AndroidHealthClinic

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dacht dat ik low protein zat, maar dit is nog erger :roflol:
 
Vind je dat ik weinig prots eet? Explain pls.
In die screenshot wel, maar had je verhaaltje nog niet gelezen. Hoe kom je aan zoveel protein dan? Eet liever meer carbs en vetten omdat dat lekkerder is.
 
Welke app gebruik je om alles bij te houden?
Myfitnesspall.
In die screenshot wel, maar had je verhaaltje nog niet gelezen. Hoe kom je aan zoveel protein dan? Eet liever meer carbs en vetten omdat dat lekkerder is.
Haha, verder kijken dan je neus langs is brah :D Jaa meestal heb ik als lunch 250gr kip. Komt uit op 55gr eiwit. Sochtends shake als ontbijt. En dan krijg je het avond eten wat me moeder maakt ook nog er bij. Zal ook wel rond de 30-50gr eiwit liggen. Verder beetje eiwit uit pindakaas, melk, ontbijt reep die ik soms neem. Vetten krijg ik ook nog binnen via het avond eten. Remember, vnaaf lasagna tortilla doritos :p Meer carbs heb ik idd geprobeerd te eten, maar krijg dan ook aardig wat kcals binnen. Sochtends brinta is toch al aardig wat kcal, brood pici droog. Rijst ook aardig wat kcals.

Bedenk me net dat aardappelen wel mogelijk is lol. Ff wat puzzelen met me schema :p
 
Myfitnesspall.

Haha, verder kijken dan je neus langs is brah :D Jaa meestal heb ik als lunch 250gr kip. Komt uit op 55gr eiwit. Sochtends shake als ontbijt. En dan krijg je het avond eten wat me moeder maakt ook nog er bij. Zal ook wel rond de 30-50gr eiwit liggen. Verder beetje eiwit uit pindakaas, melk, ontbijt reep die ik soms neem. Vetten krijg ik ook nog binnen via het avond eten. Remember, vnaaf lasagna tortilla doritos :p Meer carbs heb ik idd geprobeerd te eten, maar krijg dan ook aardig wat kcals binnen. Sochtends brinta is toch al aardig wat kcal, brood pici droog. Rijst ook aardig wat kcals.

Bedenk me net dat aardappelen wel mogelijk is lol. Ff wat puzzelen met me schema :p
Ik zorg egwoon dat ik rond 130g proton haal (1.6g/kg) en voor de rest vul ik gewoon op met wat ik wil.
 
Already 1,5L water gedronken. 2x toilet geweest lol. Can confirm stimdick again.
 
Already 1,5L water gedronken. 2x toilet geweest lol. Can confirm stimdick again.

Nog rare gezichten of reacties vanuit collega's? Of weet je het allemaal aardig te verbergen?
 
Nog rare gezichten of reacties vanuit collega's? Of weet je het allemaal aardig te verbergen?
Mwah sommige wel, me collega die naast me zit weet dat ik gym lifestyle heb. Dus sowieso al veel water drink en vaak toilet ga. Ook in me bulk veel schijten in het begin. Verder probeer ik me springende benen en andere sides goed te verbergen. Gaat goed tot nu toe.. denk ik.. lol
 
tfoe, eten opgeward, ga weer aan me bureau zitten. Neem 5 happen bedenk ik me dat ik me T5 vergeten ben. Rip. T5 tijdens me eten dus maar genomen.

Voedingstip: doe geen sateschnitzel in de magnetron. Niet te eten.
 
tfoe, eten opgeward, ga weer aan me bureau zitten. Neem 5 happen bedenk ik me dat ik me T5 vergeten ben. Rip. T5 tijdens me eten dus maar genomen.

Voedingstip: doe geen sateschnitzel in de magnetron. Niet te eten.
Kijken ze je op stage raar aan als je zulke dingen eet?
 
Kijken ze je op stage raar aan als je zulke dingen eet?
Begin wel. Heb ze uitgelegd dat ik podium doelen heb over paar jaar. Nu zijn ze eerder jaloers, kom soms met lekkere lunches.
 
Ik drink de hele dag groente thee met zoetjes erin op stage ook prima te doen.
 
Kwam er laatst achter dat 1 zo'n doosje groene thee met 25 zakjes 33 euro kost. Jaag er bijna elke week wel een doosje door :roflol::roflol:
 
Kwam er laatst achter dat 1 zo'n doosje groene thee met 25 zakjes 33 euro kost. Jaag er bijna elke week wel een doosje door :roflol::roflol:
wot 33euro? Komt die thee uit de goudmijn van de goden of zo?
 
Ik zorg egwoon dat ik rond 130g proton haal (1.6g/kg) en voor de rest vul ik gewoon op met wat ik wil.

beetje weinig voor cut vind ik, zit sowieso altijd boven de 2gr/kg, heb wel wat verlaagd want zat rond de 3gr/kg.
 
Update na 40min 2e cap: Bij het lopen toch wel een trillend gevoel. Beetje het idee dat ik word aangekeken door mensen, ook al weet ik dat het niet zo is. Verder verhoogd hartslag. Beentjes beginnen weer beetje te stuiteren.
 
Kwam er laatst achter dat 1 zo'n doosje groene thee met 25 zakjes 33 euro kost. Jaag er bijna elke week wel een doosje door :roflol::roflol:
Deed ik ook een tijdje op stage, zonder zoetjes niet te zuipen. Alleen kreeg er z'n droge bek van.

beetje weinig voor cut vind ik, zit sowieso altijd boven de 2gr/kg, heb wel wat verlaagd want zat rond de 3gr/kg.
meh merk niet echt verschil, en ook niet het idee dat ik mossel verlies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven