AndroidHealthClinic

[ANONYMASS] Test 300, Mast 200, Tren 200, T3 50mcg, Roa 10mg

Bezoekers in dit topic

cutten en weggaan lukt mij amper als ik drink. Beter niet drinken want je houdt het toch nooit bij 1 pintje ;)
Of gewoon elke avond liggen stampen op hardcore feestjes op de pillen en water. Extra cardio en dag erna geen honger, win-win
 
cutten en weggaan lukt mij amper als ik drink. Beter niet drinken want je houdt het toch nooit bij 1 pintje ;)
Of gewoon elke avond liggen stampen op hardcore feestjes op de pillen en water. Extra cardio en dag erna geen honger, win-win

Helemaal mee eens. Als TS wil cutten best dedicated zijn en dieet strikt volgen. Vooral als TS ooit naar 6% BF wil, anders zal het niet lukken.
 
Ja ik ben het met jullie eens. Ik ben het zo gewend van te bulken dat ik er niet had bij stilgestaan hoeveel impact het drinken heeft op mijn cutten.
 
Ja ik ben het met jullie eens. Ik ben het zo gewend van te bulken dat ik er niet had bij stilgestaan hoeveel impact het drinken heeft op mijn cutten.
Verrassend veel, zelf ook ontdekt. Donderdag altijd op cafe, paar pintjes, vrijdag weggaan, zaterdag weggaan. Soms overdag wat terrasjes in de zomer. Zijn veel calorieen hoor ;)
Zeker als je zoals mij een vriendin hebt die graag cocktails drinkt, damn dat zijn echt caloriebommen :')
Edit: drink niet altijd als ik buiten ga en ook niet altijd compleet tegen de stenen, maar zit wel graag op terras met een duvel ofzo als het weer/werk zich toelaat.
 
Bier zuipen 210calorieen per biertje allemaal laat in de avond slaat zich op in je slaap maakt je vet
 
Bier zuipen 210calorieen per biertje allemaal laat in de avond slaat zich op in je slaap maakt je vet
210kcal? welk bier is dat? In een jupiler zaten iets van 110-120kcal voor een 33er...
 
je heb gelijk 120calorieen ik dacht altijd 200 wat je hier en daar hoor haha
 
polotraxx Hoe zag jou dieet eruit in de cut? Of heb je dat meer van dag tot dag bekeken.
 
polotraxx Hoe zag jou dieet eruit in de cut? Of heb je dat meer van dag tot dag bekeken.
Hetzelfde als nu, alleen geen drank, geen pizza of mcdo gaan halen tussendoor in het weekend. In plaats van drie borden avondeten maar 1, middag maar een halve schotel ipv een hele (eten op het werk is echt goed, immens veel en maar €2). Ook bijna geen sauzen meer gebruikt. Voor de rest eigenlijk niet veel meer. Vroeger schrapte ik gewoon mijn koolhydraten, maar nu eet ik gewoon minder. Is net iets gemakkelijker, ook geleidelijk aan afgebouwd.
Weet ongeveer wel hoeveel mijn lichaam nodig heeft dus echt tellen tot op 0,1 kcal zit er niet in, is een beetje spelen maar na een tijd gaat dit zeer vlot.
 
Wil je nou cutten of niet? Je valt niet af omdat je gewoon te veel eet, beetje zonde van je kuur imo.
 
Wil je nou cutten of niet? Je valt niet af omdat je gewoon te veel eet, beetje zonde van je kuur imo.

Naja zonde,, hij zal ze doel dan niet behalen maar het spul zal zijn werk wel blijven doen en zal meer een recomp zijn.
 
Naja zonde,, hij zal ze doel dan niet behalen maar het spul zal zijn werk wel blijven doen en zal meer een recomp zijn.
Recomp vind ik zonde.
 
ben je niet bang voor controles, aangezien je in Belgie woont/traint?
 
ben je niet bang voor controles, aangezien je in Belgie woont/traint?
Gym is een jaartje geleden gecontroleerd. De controles in onze regio zijn meestal op uren waarop ik nooit train, dus laten we gewoon zeggen dat ik de kans dat ik getest wordt erg laag vind.
 
Update anony?
 
