XXL Nutrition

Wat als?

Bezoekers in dit topic

Wie the fuck is die SniperX:o, nog voor mijn tijd rip. Lijkt me een mooie tijd te zijn geweest.
SniperX is een legende, schreef op 13-jarige leeftijd een boek over bodybuilding. Was tevens goed bevriend met powerlifter Mike Miller.
 
21myqgz.jpg

lkkre look
 
Wat doet hij in Belfast?
 
aware me over sniperx pls
 
Mijn post in z'n topic is verwijderd :(
 
Heeft die gast een opengesprongen aambei aan zijn anus??
 
Sniperx bulkte op stroopwafels en blikken cola. Is een keer door een dbb'er op een gaydating site gezet en redde meisjes van het plegen van zelfmoord.. In mijn mr. Boombastic topic staan nog wel wat links.
 
Vandaag heerlijk gezwommen van half 11 tot half 5. Stuk of 15 pull-ups gedaan aan een bruggetje in het zwembad :o. En heel veel glijden van een 50 mtr glijbaan. :p
 
Ik brak zowat m'n arm, was met 3 anderen, vriend + z'n vriendin en haar zusje, gingen we in de glijbaan, gingen die 2 meiden STOPPEN midden in de glijbaan, die vriend: BRYAN REM AF!! (Ja hoe?) Dus ik vloog alle kanten op en zowat over de kop, en bam daar lig je dan met je poot in iemands rug!

Bryan toch
 
:o:o:o mooie vent hoor die Bryan.
 
Goed, ****ed up, ik wil dit niet, ik wil geen miezerige ecto van 57 kg meer zijn. Ik wil een ecto van 95 kg zijn. MET een bf van 8%. Bij een lengte van ~1.85m. Perfect. Niks geen 57kg. Wat heb je nou aan bodybuilding als je 57 kg weegt.

Dus, ik ga nu sleutelen aan een GOED voedingsschema.
Jullie horen, vanavond, of misschien zometeen al, nog van me.

Deze ecto wil niet langer een ecto zijn.
i crey evertiem
 
Back
Naar boven