MuscleMeat

Test Tren Dbol Cycle

Bezoekers in dit topic

stefff0183

Novice
Lid geworden
22 mei 2013
Berichten
24
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
8%
Beste krachtpatsers,


Tijdje weg geweest van het forum vanwege verschillende blessures. Zal me weer even voorstellen, ik ben Stef en ik ben 22. Gewicht op 87 kilo met vet van rond de 10%. Ik train vanaf mijn 16e met ups en downs.


Kuurverleden; Winstrol only 6 weken - 4kg overgehouden
Testo 500 - Mast 400 - Tren 200 - Winstrol 40mg - 8 a 9 kilo over gehouden


Ik woog rond de 95 maar vanwege een peesoperatie van mijn hand zijn er weer aardig weer wat kilo's af helaas.
Train nu al weer een tijdje, voeding is op orde en heb weer tijd en zin in een goede kuur.

Eten nu op zon 3800kcal tijdens me kuur wil ik 4500 gaan eten.

Als jullie tips of commentaar hebben deel deze graag met mij.

Dit word mijn volgende kuur;

Week 1-12 Test e 750mg ew
Week 1-10 Tren e 400mg ew
Week 1-4 Dbol 40mg ed
Week 14-17 Nolva 20mg ed


Ik heb zitten twijfelen om de Tren te vervangen door Deca maar wil toch zo min mogelijk vocht. En heb zitten lezen dat er toch ook wel te bulken is met Tren.

Vinden jullie 750mg Test te veel of raden jullie gewoon 500mg aan?


Bedankt alvast beesten!
 
zou je geen mast toevoegen om oestrogene sides tegen te gaan?
 
Je wilt zo min mogelijk vocht maar neemt 40mg D-bol ed.. Je zou dan denk ik beter een non-aromatiserende oral nemen .
 
Je wilt zo min mogelijk vocht maar neemt 40mg D-bol ed.. Je zou dan denk ik beter een non-aromatiserende oral nemen .

Veel vrienden doen dbol als kickstart en die willen niets anders meer. Van daar deze beslissing. Word het vocht niet minder door de tren?
 
Veel vrienden doen dbol als kickstart en die willen niets anders meer. Van daar deze beslissing. Word het vocht niet minder door de tren?
Denk niet dat tren het vocht vermindert van de d-bol
 
Toch winny/var dan beter als kick pakken


 
Veel vrienden doen dbol als kickstart en die willen niets anders meer. Van daar deze beslissing. Word het vocht niet minder door de tren?

Ja en dbol tren combi is super
 
Back
Naar boven