MuscleMeat

Sust 500 deca 400 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big cat mis je echt hier, kon me helemaal vinden in zijn theorie en ervaringen.

Ik ook.... Hij begeleid mensen in hun kuur voor redelijk wat centen. Blijft interessant, kan iedereen nog wat van leren :)
 
Test p is lager gedoseerd per ml. Dus goedkoper.

In sust zit maar 30 mg prop Half waarde tijd ~3 dage

En test prop is vaak 100mg

testosteronfenylpropionaat zit er 60 mg in en heeft een half waarde tijd van 5 dage heel anders dan gewoone prop dus
 
Laatst bewerkt:
In sust zit maar 30 mg prop

En test prop is vaak 100mg

testosteronfenylpropionaat zit er 60 mg in en heeft een half waarde tijd van 5 dage heel anders dan gewoone prop dus
Neenee dat is de actieve halfwaardetijd, daar zit een heel groot verschil in.

Testosterone Propionate : 0.8 days
Testosterone Phenylpropionate: 1.5 days
Testosterone Isocaproate: 4.0 days
Testosterone Enanthate : 4.5 days
Testosterone Cypionate : 5.0 days
Testosterone Decanoate: 7.5 days

Dit zijn de halfwaardetijden, na zoveel dagen is het dus gehalveerd. Actieve halfwaardetijd is de tijd dat nodig is tot dat je met een fysiologische dosis onder de fysiologische waarden komt, niet van belang dus voor bodybuilders gezien wij geen fysiologische doseringen nemen.

Als we kijken naar de halfwaardetijden zou je dus beter zijn met 2 x per week te prikken. Ondanks dat grotendeels(100mg) Decanoate is zal 1 x per week nog voor flinke pieken en dalen zorgen. De actieve halfwaardetijd en de halfwaardetijd worden echt veel te vaak door elkaar gehaald.
 
Neenee dat is de actieve halfwaardetijd, daar zit een heel groot verschil in.

Testosterone Propionate : 0.8 days
Testosterone Phenylpropionate: 1.5 days
Testosterone Isocaproate: 4.0 days
Testosterone Enanthate : 4.5 days
Testosterone Cypionate : 5.0 days
Testosterone Decanoate: 7.5 days

Dit zijn de halfwaardetijden, na zoveel dagen is het dus gehalveerd. Actieve halfwaardetijd is de tijd dat nodig is tot dat je met een fysiologische dosis onder de fysiologische waarden komt, niet van belang dus voor bodybuilders gezien wij geen fysiologische doseringen nemen.

Als we kijken naar de halfwaardetijden zou je dus beter zijn met 2 x per week te prikken. Ondanks dat grotendeels(100mg) Decanoate is zal 1 x per week nog voor flinke pieken en dalen zorgen. De actieve halfwaardetijd en de halfwaardetijd worden echt veel te vaak door elkaar gehaald.

Ok weer wat geleert
Maar om de dag sust zette ondat er prop in zit is dus duidelijk wel onzin
Dan kan je beter enkel test prop zette lijkt me
 
Don't care wat mensen beweren, ik voel me oprecht het lekkerst op sust :P Geen idee wat het is...! Kan ook tussen m'n oren zitten.
 
In sust zit maar 30 mg prop Half waarde tijd ~3 dage

En test prop is vaak 100mg

testosteronfenylpropionaat zit er 60 mg in en heeft een half waarde tijd van 5 dage heel anders dan gewoone prop dus

Maar wel 300mg totaal, dus nog steeds goedkoper.
En halfwaardetijd van enanthaat is al 4,5 dag. Dus zou jou bronnen ff nachecken..
 
Ok weer wat geleert
Maar om de dag sust zette ondat er prop in zit is dus duidelijk wel onzin
Dan kan je beter enkel test prop zette lijkt me

Zo benut je de prop wel, probeer het zelf anders eerst en post dan je eigen ervaring.
 
Zo benut je de prop wel, probeer het zelf anders eerst en post dan je eigen ervaring.

