet wat te hoog voor tren gebruik omdat ik denk dat ik dan gyno zou krijgen.

PS dit is mijn eerste topic die ik maak zou ook wel een blog willen bij houden maar eerst even afwachten op de reachties :P.
 

Bijlagen

  • voedingschema.xlsx
    12 KB · Weergaven: 81
Ik zou bold er uit halen en mast mee laten lopen. T3 er in en dan je voeding 100% op orde.
 
Ja voedingschema laat ik nog maken dit voeding gebruik ik nou. Maar mast heeft toch geen nut op een hoog bf%.
 
Ja voedingschema laat ik nog maken dit voeding gebruik ik nou. Maar mast heeft toch geen nut op een hoog bf%.
Waarom heeft dat volgens jou geen nut? En waarom denk je bold dan wel?
 
bold en krijg je vaak enorme trek van niet handig in de cut?
 
Uhm omdat ik een te hoge bf% heb en mast zorgt alleen voor spierhardheid. Lees dus ook overal mast op hoge bf% geen nut heeft. Bold krijg je een beter conditie van dus kan ik harder knallen met cardio. En mijn begeleider zegt ook dat het voor vetverbranding zorcht, maar dit kan ik nergens terug vinden. Maar daarom heb ik deze topic aan gemaakt om op anderen ideeën te komen. Want waarom vindt je dat ik dan mast er bij moet pakken.
 
Haha nee ga geen namen noemen maar hij is het in ieder geval niet ik denk ook niet dat hij het fijn vindt dat ik zijn naam hier ga noemen.
 
Wat zou jij dan aanbevelen en waarom?
was sarcasme, dat zegt genoeg denk ik ;).

maar vetverbrandend.. tjah klinkt ook beetje als bro-seince.

wrm niet weer test-primo?
 
Oo haha had nog nooit van gehoord.:o Test/primo is wat duur maar ben er wel zeer tevreden over resultaat was 10kilo aangekomen. bf% gezakt met 3 procent wat er overgebleven is 8 kilo spiermassa.
 
Test/mast/t3 icm een deftig dieet is voldoende. Als je perse geen mast of tren wilt, zou ik NPP adviseren.
Je begeleider moet zich in ieder geval nog even inlezen.
 
Test/mast/t3 icm een deftig dieet is voldoende. Als je perse geen mast of tren wilt, zou ik NPP adviseren.
Je begeleider moet zich in ieder geval nog even inlezen.
Hey bedankt zal het is met hem bespreken. geloof me hij heeft er wel verstand van.
 
Hey bedankt zal het is met hem bespreken. geloof me hij heeft er wel verstand van.

Als hij zegt dat bold meer vet verbrand dan tren heeft hij geen goede tren gehad! Punt
 
Als hij zegt dat bold meer vet verbrand dan tren heeft hij geen goede tren gehad! Punt
Aah oké bedankt voor je reactie. maar ik ben zelf ook bang voor tren voor de gyno die je krijgt van tren. Wat kan je dan beste mee laten lopen ik dacht zelf provi.
 
Test tren mast t3 heerlijk
 
Aah oké bedankt voor je reactie. maar ik ben zelf ook bang voor tren voor de gyno die je krijgt van tren. Wat kan je dan beste mee laten lopen ik dacht zelf provi.

Masteron ernaast
Korte esters kuren
Meteen nolva na de kuur 20 mg ed
 
Tjah als ik mijn 2 cents zou geven. Ik ben sinds januari bezig met 1 ml test en t3. Is allemaal wat heen en weer gesjoemeld geweest dan weer geld voor t3 dan weer niet. Uiteindelijk na alles recht getrokken te hebben zit ik nu met 0.5ml test 2 ml tren en 100 mcg t3 en 2x ECA stack per dag. ook clen gebruikt maar dat doe ik nooit weer. En vanaf volgende week komt er nog mast bij voor 8 weken volgend. :thumbs:

O jah vergeten te melden. Ben sinds januari 15%+ bf kwijt geraakt. Zit nu rond 15/16% doelstelling 7%
 
Tjah als ik mijn 2 cents zou geven. Ik ben sinds januari bezig met 1 ml test en t3. Is allemaal wat heen en weer gesjoemeld geweest dan weer geld voor t3 dan weer niet. Uiteindelijk na alles recht getrokken te hebben zit ik nu met 0.5ml test 2 ml tren en 100 mcg t3 en 2x ECA stack per dag. ook clen gebruikt maar dat doe ik nooit weer. En vanaf volgende week komt er nog mast bij voor 8 weken volgend. :thumbs:

O jah vergeten te melden. Ben sinds januari 15%+ bf kwijt geraakt. Zit nu rond 15/16% doelstelling 7%
Netjes, hoelang ben je nu bezig met tren/test t3. Ben je niet bang voor gyno geweest ik heb best wel wat vet zitten bij mijn borsten zitten dus daarom mijn twijfel voor tren.
 
Back
Naar boven