Fitness Seller

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deed ik ook een tijdje op stage, zonder zoetjes niet te zuipen. Alleen kreeg er z'n droge bek van.


meh merk niet echt verschil, en ook niet het idee dat ik mossel verlies.
Waarom zou je het erg vinden dat je mossels verliest? Niet te kanen die zooi

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Alright, 2 kleine pics zodat jullie ongeveer me fysiek kunnen zien. Geen top foto's. Merk wel dat me arm buffeder is dan op me pf. Gainzzz

Ja ik weet je ziet me arm niet zo goed op me pf maar laat me ff genieten ja...??//?/

- 1st pic de ozo bekende chestbrah. Vond zn lichaam wel tegenvallen eigenlijk. Had ook wel het gevoel alsof mijn bicep bijna net zo groot als die van hem was. (hij is wel droger dan ik tho(veel droger))
- 2nd pic Roger Snipes. Die man is kast niet niet normaal.

FullSizeRender.jpg


FullSizeRender (1).jpg
 
tfoe, eten opgeward, ga weer aan me bureau zitten. Neem 5 happen bedenk ik me dat ik me T5 vergeten ben. Rip. T5 tijdens me eten dus maar genomen.

Voedingstip: doe geen sateschnitzel in de magnetron. Niet te eten.

Nu bek verbrand aan de te warme sate? :p

EDIT; Die foto met snipes is wel dik man!
 
Volgens mij doen jij, ik en tetterpopko exact hetzelfde. Hele dag beetje op kantoor niks doen :P Behalve sneaky dbben.
 
Volgens mij doen jij, ik en tetterpopko exact hetzelfde. Hele dag beetje op kantoor niks doen :P Behalve sneaky dbben.
Ja me stage is niet echt boffen nee. Gelukkig heb ik dbb voor de survival :D
 
Volgens mij doen jij, ik en tetterpopko exact hetzelfde. Hele dag beetje op kantoor niks doen :P Behalve sneaky dbben.

+1 :o Klein schermpje in de hoek van mn scherm..
 
Update, Another one -DJ Khalded
201603_1043_adiie_sm.jpg


Paar uur na me 2e stack, Voel me nu toch wel misselijk en duizelig. Zweet handen af. Loop nog steeds veel water te drinken. fuaark

Ook vergeten me broodjes te eten doordat ik totaal geen honger heb :p Nu dus lekker pindakaas eten :D:D

inb4 ik moet kotsen door me misselijkheid.
 
Update (mentaal)
Not sure of het door de T5 komt. Heb wel gelezen dat het een side kan zijn van t5.

2u geleden rond half 5 een toch soort van depressief gevoel. Zat veel te denken en er speelden veel dingen in me hoofd. Heeft ook wel te maken met het feit dat het met school niet echt gaat zoals het moet gaan. Heb er ook vaker over na gedacht, maar vandaag was het wel een echte mentale klap. Gaat nu weer goed en voel me weer normaal. Is voor mij de eerste x in me hele leven dat ik me eigenlijk zo voelde. Apart gevoel.

Zo lekker gymmen chest shoulder en tricep knallen. :flexbiceps: Heb nog wel een dry mouth as fuaaark. Toilet is me beste mattie onderhand geworden.
 
Update (mentaal)
Not sure of het door de T5 komt. Heb wel gelezen dat het een side kan zijn van t5.

2u geleden rond half 5 een toch soort van depressief gevoel. Zat veel te denken en er speelden veel dingen in me hoofd. Heeft ook wel te maken met het feit dat het met school niet echt gaat zoals het moet gaan. Heb er ook vaker over na gedacht, maar vandaag was het wel een echte mentale klap. Gaat nu weer goed en voel me weer normaal. Is voor mij de eerste x in me hele leven dat ik me eigenlijk zo voelde. Apart gevoel.

Zo lekker gymmen chest shoulder en tricep knallen. :flexbiceps: Heb nog wel een dry mouth as fuaaark. Toilet is me beste mattie onderhand geworden.
Is echt een side heb ik gemerkt dat je uit het niets een dip krijgt maar als je het vaker gebruikt etc. leer je er mee om gaan en gaat het weg.
 
De enigste sides die ik merkte waren constant pissen en zweten vanaf je de eerste trede van de trap op was. Ook schoenen aandoen was ik al kletsnat van :')
 
De enigste sides die ik merkte waren constant pissen en zweten vanaf je de eerste trede van de trap op was. Ook schoenen aandoen was ik al kletsnat van :')
Lol, nooit gaan shoppen wanneer je cap hebt genomen leek net of ik cardio deed toen ik kleren aan het passen was lol
 
De enigste sides die ik merkte waren constant pissen en zweten vanaf je de eerste trede van de trap op was. Ook schoenen aandoen was ik al kletsnat van :')
Zweten heb ik niet veel last van. Naja zweethanden wel en als ik actief bezig ben zweet ik wel erger dan normaal. Maar verder niet echt.
Lol, nooit gaan shoppen wanneer je cap hebt genomen leek net of ik cardio deed toen ik kleren aan het passen was lol
Ksal deze tip ook maaris voor de zekerheid meenemen :p
 
Zweten heb ik niet veel last van. Naja zweethanden wel en als ik actief bezig ben zweet ik wel erger dan normaal. Maar verder niet echt.

Ksal deze tip ook maaris voor de zekerheid meenemen :p
Ben ook al een redelijke zweter van mezelf, kan ook schelen :p
 
Update (mentaal)
Not sure of het door de T5 komt. Heb wel gelezen dat het een side kan zijn van t5.

2u geleden rond half 5 een toch soort van depressief gevoel. Zat veel te denken en er speelden veel dingen in me hoofd. Heeft ook wel te maken met het feit dat het met school niet echt gaat zoals het moet gaan. Heb er ook vaker over na gedacht, maar vandaag was het wel een echte mentale klap. Gaat nu weer goed en voel me weer normaal. Is voor mij de eerste x in me hele leven dat ik me eigenlijk zo voelde. Apart gevoel.

Zo lekker gymmen chest shoulder en tricep knallen. :flexbiceps: Heb nog wel een dry mouth as fuaaark. Toilet is me beste mattie onderhand geworden.

Know the feeling bro..

Afgelopen zaterdag zo'n dag gehad, en dat zonder gebruik van T5 overigens.
Tentamens gingen niet lekker, stage is nou niet echt super, trainingsplateau..

Geloof me, door zo'n dag voel je je daarna wel een stuk beter! Hoop dat dat bij jou ook het geval zal zijn.

In ieder geval ff lekker knallen in de gym! Gaat je goed doen ;)
 
Know the feeling bro..

Afgelopen zaterdag zo'n dag gehad, en dat zonder gebruik van T5 overigens.
Tentamens gingen niet lekker, stage is nou niet echt super, trainingsplateau..

Geloof me, door zo'n dag voel je je daarna wel een stuk beter! Hoop dat dat bij jou ook het geval zal zijn.

In ieder geval ff lekker knallen in de gym! Gaat je goed doen ;)
Hoop het haha. Zou wel lekker voor de training zijn. Hopelijk morgen niet weer dit gevoel.
 
Volgens mij doen jij, ik en tetterpopko exact hetzelfde. Hele dag beetje op kantoor niks doen :P Behalve sneaky dbben.

Zeker weten ik doe bijna niks op stage behalve op dbb spammen.
 
Weer op stage...
52418714.jpg


Update sinds gister avond:
Aangekomen bij de gym, kwam ik een gym brah tegen die ik lang niet had gezien. Bood me een PWO aan, dacht naja waarom niet. PWO genomen en ging best wel lekker. Veel zweten en best hyper. Zal ook wel te maken hebben met de T5. Was best vroeg klaar met trainen en kon dus optijd naar bed. Lag 11u KO in bed. Helaas mocht het niet baten. Kut nacht gehad. Werd om half 3 wakker en sindsdien niet in slaap kunnen vallen. Alleen maar lopen draaien. Bloed Heet dat ik het had niet normaal. Na 2u volgens mij weer KO. Werd vannochtend dus 20min voor me wekker wakker. Kon ook niet meer in slaap vallen dus er maar uit gegaan. T5 dus ook half uur eerder ingenomen (07:00). Moet 07:45 op de fiets zitten. Voordat ik wegging van huis merkte ik al dat me mond droog begon te worden. Dus ff 2 glazen water achterover gegooid en omw gegaan. Nu op stage heb ik alleen een droge mond en voel ik me klein beetje duizelig.

De mentale klap van gister nog niet helemaal verwerkt. Maar voel me wel beter.
 
Succes met deze ssdd stage dag. Wat voor stage doe je?
 
Current life cycle
Sleep, stage, eat, train, eat and repeat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven