XXL Nutrition

Euro Pharmaceuticals oxandrolone (Anavar) unsealed betrouwbaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirtybulk999

Cool Novice
Lid geworden
24 mrt 2016
Berichten
36
Waardering
20
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
14%
Hallo allemaal,

Een aantal dagen geleden anavar aangeschaft via een (door veel gezegd betrouwbare) dealer van de sportschool. Ik heb €120 moeten betalen voor 2 potjes EP oxandrolone anavar (10x100mg). Ik weet dat anavar een duurdere grondstof is om te maken dus ik snap niet hoe ik het zo goedkoop, voor maar €10 meer per potje in vergelijking tot winstrol bij deze persoon heb hoeven te betalen. De dealer zei ook dat hij al goed onderhandeld had, dit zou dan een rede kunnen zijn. Omdat ik op internet veel lees dat er nog al eens gerommeld wordt met anavar ben ik toch gaan twijfelen of ik toch wel echt anavar op mn bord heb gekregen.

Maar goed, waar het eigenlijk om gaat is dat er op het label staat: 'Sealed for your protection' maar de dop of iets niet gesealed is (met plastic) toen ik de potjes kreeg. Wel zat het watje bovenop er nog in. Ik zal een foto toevoegen

Wat denken jullie, moet ik me niet zo druk maken en is dit normaal dat het niet gesealed is bij orals van EP, of een no go?

image.jpeg
 
Je potje is wel gesealed. Dat is dat plastic stripje wat je er af moest trekken van de dop. Je hebt trouwens flink teveel betaald kan ik je zeggen.

Oke thanks voor je reactie! ik dacht dat er plastic om moest zitten, kreeg de deksel namelijk wel open zonder dat ik de strip die jij noemt had verwijderd. Dat leek me namelijk raar, dan zou je dus een product zo kunnen faken dat nog steeds 'gesealed' is. Vandaar dus
 
Overigens is gear heel goedkoop te maken. oxandrolone kost je 1 a 2 tientjes per gram
 
Te veel betaald voor die potjes man!
Had je zelf ook al kunnen weten voordat je het ging kopen, gewoon ff googelen en je weet snel wat zoiets mag kosten.
 
Wat maakt het uit hoe goedkoop iemand er aan kan geraken?

Ze zijn real.
 
Te veel betaald voor die potjes man!
Had je zelf ook al kunnen weten voordat je het ging kopen, gewoon ff googelen en je weet snel wat zoiets mag kosten.

Klopt, maar dat t zo goedkoop is voor oxandrolone kan ik gewoon amper geloven dat t ook echt oxandrolone is wat op internet staat en word verkocht en niet gewoon winstrol is. Zie dat de erkende merken vaak al over €100 zitten ermee... Maakt dit de UG's wel betrouwbaar als het om anavar gaat waar de grondstof (dit heb ik online ergens gelezen) 4x duurder is om te produceren dan die van winnie
 
Veel te veel betaald, wel the real deal gekregen
 
Klopt, maar dat t zo goedkoop is voor oxandrolone kan ik gewoon amper geloven dat t ook echt oxandrolone is wat op internet staat en word verkocht en niet gewoon winstrol is. Zie dat de erkende merken vaak al over €100 zitten ermee... Maakt dit de UG's wel betrouwbaar als het om anavar gaat waar de grondstof (dit heb ik online ergens gelezen) 4x duurder is om te produceren dan die van winnie

Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Er word ook gezegd dat je echte anavar maar op 20-30mg hoeft te doseren. 80% is nep en ondergedoseerd en dat geloof ik best als ik mensen zie kuren met 50-100mg.
 
Heb 'm ook recentelijk gehad. Geseald met strip. E 45,-
Ik ben benieuwd wat de uitslag van de test is, die iemand hier op 't forum binnenkort laat doen, van EP Var.
 
Heb 'm ook recentelijk gehad. Geseald met strip. E 45,-
Ik ben benieuwd wat de uitslag van de test is, die iemand hier op 't forum binnenkort laat doen, van EP Var.

Hoe ga je er tot nu toe op?
 
Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Er word ook gezegd dat je echte anavar maar op 20-30mg hoeft te doseren. 80% is nep en ondergedoseerd en dat geloof ik best als ik mensen zie kuren met 50-100mg.

Precies dat dus, die hoge doseringen innemen zijn helemaal niet nodig bij goeie oxandrolone
 
goede anavar is bijna net zo zeldzaam als een mooie vrouw die nog maagd is. Vrijwel altijd winstrol
 
Precies dat dus, die hoge doseringen innemen zijn helemaal niet nodig bij goeie oxandrolone
Er is ook een topic hier op het forum waarin "echt" spul word geplaatst. Er stonden 3 soorten merken anavar. Onder andere eentje onder de naam bonavar. 50 tabs van 2.5mg kost op een niet shady site gewoon circa 60-70 euro per doosje. Dan heb je nodig voor evenveel anavar. Dan zou je dus 480 tot 560 euro kwijt zijn aan dezelfde hoeveelheid anavar. En in dat topic van MisterT staan maar 3 soorten merken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven