MuscleMeat

Gestopt Daffy's 2015 giga cut -het vervolg- dikke powerlifter naar minder dik (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga je nog depleten voor je shoot daffy?
 
Past niet in m'n macro's brah
 
Hoi vrienden ik weeg nu 93.8kg en ik ga vanaf maandag weer een maandje cutten voor de zomer gr


Ga 2 weken naar thailand in mei en aangezien alles daar fucked up goedkoop is ga ik daar keihard vreten dus even voorbereiden.
 
Thailand, cutten voor aesthetics


En dan dit nog

sGs268k.jpg
 
Hoi vrienden ik weeg nu 93.8kg en ik ga vanaf maandag weer een maandje cutten voor de zomer gr


Ga 2 weken naar thailand in mei en aangezien alles daar fucked up goedkoop is ga ik daar keihard vreten dus even voorbereiden.
Gaaf man. Ik ben zelf ook aan het kijken om misschien na de zomer naar Thailand te gaan. Lijkt me de perfecte 'eerste' ver weg/asia trip.
 
Gaaf man. Ik ben zelf ook aan het kijken om misschien na de zomer naar Thailand te gaan. Lijkt me de perfecte 'eerste' ver weg/asia trip.
Ben met mijn ouders ook naar Indonesie geweest dat was ook cool, alleen nu met wat vrienden
 
Niet in de sauna gaan in thailand
 
Dbb fatsthectics PLers crew.
 
Eerste week massaal vocht gedropped zoals gebruikelijk, rip vocht
 
Waar ga je naartoe in thailand!?
 
Ja en paar dagen Bangkok, kun je me iets aanraden ?

Ik zou afgelopen februari naar Thailand gaan, maar is nie door gegaan door omstandigheden. Onze route was bangkok-chiang mai- koh lipe-ao nang. Maarja kan niks aanraden omdat ik er dus nie ben geweest:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven