XXL Nutrition

Aankondiging Tijdelijke en éénmalige korting (50%) op elite lidmaatschap [gestopt op zo 10/04/16] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Vooruit dan. Je weet wat ze zeggen over honden en als ze eenmaal bloed hebben geproefd. Zo heeft die dag gratis elite me ook doen geilen op meer.
 
Vooruit dan. Je weet wat ze zeggen over honden en als ze eenmaal bloed hebben geproefd. Zo heeft die dag gratis elite me ook doen geilen op meer.

welkom broeder.

NU ben je ook een 5% for life :D
 
done, zit hier toch al bijna 20 jaar.

waar kan ik mijn account naam veranderen?
 
done, zit hier toch al bijna 20 jaar.

waar kan ik mijn account naam veranderen?
Dit is nog niet geautomatiseerd (komt wel nog). Voorlopig mag je dit vragen via convo.
 
Kan niet via ideal zie ik? Jammer, heb geen PayPal.
 
Kan niet via ideal zie ik? Jammer, heb geen PayPal.
Idd jammer, zou het graag erbij willen maar was in het verleden technisch nog niet te integreren oid, zal het nog eens nakijken.
 
Done. Zou niet eens weten wat de voordelen zijn van Elite membership maar dit forum heeft me al zoveel opgeleverd, daar is die 20,- niks bij.
En wat een tijd en geld moet zo'n forum wel niet kosten.. Goed werk al die tijd!
 
Heb mijn twintig ook overgemaakt... Heb hier al ontzettend veel geleerd dus als dagelijkse lezer is dit maar een kleine moeite. Een dagblad kost stukken meer geld!
 
Idd jammer, zou het graag erbij willen maar was in het verleden technisch nog niet te integreren oid, zal het nog eens nakijken.

Oke, ben benieuwd! En gewoon via overschrijving, kan dat niet? Wil nl wel elite member worden
 
Oke, ben benieuwd! En gewoon via overschrijving, kan dat niet? Wil nl wel elite member worden

Je kan toch gewoon Paypal account aanmaken? Dat is letterlijk 1 min werk. Je kan tegenwoordig ook geld toevoegen via iDeal. Paypal kan soms wel een handig zijn.
 
Oke, ben benieuwd! En gewoon via overschrijving, kan dat niet? Wil nl wel elite member worden
Ja dat kan, heb het er gisteren bijgezet, kijk maar ff.
 
Top, heb het net overgemaakt!
 
Ik ook!

hahah nee grapje :$
 
Mooie actie en goede investering Big-T, zonet overgeschreven!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven