XXL Nutrition

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zweet handjes beginnen weer lekker erg te worden. Hartslag is ook aardig verhoogd. Denk ga ff tellen hoeveel slagen p/m ik heb.. Kan jullie vertellen dat het aardig hoog is :p Voel me verder gewoon goed.
 
Thuis belland. Ff hier en daar wat takkies op school. Heb daar lopen zweten als een amerikaanse fatass agent. Leraar vroeg ook aan me heb je het warm? Eehh jaa beetje..

Nu eenmaal thuis valt het gelukkig weer mee. Heb een droge mond atm. En pici zweethanden.
 
Vandaag rip me eten. Gister niet gemeal prept omdat probz met school enzo. Iets met leraren die beloftes niet na komen.
Ontbijt even gain shake gemaakt (100gr havermout, 40gr whey delicious, 15gr pindakaas, half theelepeltje cacao poeder en 350ml melk) eten overdag zal bestaan uit 2 beemster kaasbroodjes en 2 boterhammen john west tuna. Resterend vanavond even bij eten dus... Gelukkig is T5 hongerstillend dus zal ik de dag wel doorkomen.

T5 vannochtend weer genomen en heb nu een dorst. Fuaark tijdens fietsen gewoon snakken water.

Training vandaag staan legs op programma :D:D SQWWAATTS
 
Zweet je normaal zonder t5 ook al veel of niet?
 
Zweet je normaal zonder t5 ook al veel of niet?
Nee nooit. In de bouwmarkt waar ik werk is het in de zomer altijd 2x zo heet omdat er geen airco is en omdat het pand geen warmte weglaat. Ben een van de weinig die dan alsnog niet zweet.
Tijdens het trainen zweet ik wel, de ene keer erger dan de ander. Merk wel at ik met T5 nog erger zweet. Druppels vallen van me hoofd. Maar ik vind zweten tijdens het trainen niet erg. Mijn zweet stinkt niet en is een teken van lekkere training :p
 
Nee nooit. In de bouwmarkt waar ik werk is het in de zomer altijd 2x zo heet omdat er geen airco is en omdat het pand geen warmte weglaat. Ben een van de weinig die dan alsnog niet zweet.
Tijdens het trainen zweet ik wel, de ene keer erger dan de ander. Merk wel at ik met T5 nog erger zweet. Druppels vallen van me hoofd. Maar ik vind zweten tijdens het trainen niet erg. Mijn zweet stinkt niet en is een teken van lekkere training :p
Gelukzak, ik kom precies telkens net uit de douche als ik gewerkt heb en het is +15° :')
 
Gelukzak, ik kom precies telkens net uit de douche als ik gewerkt heb en het is +15° :')
Toen ik dik was had ik hier ook last van :p Sinds gym life, veel veranderd in me leven. Mentaal maar ook fysiek :D
 
Korte update:
Voel me opgepept. Actief, heb er zin in. Ondanks de problemen op school voel ik me zelfverzekerd en heb ik motivatie om wat dan ook te doen. Straks gesprek met stagebegeleider om te kijken of het handig voor mij is om door te gaan met stage of niet. Zin in fuaark. Aardig druk benen zijn aan het stuiteren en zit zelf met me hoofd op elk deuntje mee te bouncen die 538 draait. Ondanks dat het soms bagger nrs zijn lol.

Deze dagen wil ik wel vaker hebben.

Ohja heb wel dorst as fuck.
 
Toen ik dik was had ik hier ook last van :p Sinds gym life, veel veranderd in me leven. Mentaal maar ook fysiek :D
Bij mij is het erger geworden door te trainen, al was ik vroegr ook al een harde zweter. Maar nu echt wel nog meer
 
Toen ik 3 weken aan de T5 zat had ik echt een ziek kort lontje. D'r hoefde maar wat brood op de grond te vallen in de keuken, of me moeder begon ook maar een beetje te zeiken en ik schoot uit me slof. Heb jij daar geen last van?
 