Zit momenteel op sust en ga prima op een keer in de week

Als ik veel ml's heb in me blast zetk twee keer in de week dat werkt prima

En zie echt het nut niet van om de dag dan zou ik gewoon prop pakken
 
Prop eod vind ik ook maar vreemd tbh, wel enanthate ew of e5d maar prop eod. Met een halfwaardetijd van 1 dag staat eod gelijk aan enanthate e10d.
 
Merkt het sneller, denk je dat ik voor de lol eod zet?
Daarom vind ik het fijn om zo te beginnen na een cruise.
 
Zit momenteel op sust en ga prima op een keer in de week

Als ik veel ml's heb in me blast zetk twee keer in de week dat werkt prima

En zie echt het nut niet van om de dag dan zou ik gewoon prop pakken

Als jij kuurt met dat fysiek kan ik je niet serieus nemen.
 
Als jij kuurt met dat fysiek kan ik je niet serieus nemen.

Zielig antwoord op een serieuse discussie

En dan ben ik niet serieus te neme :rolleyes:

En dat komt dan ook nog van iemand die sust om de dag zet omdat prop duurder is :sukkeltje:

Pretige dag veder maat
 
Laatst bewerkt:
Zielig antwoord op een serieuse discussie

En dan ben ik niet serieus te neme :rolleyes:

En dat komt dan ook nog van iemand die sust om de dag zet omdat prop duurder is :sukkeltje:

Pretige dag veder maat

Op je teentjes getrapt vriend?
Ervaring heeft me geleerd wat werkt voor mij. Die ervaring deel ik. Iedereen kan elkaar wel napraten maar probeer het eens voordat je iets gelijk de grond in trapt.
Als ik begin met sust eod na een cruise merk ik veel sneller het on gevoel dan wanneer ik enanthaat elke week zou zetten. Wanneer ik er goed in zit boeit het niet of ik eod zet of 2x p week.

En als je zelf denkt zoveel te weten over aas gebruik, waarom ga je dan kuren met zo'n fysiek? Ik kan dat niet serieus nemen..
 
Laatst bewerkt:
Op je teentjes getrapt vriend?
Ervaring heeft me geleerd wat werkt voor mij. Die ervaring deel ik. Iedereen kan elkaar wel napraten maar probeer het eens voordat je iets gelijk de grond in trapt.
Als ik begin met sust eod na een cruise merk ik veel sneller het on gevoel dan wanneer ik enanthaat elke week zou zetten. Wanneer ik er goed in zit boeit het niet of ik eod zet of elke 2 weken.

En als je zelf denkt zoveel te weten over aas gebruik, waarom ga je dan kuren met zo'n fysiek? Ik kan dat niet serieus nemen..

De rede waarom ik er nu zo bij staat is een blesure en omdat ik en mijn vriendin kindere wilde en hebe gekregen

Niet dat het wat met deze discussi te make heeft maar nu wel kindere hebbe ben ik weer gestart met trt (met af en toe een blast)en goede voeding enz.

Zoals jij het hier schetst staat kennis over aas gelijk aan vet percentage en dat is een vrij kortzichtige op vatting vind je zelf niet ?

En als je goed voelt bij sust om de dag moet je dat fijn doen alleen wordt er door meerdere mense bevestigt dat sust zo niet optimaal werkt
En dan ga je mij aan valle op hoek er nu bij sta

toont weinig klasse maar ja wat doe je er aan
 
De rede waarom ik er nu zo bij staat is een blesure en omdat ik en mijn vriendin kindere wilde en hebe gekregen

Niet dat het wat met deze discussi te make heeft maar nu wel kindere hebbe ben ik weer gestart met trt (met af en toe een blast)en goede voeding enz.

Zoals jij het hier schetst staat kennis over aas gelijk aan vet percentage en dat is een vrij kortzichtige op vatting vind je zelf niet ?

En als je goed voelt bij sust om de dag moet je dat fijn doen alleen wordt er door meerdere mense bevestigt dat sust zo niet optimaal werkt
En dan ga je mij aan valle op hoek er nu bij sta

toont weinig klasse maar ja wat doe je er aan

Oke man
 
Back
Naar boven