XXL Nutrition

Xxl nutrition of body en fit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lowiz

Novice
Lid geworden
10 mrt 2016
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m69
Massa
71kg
Vetpercentage
29%
Hallo,

Ik ben nog niet zo erg lang bezig om mij te verdiepen in de fitnesswereld. Nu wil ik wat supplementen aanschaffen het gaat hier om een whey proteïne en een Bcaa. Maar welk merk raden jullie aan? En waarom? Ik heb zelf veel gehoord over xxl nutrition en body en fit. Zijn de producten anders of is dit gewoon merk gebonden?

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!

Groetjes
 
Body en fit natuurlijk, erg goede kwaliteit met een top service en een snelle levering!
 
body en fit raad ik niet echt aan, sommige van hun producten kwamen slecht uit labtests...
Xxl nutrition heeft gewoon goede en vertrouwbare producten, en de prijs valt ook nog erg mee!
Ik zou gewoon whey delicious en bcaa powder van xxl nemen :)
 
Xxl. Bodyenfit is kut.
 
mijn voorkeur zou uitgaan naar XXL
bodyenfit eigenmerk heeft een negatieve uitslag uit de labtest
 
Bulkpowders komt ook goed uit de testen en heeft de beste aanbiedingen van whey.
 
Ik koop van Body&Fit maar niet hun huismerk meer Amerikaanse producten.
 
Ik ben tevreden van xxl !
 
XXL Nutrition. Ik breng geen cent meer naar B&F, gun ze het gewoonweg niet nadat ze willens en wetens jarenlang de boel beflikkerd hebben.
 
XXL Nutrition. Ik breng geen cent meer naar B&F, gun ze het gewoonweg niet nadat ze willens en wetens jarenlang de boel beflikkerd hebben.

Zomaar een vraagje: koop jij nog wel produkten van Unilever die al jaren de klanten belazeren?
Of andere merken die suiker onder 'aroma's'op de verpakking zetten?
 
Zomaar een vraagje: koop jij nog wel produkten van Unilever die al jaren de klanten belazeren?
Of andere merken die suiker onder 'aroma's'op de verpakking zetten?
Neen
 
Welkom wat zijn je doelen?
 
Xxl. Bodyenfit is kut.

Is het echt zo erg?
Gebruiken xxl en bf trouwens dezelfde smaak-aromas?
Vraag mij af of die nieuwe strawberry cheesecake mishcien hetzelfde is als de XXL strawberry/white-chocolate?

Ja ik kon toch zweren dat ik bij BF protein toch effect merkte. Al voel ik dit ook niet meer zo het laatste jaar. Wellicht gewenning.
Bij XXl all day bijvoorbeeld is het effect wat meer. Maar mischien omdat all day allerlei soorten proetine erin heeft verwerkt?
 
Is het echt zo erg?
Gebruiken xxl en bf trouwens dezelfde smaak-aromas?
Vraag mij af of die nieuwe strawberry cheesecake mishcien hetzelfde is als de XXL strawberry/white-chocolate?

Ja ik kon toch zweren dat ik bij BF protein toch effect merkte. Al voel ik dit ook niet meer zo het laatste jaar. Wellicht gewenning.
Bij XXl all day bijvoorbeeld is het effect wat meer. Maar mischien omdat all day allerlei soorten proetine erin heeft verwerkt?
Gewenning aan eiwitten?

Waar mensen het over hebben als ze Xxl en sportfood verkiezen boven BnF:

https://forum.bodybuilding.nl/topics/verzameltopic-labtesten-verschillende-webshops.379754/

https://forum.bodybuilding.nl/topics/supplementlabtest-com-alle-testen-op-een-plaats.379903/
 
Ik zou geen bcaas nemen.
 
Back
Naar boven