XXL Nutrition

Diversen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Veterano

Cool Novice
Lid geworden
14 mei 2011
Berichten
108
Waardering
5
Lengte
1m86
Massa
105kg
IMG_4245.JPG IMG_4246.JPG
UP Tren
IMG_4247.JPG IMG_4248.JPG
AP Test E
IMG_4249.JPG IMG_4250.JPG IMG_4251.JPG IMG_4252.JPG
Alpha Labs Dianabol
IMG_4253.JPG IMG_4254.JPG IMG_4255.JPG
IMG_4256.JPG IMG_4257.JPG IMG_4258.JPG
PRL Test E & Bold
IMG_4261.JPG IMG_4262.JPG IMG_4263.JPG
hCG

IMG_4245.JPG


IMG_4246.JPG


IMG_4247.JPG


IMG_4248.JPG


IMG_4249.JPG


IMG_4250.JPG


IMG_4251.JPG


IMG_4252.JPG


IMG_4253.JPG


IMG_4254.JPG


IMG_4255.JPG


IMG_4256.JPG


IMG_4257.JPG


IMG_4258.JPG


IMG_4261.JPG


IMG_4262.JPG


IMG_4263.JPG
 
Ik zie dat er wat foutjes in mijn tekst zitten, het gaat dus om:
UP Tren A
IG Test E
AP Dianabol
PRL Test E & Bold
HCG
 
Allemaal real zo te zien
 
prl tren e hebben ze getest in tv uitzending van filemon en kwam uit dat er 6 andere stoffen in zaten,

PRL tren-E heb ik ook getest op 600mg per week en deed zijn werk gewoon even goed als de parabolan en tren ace. Een trenaddict als mij zal wel weten als hij tren aan't nemen is! Zeg tegen "Filemon" dat ik het gezegd heb ;)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
god heb je hem ook weer!

Glocks het is nu wel duidelijk dat jij wat anders verkoopt. En prl onderuit wil trappen. Wees is niet zo naïef en probeer het eerst voordat je wat roept. Heb je het niet geprobeerd kan je niet oordelen.
 
god heb je hem ook weer!
Prl is gewoon een van de beste labs van dit moment dus... Je hebt zeker zelf niet getest? Ga niet praten. Zijn wss gewoon resten uit de machine. UGL's hebben niet voor elke stof b aparte machine. Dus was wss 0.1 gram van elke ester en zo kom je indd op 6 esters
 
Glocks het is nu wel duidelijk dat jij wat anders verkoopt. En prl onderuit wil trappen. Wees is niet zo naïef en probeer het eerst voordat je wat roept. Heb je het niet geprobeerd kan je niet oordelen.

beetje jammer dat mensen alijd gelijk denken dat je wat verkoopt hier, beetje sneu werk eigenlijk, prl is getest bij filemon tren e zit 6 andere esters in hoe duidelijker wil je het nog hebben,
 
beetje jammer dat mensen alijd gelijk denken dat je wat verkoopt hier, beetje sneu werk eigenlijk, prl is getest bij filemon tren e zit 6 andere esters in hoe duidelijker wil je het nog hebben,

Het is sneu dat je constant met dezelfde smaad aan komt zetten. Is iedereen in mijn omgeving/dit forum dan gek. En zijn al die goede resultaten dan placebo.
Je hebt je punt gemaakt en roept constant het zelfde. Succes met verkoop van je eigen merk!
 
Het is sneu dat je constant met dezelfde smaad aan komt zetten. Is iedereen in mijn omgeving/dit forum dan gek. En zijn al die goede resultaten dan placebo.
Je hebt je punt gemaakt en roept constant het zelfde. Succes met verkoop van je eigen merk!

hahaha zielig figuur
 
Back
Naar boven