MuscleMeat

Cut kuur advies gevraagd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

100mg test en tren eod en 50mg provi en 50mcg t3 elke dag
 
100mg test en tren eod en 50mg provi en 50mcg t3 elke dag
Thanks koen voor ja advies maar ik heb lange Esthers ga ik doen om zat te denken aan 250 test
300 tren
Provi 50mg
T3 75mcg of is dit te veel
 
Ow sorry , 500mg test 400 tren e5d en 50 Mg prov
T3 zou ik 50 beginnen en dan kun je later altijd nog 75mcg proberen
 
Als hij zegt dat bold meer vet verbrand dan tren heeft hij geen goede tren gehad! Punt
sinds wanneer verbrand tren vet? dat je onderhoud omhoog kan gaan oke maar verbranden van vet?:scratch:
 
Thanks koen voor ja advies maar ik heb lange Esthers ga ik doen om zat te denken aan 250 test
300 tren
Provi 50mg
T3 75mcg of is dit te veel
ik zou tren op 400-600 zetten
 
High test tijdens cut? Zou die niet gewoon beter voor de basic 250 test 400 tren 200 mast(ipv provi) en 50mcg T3 kunnen gaan?
 
Mast erbij zou ideaal zijn
 
High test tijdens cut? Zou die niet gewoon beter voor de basic 250 test 400 tren 200 mast(ipv provi) en 50mcg T3 kunnen gaan?
mast kan ook doet zelfde als provi neem zelf ook provi ipv mast. alleen geef niet de zelfde hardheid bij lage vp.
 
Ik neem liever mast dan provi , als je toch al injecteerd. Maar denk dat de 50mg provi wel volstaat
 
Ik heb gelezen dat provi de sides beter tegen gaat dan mast en dan bedoel ik de gyno die tren veroorzaakt of zit ik hier helemaal mis
 
Mis idd, masteron is daar net zo goed in doordat het een sterk androgeen en niet aromatiserend middel is. Afhankelijk van je verhoudingen, gevoeligheid en bodyfat moet je een beetje spelen met de doseringen. Maar 250 test/400tren/200 mast zal voor de meeste mensen voldoende moeten zijn, anders kun je altijd nog je mast uppen. Het is ook weer iets goedkoper:D.
 
Dat bedoel ik ook
erg persoons gebonden mijn onderhoud blijft ongeveer gewoon het zelfde. Daar bij tren vetraag je schildklier dus in theorie moet je onderhoud juist na beneden gaan
 
erg persoons gebonden mijn onderhoud blijft ongeveer gewoon het zelfde. Daar bij tren vetraag je schildklier dus in theorie moet je onderhoud juist na beneden gaan

Ik moet op tren veel meer eten
Daarom nu maar even 1g test only voor veel massa
Tren is natuurlijk heel androgeen en aromatiseerd niet
Ik moet zeker wel een extra 500 kcal of meer eten wanneer ik tren kuur
 
Ja het is nu definitief het wordt dus een cut kuur ben nu aan het zorgen dat mijn voedingschema goed in elkaar zit zal ik een nieuwe topic en feedback vragen miss hebben mensen tips of advies altijd fijn.
Test 250mg 14 weken
Tren 200mg 1-2 weken
Tren 3-12 400 mg 3-12 weken
Provi wordt 50mg 1-14 weken
T3 opbouwen tot 75 of 100mcg 3-12 weken nog even meer over lezen wat ik het best kan doen en welke hoogte.
 
Back
Naar boven