Gym is een jaartje geleden gecontroleerd. De controles in onze regio zijn meestal op uren waarop ik nooit train, dus laten we gewoon zeggen dat ik de kans dat ik getest wordt erg laag vind.
and what if, wat doe je dan? :p
 
Injectie/PIP: Geen stress deze keer, maar dat is niet bepaald in mijn voordeel uitgelopen. Omdat de druk in de spuit te groot was is het tijdens het eind van de injectie gebackfired, waardoor een beetje gear op de grond is terechtgekomen. Ik heb geen idee hoeveel het precies is. Ik denk ongeveer zo'n 0,5ml maar ik maak mezelf wijs dat het heel weinig was om me er niet slecht over te moeten voelen :o.

Training:
Zie dag 5.

Fysiek: Lichtjes aan wat voller aan het worden, wat totaal niet de bedoeling is eigenlijk, maar niks aan te doen.

Mentaal: Niks speciaals te melden.

Dag na mijn verjaardag. Chille rustdag genomen met mijn vriendin en leuke dingen gedaan. Niks te melden met betrekking tot de log.

Injectie/PIP: Nergens last van. Vermoedelijk omdat de meest viskeuze gear is achtergebleven in de spuit.

Training:

Incline DB Press:
4x| 12x 30kg


Ging erg lekker vandaag. Had echt het gevoel dat 30 vandaag het gewicht was dat ik moest hebben. Ik wist dat als ik hoger zou gaan

Flat DB Flies:
4x| 12x 10kg


Machine Shoulderpress:
12x 32kg
10x 39kg
10x 45kg
8x 60kg


Laatste set was eigenlijk failure. Had zin om iets hoger te proberen. Die machine gebruik ik echt nooit omdat hij best ongemakkelijk is, maar aangezien alles altijd bezet is op "chestdays" is er soms niet veel keus.

Side Raises:
4x| 15x 8kg


Tricep pushdowns:
12x 36kg
10x 41kg
10x 45kg
8x 50kg


Cable side Raise:
4x| 10x 13kg



Fysiek: Het is duidelijk dat, wat er ook achtergebleven is in de spuit, het zeker geen test was. Ik ben sinds het begin van mijn kuur 3.5kg aangekomen op 2000Kcal, water dus. Op dit moment weeg ik dus 78.5kg, en ik denk eraan mijn naam te veranderen naar ballonymass, want zo zie ik er ook uit. Ik zie er best groot uit weer, vooral mijn armen lijken echt gigantisch in vergelijking met voor de kuur, maar elke mogelijke definitie die ik had is verdwenen. Cutten is dus visueel niet zo veel aan het opleveren op dit moment.

Mentaal: De veranderingen zoals vorige kuur beginnen stilletjes aan weer op te komen. Veel meer aandacht voor het vrouwelijk geslacht, en ik lijk ze vooral veel dieper te analiseren. De huid in hun nek, de geur, de vorm van hun neus. My mind is telling me cardio, but my body, my body!!! Het grote verschil deze keer is dat ik ook veel meer aandacht heb voor mijn vriendin, het tegenovergestelde van vorige keer.

Verder... HONGER. +-2000Kcal op een dag en ik voel me hongeriger dan ooit. Ik zweer dat ik dit moment zou moorder voor 10 pizza peperoni's. Minstens 10.

Omdat het dieet me ook niet veel lijkt op te leveren zit ik eraan te denken iets nieuws te proberen, dus sta open voor suggesties. Door het feesten zijn er tot nu toe weinig dagen geweest dat ik inderdaad 2000Kcal binnenhad, maar dat was vooral toevallig.
De komende weken zal ik minder uitgaan, me meer concentreren op mijn dieet om echt goed te cutten.
Ook wat vroeg om te oordelen nu uiteraard. Ik vermoeddat als de mast en tren inkickt ik er al helemaal anders zal uitzien, wanneer dat ook us.

Injectie/PIP: Nergens last van. Doet me denken dat ik geen ene moer heb geïnjecteerd, maar het voelt wel zo dus op dit moment heb ik nog geen worries.

Training:

Geen zin in piramidaal vandaag, dus trainingen zagen er wat eentonig uit.

Seated Cable Row:
15x 27kg ~opwarming
4x| 8x 50kg


Lat Pulldowns:
4x |8x 45kg


Ging erg moeizaam. Jammer van mijn schouder want deze oefening is een van de rug oefeningen die ik het liefst doe.

