MuscleMeat

Sust 500 deca 400 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga straks juist op sust voor de korte esters. Dit icm npp. Zet juist liever dan wat minder per keer maar wel eod om op 525mg p/week te zitten dan 1x p week 500mg te zetten. En ja dat merk ik wel.
Trt om de 2 weken is ook veel te lang. Die eerste week piekt lekker alles en de tweede week is het weer laag. Kan me niet voorstellen dat dat goed is.
 
Ik ga straks juist op sust voor de korte esters. Dit icm npp. Zet juist liever dan wat minder per keer maar wel eod om op 525mg p/week te zitten dan 1x p week 500mg te zetten. En ja dat merk ik wel.
Trt om de 2 weken is ook veel te lang. Die eerste week piekt lekker alles en de tweede week is het weer laag. Kan me niet voorstellen dat dat goed is.

Zo zie je dat de ervaringen op sust vaak verschillen. Ik had op 500mg sust 1x pw nergens last van.

Om de 2 dagen :windup:

:2e:
 
Ik vraag me dan toch wel af hoe de trt gebruikers dit ervaren
 
Ik vraag me dan toch wel af hoe de trt gebruikers dit ervaren

De kennis hierover is gewoon veel te laag.. Test-e is 10x beter als trt dan sust maar daar hebben ze nog nooit van gehoord in de Nederlandse apotheek
 
De kennis hierover is gewoon veel te laag.. Test-e is 10x beter als trt dan sust maar daar hebben ze nog nooit van gehoord in de Nederlandse apotheek

Ja dat zal wel. Zou vast ook niet meer onderzocht worden denk ik
 
Of jij weet dat niet! Zitten 2 korte en 2 lange esters in. 2 + 4,5 + 9 + 15 dagen halfwaarde tijden. Dus 1 keer per week is meer dan genoeg! Oja dit zetten ze ook bij mensen die geen test aanmaken 1x in de 2 weken!
Dit is de actieve halfwaardetijd, de halfwaardetijd is ongeveer de helft van wat daar staat. Weet niet meer precies, alleen dat enanthate 4,5-5 dagen is en decanoate 7.
 
Ik zeg niet meteen dat ik hieraan twijfel maar, bron?
 
Ja dat zal wel. Zou vast ook niet meer onderzocht worden denk ik

Ik zou graag willen, dat ze deze wereld een klein beetje open breken en nog veel gaan testen voor de mensen die toch gebruiken. Drugs alcohol alles onderzoeken ze. Snap af en toe deze maatschappij niet .
 
Ik ga straks juist op sust voor de korte esters. Dit icm npp. Zet juist liever dan wat minder per keer maar wel eod om op 525mg p/week te zitten dan 1x p week 500mg te zetten. En ja dat merk ik wel.
Trt om de 2 weken is ook veel te lang. Die eerste week piekt lekker alles en de tweede week is het weer laag. Kan me niet voorstellen dat dat goed is.

Waarom dan niet gewoon test p zette ipv sust met al die lange esters
 
Volgens mij maken vele de zelfde fout in hun gedachte als ik gedaan heb. Toen werd mij volgens door cools het volgende verteld wat ongeveer hier op eer kwam.

Klopt test-p moet vaker gezet worden dan de test-e. Echter in sust zit beide waardoor je het dus 1x pw kan zetten. Want Test blijft en is test ondanks de ester...
 
Volgens mij maken vele de zelfde fout in hun gedachte als ik gedaan heb. Toen werd mij volgens door cools het volgende verteld wat ongeveer hier op eer kwam.

Klopt test-p moet vaker gezet worden dan de test-e. Echter in sust zit beide waardoor je het dus 1x pw kan zetten. Want Test blijft en is test ondanks de ester...

Juist zo heeft ie het mij ok uitgelegt
 
  • Like
Waarderingen: REJ
Waarom blijft iedereen alleen maar hameren op de korte esters in sust?

Ik heb geen enkel verschil gemerkt tussen:
- om de dag
- ma-wo-vr
- 2 x per week
- 1 x per week
- 1 x per 2 weken
 
  • Like
Waarderingen: REJ
Niet alles wat cools zegt is heilig.. Cools vind golden gear ook top, mij niet gezien met die troep. Em zo zijn er nog andere dingen
 
Niet alles wat cools zegt is heilig.. Cools vind golden gear ook top, mij niet gezien met die troep. Em zo zijn er nog andere dingen
Misschien heeft Cools een goede ervaring met GG, en jij niet?
 
Begrijp me niet verkeerd, mijn eigen ervaring met GG is ook kut hoor :P
 
Waarom blijft iedereen alleen maar hameren op de korte esters in sust?

Ik heb geen enkel verschil gemerkt tussen:
- om de dag
- ma-wo-vr
- 2 x per week
- 1 x per week
- 1 x per 2 weken

Als je net uit een cruise komt merk ik wel of ik start met sust of enanthaat.
Eenmaal bezig met beide voor een x aantal weken merk ik ook geen verschil meer.
 
Alle respect voor cools hoor maar uit eigen ervaring en het advies van big cat blijft ik bij m'n standpunt

Big cat mis je echt hier, kon me helemaal vinden in zijn theorie en ervaringen.
 
Back
Naar boven