AndroidHealthClinic

Bloedtest 'frauderen'

Bezoekers in dit topic

Borstkas

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2011
Berichten
1.955
Waardering
550
Lengte
1m88
Massa
96kg
Ik moet wegens omstandigheden binnenkort mijn bloed laten testen bij de dokter. Het is de bedoeling dat hier uit komt dat ik niet meer kuur (prive omstandigheden)

Nu ben ik zaterdag begonnen aan test p mast p 100 eod

Ik mag zelf bepalen of ik de test over 1 of 2 maanden laat doen.

Is er een manier mn testo levels tot normaal niveau te brengen voor de bloedtest? Of een andere manier dit te omzeilen zonder mn kuur te verprutsen?

Stoppen is geen optie ivm wedstrijdvoorbereiding.

Dank is groot.
 
In

Die manier is er wel maar ik heb geen idee hoe je dat doet
 
Voor zover ik weet kun je alleen je testo in de fysiologische waarden krijgen door je test omlaag te doen of even wachten met een shot. Je kunt er een beetje mee spelen, test p heeft een aardig korte halfwaardetijd. Als je voor de bloedtest x aantal dagen je laatste prik neemt zul je in de fysiologische waarde kunnen zitten. Ik weet alleen niet hoeveel dagen we het er dan over hebben bij welke doseringen.

Wat wordt er verder getest? Met testo kun je er misschien mee weg komen, maar LH en FSH lijkt me dan weer wat lastiger. Al helemaal als ze echt specifiek op AAS testen zoals mast, deca(1,5jaar aantoonbaar dacht ik) oid.
 
Heb hetzelfde probleem, alleen zijn mijn cholesterol, Alat en Asat en creatinine waardes te hoog.. Iemand hier ook tips voor om deze omlaag te krijgen in een kort tijdbestek?
 
Is idd wel belangrijk wat ze precies gaan testen. Denk dat de huisarts gelijk een compleet plaatje wil hebben. Als je dan een paar dagen van tevoren stopt met prikken kan je test wel normaal zijn, maar de rest niet.

Denk dat je er niet aan ontkomt om te cruisen man..
 
Voor zover ik weet kun je alleen je testo in de fysiologische waarden krijgen door je test omlaag te doen of even wachten met een shot. Je kunt er een beetje mee spelen, test p heeft een aardig korte halfwaardetijd. Als je voor de bloedtest x aantal dagen je laatste prik neemt zul je in de fysiologische waarde kunnen zitten. Ik weet alleen niet hoeveel dagen we het er dan over hebben bij welke doseringen.

Wat wordt er verder getest? Met testo kun je er misschien mee weg komen, maar LH en FSH lijkt me dan weer wat lastiger. Al helemaal als ze echt specifiek op AAS testen zoals mast, deca(1,5jaar aantoonbaar dacht ik) oid.

Thanks voor je reactie! Het is een algemene hormonen test. Ik moet aan tonen dat ik gestopt ben (prive situatie thuis). Is een arts die erg tegen anabolen is en ontzettend kortzichtig en niet mee denkend.. Stel ik zeg tegen hem over 2,5 maand dat ik die test wel doen, dan heb ik er 10 weekjes op zitten al, kan ik de test p zo laten zakken dat het op normale waardes uitkomt?
 
Thanks voor je reactie! Het is een algemene hormonen test. Ik moet aan tonen dat ik gestopt ben (prive situatie thuis). Is een arts die erg tegen anabolen is en ontzettend kortzichtig en niet mee denkend.. Stel ik zeg tegen hem over 2,5 maand dat ik die test wel doen, dan heb ik er 10 weekjes op zitten al, kan ik de test p zo laten zakken dat het op normale waardes uitkomt?
Uiteraard, het is alleen de vraag hoe lang je moet wachten voordat je de test laat doen. Je moet de test de tijd geven om te verminderen tot je in je fysiologische waarde zit. Ik dacht dat je bijvoorbeeld met 2 shot 125mg test E je na 7 dagen in je fysiologische waarden zit. Misschien dat iemand hier precies de verhoudingen kent tussen exogeen test & bloedwaarde? Want je moet ook weer rekening houden dat jou testo wat hoger ligt door opstapeling van de vorige dagen etc.
 
95q4gp.jpg


Dit zijn de resultaten van een jaar geleden.. deze had hij erbij gehaald.. hij wil zien of het verbeterd is tegenover dit.. hij had het met name over HDL/LDL balans en leverwaarden.
 
Uiteraard, het is alleen de vraag hoe lang je moet wachten voordat je de test laat doen. Je moet de test de tijd geven om te verminderen tot je in je fysiologische waarde zit. Ik dacht dat je bijvoorbeeld met 2 shot 125mg test E je na 7 dagen in je fysiologische waarden zit. Misschien dat iemand hier precies de verhoudingen kent tussen exogeen test & bloedwaarde? Want je moet ook weer rekening houden dat jou testo wat hoger ligt door opstapeling van de vorige dagen etc.

Precies. Ik ga dus aangeven dat ik de test over 3 maanden wil laten doen, aan het einde van test p en mast p op beide 100 eod. Galen Cools jullie een idee hoe ik dit het beste aan kan pakken? Hoeveel dagen van te voren te droppen en naar hoeveel?
 
Hmm dat is dan een heel ander verhaal, alleen testo kun je mee weg komen, oestrogeen ook nog wel. Maar cholesterol en leverwaarden wordt dan weer wat lastiger, vooral gezien het na 10 weken van je cycle is. Een verhoogde ALAT is normaal bij bodybuilders als ik me niet vergis, weet alleen niet of het ook zo hoog kan zijn:p.

Je kunt misschien zo'n liver defender proberen? Dacht dat Cools daar ook wel een topic over had met welke middelen mogelijk kunnen helpen.
 
Hmm dat is dan een heel ander verhaal, alleen testo kun je mee weg komen, oestrogeen ook nog wel. Maar cholesterol en leverwaarden wordt dan weer wat lastiger, vooral gezien het na 10 weken van je cycle is. Een verhoogde ALAT is normaal bij bodybuilders als ik me niet vergis, weet alleen niet of het ook zo hoog kan zijn:p.

Je kunt misschien zo'n liver defender proberen? Dacht dat Cools daar ook wel een topic over had met welke middelen mogelijk kunnen helpen.

Denk als testo, oestrogeen en leverwaarden goed zijn dat ik al een heel eind ben.. cholesterol kan ik wellicht met Omega 3 nog goed krijgen en anders zeg ik dat het verhoogd is door de nakuur.
 
2 centen.

Als je thuis moet aantonen dat je gestopt bent met anabolen en je start toch net weer een kuur.
Wie houd je dan voor de gek? Hoe ga je je gainz verklaren dan? Ze zal vast niet gek zijn lijkt mij. Kan je niet beter eerlijk zeggen dat je nu nog bezig bent en daarna 'stopt'. Ipv toch tegen de lamp te lopen en dan alle shit over je heen krijgt...
 
Ken je niet het document namaken en de gegevens aanpassen naar gewenste waardes?
 
Ken je niet het document namaken en de gegevens aanpassen naar gewenste waardes?

Kan wel, maar afspraak is tussen mij, mijn huisarts en mn ouwe... alle drie betrokken dus.
 
Ik begrijp niet zo goed dat je toch weer gaat kuren als je weet dat je moet stoppen+testen.
Sluit me aan bij mrfeaky
 
Ik begrijp niet zo goed dat je toch weer gaat kuren als je weet dat je moet stoppen+testen.
Sluit me aan bij mrfeaky

Ik was al bezig.. plus zit in wedstrijdvoorbereiding. Zonde om voor zoiets te moeten stoppen. Graag hoor ik andere mogelijkheden zoals bijvoorbeeld het verlagen van de test p zodat mijn waardes binnen streefwaarde vallen.
 
Ik was al bezig.. plus zit in wedstrijdvoorbereiding. Zonde om voor zoiets te moeten stoppen. Graag hoor ik andere mogelijkheden zoals bijvoorbeeld het verlagen van de test p zodat mijn waardes binnen streefwaarde vallen.

Hoeveel weeks out?
 
Zou het ook mogelijk zijn dat iemand anders zoals bijvoorbeeld mijn broer zich laat prikken voor mij?
 
Back
Naar boven