Bent Over Rows (Machine)
4x| 8x 35kg


Een echte kutmachine. Door de borststeun valt er amper te ademen en het feit dat hij dan nog een keertje pal in de zon staat betert het er niet op. Ik zou durven zweren dat je kunt koken op de vloer in die zone.

Low Rows:
4x|10x 70kg


Concentration Curls (One arm):
4x| 10x 18.5kg

Cable curls (One arm):
2x| 10x 18.5kg

Helemaal uitgeteld. Totaal geen fut vandaag. Gewoon me dagje niet, dat overkomt iedereen wel een keer. Morgen benen, dus wat ik vandaag tekort schiet zal ik vandaag ophoesten.

Fysiek: De waterige look blijkt tijdelijk te zijn en verdwijnt geleidelijk aan. Borst en armen lijken al een heel stuk smaller. Huid is erg droog en snel geirriteerd. Nog steeds aan de roa en de acne vermindert nog, maar minder snel dan in het begin. De hoofdpijn, droge ogen, droge neus & mond zijn helaas nog niet afgenomen.

Om die reden neem ik mijn roa nu meestal 's avonds zodat de bijwerkingen optreden in mijn slaap. Meestal wordt ik dan wel dorstig wakker in het midden van de nacht met een zandmond.

De effecten van Mast & Tren blijven voorlopig grotendeels uit. Alleen tijdens trainingen merk ik het verschil heel erg. De "striations" die verschijnen tijdens het uitvoeren van mijn oefeningen, alsook de scheidingen tussen spieren zijn veel duidelijker en talrijker. Vooral schouders zijn echt een magisch visueel verschil tijdens bewegingen. Helaas staat dat in sterk contrast met de rest van mijn lichaam, waar nog niet zo veel verschil optreedt.

Mentaal: Voel nog geen verschil. Moeilijk te beschrijven, maar ik voel wel dat ik on ben... Ik voel me anders, alleen weet ik niet waarom. Bij mijn Test Cycle had ik hetzelfde gevoel, maar toen voelde ik me echt op een bepaalde manier, nu is dat niet het geval. Nu voel ik me anders, maar geen idee waarom.

Injectie/PIP: Not even worth mentioning.

Training:

BB Squat:
20x 20kg ~opwarming
15x 40kg
12x 60kg
8x 80kg


Gelieve geen haat te produceren tegenover mijn verneukte piramidale training hier. Dit is de eerste keer in 3 maanden dat ik me echt heb gegeven op squat, dus best trots met dit resultaat.

Leg Press:
4x| 15x 180kg


Erge Kutmachine. De firma die deze machines maakt zou toch een paar nieuwe ingenieurs kunnen gebruiken.

Ceg Lurls:
15x 32kg
12x 39kg
10x 45kg
9x 50kg

Leg Extensions (One Leg, Plate Loaded, Machine):
4x| 20x 10kg

Calve Raises:
4x|20x 30kg

Goeie workout. Lekker hard gegaan dus ben tevreden.

Fysiek: Duidelijk meer definitie in legs tijdens en na de training. Op mijn scheenbeen loopt blijkbaar een ader die wat wegheeft van een tumor vanaf ik pump heb. Hopelijk ziet die er op low BF% wat aangenamer uit dat een bubbel bloed op mijn scheenbeen. Zoals gisteren dus diepere, meer en duidelijkere striations, wat erg veel zegt want bij de vorige legtraining zag ik nog geen moer. BF% kan wel al gedaald zijn en een cofactor zijn, maar ter hoogte van de buik merk ik daar op dit moment nog niet zoveel van en dat is toch op mijn lichaam de beste plaats om verschil te zien dus best moeilijk te bepalen nu.

Mentaal: Men zegt vaak, wie niets doet komt niks tegen. Met betrekking tot AAS kun je volgens mij zeggen, bij wie niets gebeurd zullen geen mentale sides worden gezien. Ik voelde me vandaag kiplekker, net zoals andere dagen.

Injectie/PIP: Begin het me zo steeds meer te beklagen dat ik dit als subcategorie heb genomen.

Training:

CHESTDAAAAY

Pec Fly Machine:
15x 32kg
12x 39kg
10x 45kg
5x 100kg
For lulz omdat iemand voor de mop zei dat ik leek op Ronnie Coleman.
5x 50kg

Incline DB Press:
4x| 10x 32kg

Superset:
2x 18kg


Niet erg ver geraakt... Feelsbadman.