Toen ik 3 weken aan de T5 zat had ik echt een ziek kort lontje. D'r hoefde maar wat brood op de grond te vallen in de keuken, of me moeder begon ook maar een beetje te zeiken en ik schoot uit me slof. Heb jij daar geen last van?
Ik ben over het algemeen nooit boos. Kijk altijd van de postitieve kant omdat ik altijd alles weet uit te praten. Ruzies voorkom ik daarmee ook. Problemen los ik op door er achterna te gaan en op te lossen. Ksie geen toegevoegde waardes van boos zijn ;)
 
Dit bericht is voor jullie misschien niet belangrijk, maar wil het toch even melden om te laten weten hoe mijn situatie is.

Okay boys,

Zojuist gesprek met begeleider gehad, en we zijn tot conclusie gekomen dat het beter is voor allebei om er mee te stoppen. Was een goed gesprek en waren met veel dingen eens met elkaar.

Plan nu is naar school en alles ophelederen wat er precies moet gebeuren. Beloftes die gemaakt zijn en nooit nagekomen ook onderzoeken. Wss loop ik een half jaar vertraging op, maar het zij zo dan maar.

Mn stage was veel strugglen en was mentaal wel echt strijden omdat ik mezelf dagelijks motiveerde om toch door te blijven gaan. Probleem is alleen dat door school problemen, de stage ook aangetast werd waardoor dit geen succes is geworden.

Positieve kant is van dit allemaal is dus:
- geen 60uur per week werken
- opluchting
- T5 op andere manieren ervaren behalve op stage :p :roflol:

Negatief:
- stage is beeindigd.
- vertraging school
- dit jaar geen diploma
- volgend jaar geen hbo(misschien na me half jaar vertraging instromen in februari)

Dit log zal blijven leven want niets gaat mij er van weerhouden om met gym te stoppen. Ongeacht de situaties.
 
Rot om te horen man, zoals je zegt "het is zo, niets aan te doen"
Ligt de fout bij jezelf of niet? Mij helpt het altijd om gewoon even goed over je eigen fouten na te denken en dan te bedenken wat je volgende keer beter kan doen.
 
Rot om te horen man, zoals je zegt "het is zo, niets aan te doen"
Ligt de fout bij jezelf of niet? Mij helpt het altijd om gewoon even goed over je eigen fouten na te denken en dan te bedenken wat je volgende keer beter kan doen.
Klein deel ligt de fout idd bij mij. Dat heb ik ook besproken met me begeleider. Ik weet ook waar de fout lag. Maar als de school beloftes maakt en niet na komt, of ze komen pas na een x aantal maanden met slecht nieuws etc. kan ik er weinig aan doen.
 
Zojuist 2 kaasbroodjes gegeten. Vergeten om die 2e cap ervoor te nemen. Neem hem dus nu maar in.
Tot nu toe alleen zweethandjes en dorst.
Benieuwd of ik zo op school ga zweten. Loel
 
Hoe zit het met gewicht/spiegel?
Meet je ook buik/arm omtrek eigenlijk?
 
Hoe zit het met gewicht/spiegel?
Meet je ook buik/arm omtrek eigenlijk?
Weeg me zelf elke zaterdagochtend. Heb door me log heen updates daar over gedaan. Waarom zaterdag? Omdat zaterdag voor mij junkdag is en zondag ochtend dus alleen maar mindfuck zal zijn :p

Verder meet ik me buik en arm omtrek niet. Ik houd rekening met me kracht en kijk veel in de spiegel. Ik geloof niet zo veel in cijfers omdat ene x meer zout dus meer vocht, andere x meer carbs minder carbs etc.

Wegen is ook maar een bij ding voor mij.
Spiegel is tot nu toe aardig tegen mij. Merk dat ik droger word terwijl ik me kracht behoud. Love hands zijn iets minder geworden helaas nog niet wat ik hoopte. Denk dat ik ze met deze cut nog niet weg ga krijgen. Hoop het wel natuurlijk, anders me volgende cut. :D sowieso is mn buik wel flat, heb alleen heb ik de pech dat ik meer op mn zijkant vasthoud. Benen zijn voornamelijk vocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven