AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Vroeger werd ik gevolgd door huntermoore, i like girls daily etc. Goeie tijden :P
:o:o ilikegirlsdaily

Wat ook altijd mooi was was die mooiboy Mounir Torenzo en die vent met een vage kop van een IJstijd, grootste onzin discussie, terwijl ze beiden gewoon twitterheldjes zijn en niks meer dan dat lol.
 
:o:o ilikegirlsdaily

Wat ook altijd mooi was was die mooiboy Mounir Torenzo en die vent met een vage kop van een IJstijd, grootste onzin discussie, terwijl ze beiden gewoon twitterheldjes zijn en niks meer dan dat lol.
Ijstijd maakte best wat geld van twitter anders hoor. Vond hem verder ook een kneus
 
Ijstijd maakte best wat geld van twitter anders hoor. Vond hem verder ook een kneus
Dat wel, maar ze voelden zich echt veel te geweldig:o. Die IJstijd vond zichzelf een pro artiest, maar alleen door wat tienermeisjes via twitter en wat tracks letterlijk te kopiëren heeft die wat geld gemaakt.
 
Zojuist in 5 min 5 frikandellen speciaal naar binnen gewerkt. Echt vet trots op mezelf.
 
Voeding en diëtiek toch?

Dat heeft mijn zus gedaan, lesstof lijkt net alsof het rechtstreeks vanuit het voedingscentrum komt.

ja, en dat klopt wel zo'n beetje

verder is er ook wel gewoon wat diepere materie hoor zoals celbiologie en chemie.
 
Mensen met flip flops in een stilteruimte...:roflol: Iedereen staart direct
 
  • Like
Waarderingen: mat
ja maar 1. de opleiding heet gewoon voeding en dietetiek

en nog veel belangrijker 2. fuck aanpassingen aan de taal omdat mensen retarded zijn

het spijt mij Pleurklaat, het spijt mij dat ik het forum heb vervuild met een taalfout

hierbij neem ik afscheid van DBB, ik schenk mijn elite membership aan Pleurklaat

dit is het laatste bericht dat jullie van mij vernemen
 
Back
Naar boven