DB Pullover:
4x| 12x 20kg

Shoulder Press(Plate loaded, Machine)
4x| 10x 70kg

Side Raises:
4x| 20x 8kg

Fysiek:
Heel mooie striations op Schouders en goeie definitie in borst. Voelde me op de duur schuldig om in de spiegel te kijken. Na de side raises waren mijn schouders echte ballonen dus daar heb ik toch wel af en toe geflext, erg belachelijk maar imposant om te zijn op je eigen lichaam, vind ik. Vriendin had een potje gemaakt van haar training, dus mijn inner rage als haar coach heeft me vandaag goeie agressie gegeven op uit te werken op de weights.

Mentaal: Een groot verschil in deze cycle met mijn test cycle, is dat de agressie helemaal anders is. Tijdens mijn Test Cycle gedroeg ik me agressief zonder aanleiding. Deze kuur ben ik erg kalm, maar als ik boos wordt breekt er op een bepaald punt echt iets, waarna ik echt begin te koken. Ditmaal beperkt het zich ook tot verbale agressie, dus daar heb ik nog enige vat op. Het grote probleem is helaas dat mensen een boze uitdrukking vaak beantwoorden met "Wat is er? Waarom doe je zo boos?" ipv het gewoon te laten varen.

Injectie/PIP: Gelukkig voor jullie, wat vermaak te lezen in deze categorie deze keer, helaas voor mij wel vermaak in mijn nadeel. Zoals jullie vast wel weten ging mijn vorige injectie echt voor geen moer vanwege een kutspuit. Vol goeie moed maar toch een beetje sceptisch, begon ik dus aan mijn injectieroutine.

Broek naar beneden check.
Bovenkledij af check.
Accessoires af check.
Handen gewassen check.
Injectieplaats gemasseerd en ontsmet check.
Naald erin hup.
Injecteren maar.... en... lap, terug alles eruit langs de achterkant.

Geen steriele vial bij de hand, dus gewassen tupperware potje genomen en de olie erin geklotst.
Andere spuit genomen. Hetzelfde, en nog een, nog een & nog een.

Ondertussen voelde ik me best vreemd en duizelig, maar ik was zo woedend, ik wou gewoon een goeie injectie.Plots drong het tot me door dat ik waarschijnlijk ondertussen zo'n 8ml lucht in mijn glute heb geïnjecteerd. Alles snel opgeborgen voor het geval ik toch een ader zou geraakt hebben en ik hier zou doodvallen. 10 minuten later nog steeds in leven dus groen licht.

Vial Bac water genomen. Leeggehaald en alles ingestopt, de rest in een lege test vial.
Het resultaat? Mijn eigen home mad Ripex. 300 Test 200 Mast 200 Tren, met de slechtste diffusie die je maar kan wensen.
image1 (1).JPG
Geen wonder dat de injecties niet lukten, want de olie is zo viskeus dat ik het met moeite door een 0.8 naald krijg. Gelukkig nog een berg spuiten en naalden van vorige kuur liggen.

Fysiek: Helemaal uitgeput. Door de vorige trainingen en de DB Pullovers is alles buiten dienst. Dagje rusten vandaag, gelukkig nog wat cardio gehad met le GF.

Mentaal: Iemand help me af van dit libido.
 
Laatst bewerkt:
Mooie log, en leuk hoe je in details je fysiek en vooral het mentale gedeelte beschrijft. Ik heb exact hetzelfde op dit moment op 200 test/400 tren. Vaak door bepaalde irritaties kook ik van binnen. Maar kan het gelukkig voor de buitenwereld binnen houden. Ook het constant geil zijn. Ik zie mijn vriendin helaas niet 7 dagen per week. Ben jaloers op die blowjobs. Vandaag hadden ik en mijn vriendin ergens afgesproken en ik haat echt te laat komen. Ik stond dus al buiten te wachten en het duurde weer mega lang.... nog even in de spiegel kijken, tasje vergeten, toch nog eventjes plassen... Ik stond echt op ontploffen. Kon het gelukkig houden bij een sarcastische kutopmerking tegen haar.
 
Back
Naar boven