MuscleMeat

Pun op weg naar shredcity..

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
In!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ecto aan het scredden:o

Haha succes Pun! In voor mooie foto's:fapn:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
In succes
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ga je ook nog trainingen posten?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
WTF, had dit gemist. Zeker in, broeder!

Oh enneh, buikje? Rot op man. Ruilen? :P
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Nice. Punjab de baas die kuurt en er ook daadwerkelijk uit ziet alsof hij kuurt. Pleasing fysiek, goede proporties, genetics en verstand (tot op bepaalde hoogte ;)), benieuwd naar je log kerel.

Haha :$ Thanks Koning Eenoog :kiss:

jep tegen de 300 gram suiker maar ik werk ook in de bouw dus verbrand ook wel wat op een dag maar het was idd niet echt gezond meer.

Koolhydraten iets hoger houden in het begin en vooral in nemen rond de training. 200 gram per dag is vrij weinig voor jouw gewicht vind ik. Ik hou mijn kh ook wat hoger nu en het werkt beter om strakker te worden voor mij... Eiwitten mogen altijd hoog bij mij:p.
Jij eet graag boterhammen precies :D.

3500 kcals op 100 kilo mag je toch wel gaan hebben hoor. Je kan beter wat meer cardio doen dan heb ik al ondervonden.

Even aanvoelen allemaal, begin liever iets lager, meer kan altijd!

Geen fan van ice tea zero of andere zero's?

Ik volg btw :d

Ik haat alle light producten, vind het gewoon niet te zuipen. Inmiddels al overgestapt op Green Ice Tea, met 60% minder suiker en stevia. Een stap in de goede richting :p

Shit werkte je dit dagelijks binnen? Ik vond 250-500kcal bijna dagelijks aan chocolade oid al veel:o. Doe je regelmatig bloedtesten, en zo ja, komen ze er een beetje goed uit?

Euhm, ja easy elke dag :D Als ik cleaner zou eten dan had ik er vast veel beter bij gestaan inmiddels :o Bloed is overigens altijd in orde!

Wees trots op je striae!
Heb je hard voor gewerkt :D

Nahhh ik ben trots op wat ik bereikt heb, niet zo zeer op de nadelige effecten die daarbij horen.


Ecto aan het scredden:o

Haha succes Pun! In voor mooie foto's:fapn:


Welkom :thumbs:

Ga je ook nog trainingen posten?

Ja dat denk ik wel, al is het alleen maar om weer eindeloos kritiek te krijgen over de oefeningen die ik doe en vervolgens niet te hoeven caren :D

WTF, had dit gemist. Zeker in, broeder!

Oh enneh, buikje? Rot op man. Ruilen? :P

Hahaha iedereen heeft recht op zijn eigen verstoorde zelfbeeld he :o
 
Haha :$ Thanks Koning Eenoog :kiss:



Even aanvoelen allemaal, begin liever iets lager, meer kan altijd!



Ik haat alle light producten, vind het gewoon niet te zuipen. Inmiddels al overgestapt op Green Ice Tea, met 60% minder suiker en stevia. Een stap in de goede richting[emoji14]



Euhm, ja easy elke dag :D Als ik cleaner zou eten dan had ik er vast veel beter bij gestaan inmiddels :o Bloed is overigens altijd in orde!



Nahhh ik ben trots op wat ik bereikt heb, niet zo zeer op de nadelige effecten die daarbij horen.







Welkom :thumbs:



Ja dat denk ik wel, al is het alleen maar om weer eindeloos kritiek te krijgen over de oefeningen die ik doe en vervolgens niet te hoeven caren :D



Hahaha iedereen heeft recht op zijn eigen verstoorde zelfbeeld he :o
Gewoon lekker alles loggen is het leukst!
 
Euhm, ja easy elke dag :D Als ik cleaner zou eten dan had ik er vast veel beter bij gestaan inmiddels :o Bloed is overigens altijd in orde!
Hmm interessant, dacht dat zoveel cheaten dagelijks toch wel een flinke aanslag op je gezondheid zou zijn. Krijg er wel de neiging door om het ook te proberen:roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hoi punjab wat een leuke log ik ben in
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
We willen alles weten :D

Haha.. Mijn spiergroep van aandacht is nu juist mede veroorzaker van de problemen die ik heb met mijn onderrug.. Ik moet meer aan mijn core gaan doen en met name de buikstreek sterker maken. Mijn rug vangt nu nagenoeg alles op. Dus extra stimulatie om er wat aan te doen. Eerst wel goed herstellen en dan pas zwaardere routine gaan toepassen. Maar ik heb leuke oefeningen mee voor op de mat. Die doe ik nu gewoon standaard elke training erbij inclusief wat foamrolwerk.

Hoi punjab wat een leuke log ik ben in

Welkom!
 
Haha.. Mijn spiergroep van aandacht is nu juist mede veroorzaker van de problemen die ik heb met mijn onderrug.. Ik moet meer aan mijn core gaan doen en met name de buikstreek sterker maken. Mijn rug vangt nu nagenoeg alles op. Dus extra stimulatie om er wat aan te doen. Eerst wel goed herstellen en dan pas zwaardere routine gaan toepassen. Maar ik heb leuke oefeningen mee voor op de mat. Die doe ik nu gewoon standaard elke training erbij inclusief wat foamrolwerk.



Welkom!
Buik vind ik zo saai .. sporadisch doe ik ab rolls die vind ik dan nog wel lekker maar voor de rest niks[emoji14]
 
Buik vind ik zo saai .. sporadisch doe ik ab rolls die vind ik dan nog wel lekker maar voor de rest niks[emoji14]

Ik haat buikt :o

Maar jij hebt een vrij breed frame, denk dat jij op dat vlak sowieso een stuk sterker bent (overall waarschijnlijk ook :haha: ) En het gebied rond van mijn taille moet echt een stuk sterker gaan worden.
 
Ik haat buikt :o

Maar jij hebt een vrij breed frame, denk dat jij op dat vlak sowieso een stuk sterker bent (overall waarschijnlijk ook :haha: ) En het gebied rond van mijn taille moet echt een stuk sterker gaan worden.
Vorige cut wel eindeloos buik er bij gepakt maar eigenlijk beetje nutteloos.

Ik baal van me brede middel man ik gun je de helft er van.. jij blij en ik blij :D
 
Vorige cut wel eindeloos buik er bij gepakt maar eigenlijk beetje nutteloos.

Ik baal van me brede middel man ik gun je de helft er van.. jij blij en ik blij :D

Ja dat is ook zoiets irritants.. Ja ik moet cutten, summer is coming.. Shit mn abs.. Gauw meepakken 12 weken.. :treuren: En zodra je gaat bulken, mehh who needs abs, I got fat.. :(
 
Wat zijn abs? Ik snap het niet?:lol:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Wat zijn abs? Ik snap het niet?:lol:

Abs is discipline :p

Nee ff serieus.
Als je rustig doet na een goede cut met bulken kan je gewoon abs behouden.

Alleen zijn de meeste zo zat van cutten dat ze gelijk full retard 1500 kcal bovenop hun onderhoud gaan eten :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven