XXL Nutrition

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fftjes een update gooien.

status van me handen:
Sweaty-Palms.jpg

Status van me mond:
53f.jpg

Status van me been:
f142352fcbaf20a4097c3240efac12f7e95d5525abaf8e8fb5573bd03a973a0d.jpg

In less then a hour, 2nd cap wil be taken. May the gods be with me.
 
Nog niet, zit er over na te denken :devilnana:
NIET doen!

Of je moet naar een feestje gaan ofzo..

Fftjes een update gooien.

status van me handen:
Sweaty-Palms.jpg

Status van me mond:
53f.jpg

Status van me been:
f142352fcbaf20a4097c3240efac12f7e95d5525abaf8e8fb5573bd03a973a0d.jpg

In less then a hour, 2nd cap wil be taken. May the gods be with me.
Good luck! Ik klap mijn tweede er om 12:30 in denk:thumb:
 
Ai 2e cap me smoel in gedouwd.
 
Ik heb er vooral last van onder mijn oksels, heb op t werk veel klantcontact en het is meestal warm.. my armpits produce enough fluids for an entire african village :p
 
Rip me lunch. Krijg heet niet meer door me keel. Vol gevoel as fuark.. Wil het nu wel proberen op te eten tho.. Heb de rijst te lang gekookt waardoor het pap is en zojuist ook nog is opgewarmd in magnetron waardoor het nog meer naar troep smaakt.

Still have better cooking skills dan gf tho. Can confirm.

tfw no gf :fa:
 
Aardig hyperactief. Concentratie is wel echt 0 atm. Not sure of het door me zelf komt of door de caps lol. Verheug me eigenlijk alleen op gym vnaaf.
 
zou echt niet om 21:00 een cap bijnemen man. Als ik dat doe slaap ik niet en dan is de volgende dag weer klote en ben je je ritme kwijt. Bij mij is het dan makkelijk dag of 3 kut...
 
zou echt niet om 21:00 een cap bijnemen man. Als ik dat doe slaap ik niet en dan is de volgende dag weer klote en ben je je ritme kwijt. Bij mij is het dan makkelijk dag of 3 kut...
Ik denk best is 1 smorgens te nemen en de ander cap in de namiddag 14:00 ofso doe ik nu
 
Toen ik er 3 nam was dit om half6 voor het werk, om 10u bij de pauze en rond 1u na mijn middageten. Eerste keer 3 stuks was de laatste om 16u ofzo, heb tot 3u 's nachts ofzo wakker gelegen :')
 
Merk wel dat ik nu echt druk ben. Beide benen lopen goed te stuiteren, vooral me linker. Net ff de keuken in om me energie te loze. Nu terug op me bureau en benen zijn alweer aan het shake. Merk wel dat me hartslag ook iets hoger is. Verder heb ik geen dorst meer gelukkig. Maar word wel gek van me benen.
 
Rip me lunch. Krijg heet niet meer door me keel. Vol gevoel as fuark.. Wil het nu wel proberen op te eten tho.. Heb de rijst te lang gekookt waardoor het pap is en zojuist ook nog is opgewarmd in magnetron waardoor het nog meer naar troep smaakt.

Still have better cooking skills dan gf tho. Can confirm.

tfw no gf :fa:
Godver...had ik dat maar dat ik niks kon vreten..hoe makkelijk wil je het cutten maken..:o

Maar nee hoor...ik heb gewoon altijd fucking honger..
 
Yo ratko,

Gaat wel lekker lees ik maar ehh kan je je wel focusen op het werk? Zie je hier aardig veel online en als je benen staan te springen lijkt het me lastig om te focusen op werk of heb je daar geen last van?
 
Godver...had ik dat maar dat ik niks kon vreten..hoe makkelijk wil je het cutten maken..:o

Maar nee hoor...ik heb gewoon altijd fucking honger..
T5 zorgt ook wel voor onderdrukking hongerig gevoel.

Yo ratko,

Gaat wel lekker lees ik maar ehh kan je je wel focusen op het werk? Zie je hier aardig veel online en als je benen staan te springen lijkt het me lastig om te focusen op werk of heb je daar geen last van?
Ik heb het forum open in een tab, daarom dat ik veel online ben :p Maar als je verder wist hoe mijn leven zegmaar nu in elkaar zat dan zou je het beter begrijpen :) Kan er nu helaas niet te veel over vertellen. Wss als ik me diploma over 2-3 maanden heb. ;)
 
Succes met het behalen ervan dan:D
 
Weekly weight update:
Mogge mede ijzervreters,
Laatste x dat ik me zelf ging wegen stond er een 84,9 op de weegschaal, zojuist gewogen en ik zag een 84,2 :D:D cut bevalt me echt goed. Zienin de spiegel ook wel lekkere verandering. Dat het zo langzaam gaat is voor mij een xtra goede teken dat het zo min mogelijk spier is. Kracht is nog steeds het zelfde gebleven.

Vandaag rustdag. Moet hele dag werken bij bouwmarkt. Geen gym dus en ook geen T5. Mocht ik wel iets merken qua afkickverschijnselen :p of gewenning meld ik het weer. If not, see ya tomorrow!
 
Je neemt op rustdag geen t5? Tijdens werk ben je toch ook bezig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven