XXL Nutrition

Anavar of iets anders? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zie alleen maar excuses. Je vraagt om advies, dit is het advies: begin niet aan die troep, maar begin met eten en leer ergens voor te werken. Je hebt het niet nodig en kan zonder dit jaar nog 10kg aankomen.
10kg? Dat beloofd!
3x per week trainen met compoundoefeningen?? Of gewoon 4 keer per week een normaal trainingschema volgen met 12-10-8 ofzo? Mij vertelde ze 5x5 ofz te doen, max 8 herhalingen
 
hier de anavar only flowchart

ben je een vrouw? -> nee -> doe geen anavar only
 
w1-12 1000ml chocomel ed
w13-16 1u cardio ed

Kom je zo voor de zomer 12 kg aan waarvan je 8 vasthoud dus niet te groot gelijk.

Wel progressief blijven laden op compound lifts en veel hard trainen. Succes.
 
het feit dat je voor jezelf de limit op 70kg bij 1m80 zonder AAS legt, houdt je tegen
je wilt er niet opgespoten uitzien, maar overweegt wel om dezelfde middelen te gebruiken... beetje hypocriet
ben zelf op 57kg 1m79 gestart, woog natty 88kg
 
30kg bijgekomen zonder AAS?

Niet iedereen is zoals jij.. Zichzelf wijs makende dat hij er alles aan gedaan heeft omdat hij al 14KG is bijgekomen. Dat er geen leven is naar een fit fysiek zonder Anavar..
 
Als iedereen hier je adviseert om het niet AAS te gebruiken op je gewicht en je het toch wilt doen ben je echt koppig wij proberen je te helpen. Train natty verder is heel haalbaar en beter stop met je zelf wijs temaken dat er geen ander weg is.
Lees je beter in over voeding/training etc. en je komt er rapper dan je denkt.
 
Niet iedereen is zoals jij.. Zichzelf wijs makende dat hij er alles aan gedaan heeft omdat hij al 14KG is bijgekomen. Dat er geen leven is naar een fit fysiek zonder Anavar..
op elk plateau had ik de zelfde mindset tho :p blij dat ik lang genoeg gewacht heb
 
Als iedereen hier je adviseert om het niet AAS te gebruiken op je gewicht en je het toch wilt doen ben je echt koppig wij proberen je te helpen. Train natty verder is heel haalbaar en beter stop met je zelf wijs temaken dat er geen ander weg is.
Lees je beter in over voeding/training etc. en je komt er rapper dan je denkt.
Ik weet dat ik er nog niet alles uitgehaald heb, maar het gaat me gwn te langzaam :) zal ng wel een jaartje natty trainen dan & volgende zomer overwegen
 
30kg bijgekomen zonder AAS?
In 3 jaar tijd 36 kg aangekomen zonder AAS, wel wat vet maar dat was er na een cut van 10 kg zo goed als af.
Gewoon eten en niet bitchen.
 
Ik weet dat ik er nog niet alles uitgehaald heb, maar het gaat me gwn te langzaam :) zal ng wel een jaartje natty trainen dan & volgende zomer overwegen
Ik ben 19 jaar op dit moment 83 kg 10% zonder AAS en ik voel me belangen nog niet klaar voor aas. Ik lees me erg veel in erover etc maar zoiets is niet wat je in 1,2,3 beslist en zeker niet als je er niks van weet..
Probeer je maximum uit je lichaam te halen duurt lang maar zolang je dat niet hebt gedaan heeft het geen nut om met aas te beginnen omdat het zonder gaat.
Je moet gedult hebben en goed nadenken wat je doet of je verkloot je lichaam en dan heb je erna spijt. Nu denk je "Yolo" maar ik wil je "Yolo" wel eens zien als je de hardesides tegen komt.
 
Kijk maar uit dat je niet te groot wordt hoor in dat jaar...
 
Eenmalig Anavar leek me geen hardeside te hebben :p ben ook echt niet van plan om meer te gaan nemen ik wou maar 2-4kg extra, maar na dit aanraden ga ik toch sowieso nog een jaar doortrainen zonder. Zal beter maar eens beginnen met Animal M-stack
Beter eens beginnen met fatsoenlijk eten ipv supplementen
 
Eenmalig Anavar leek me geen hardeside te hebben :p ben ook echt niet van plan om meer te gaan nemen ik wou maar 2-4kg extra, maar na dit aanraden ga ik toch sowieso nog een jaar doortrainen zonder. Zal beter maar eens beginnen met Animal M-stack
Ik ben blij dat wij je kunnen hebben overtuigen om het niet te doen. Supplementen zijn geen wondermiddel Tren wel maar dat is een ander verhaal. Je kunt makkelijk zonder shakes etc trainen gewoon een goede voedingschema en je moet je geld niet eens verspullen aan supps.
 
Het ecto-probleem, is verder geen verwijt want zelf was ik ook zo. De paar kilo die je wenst kun je gemakkelijk behalen met een aanpassing aan de manier van trainen, en/of je voedingsschema. Als je verder geen serieuze ambities hebt in de sport zie ik niet in waarom je wilt kuren, ook al zijn het 'lichte' middelen. Kuren is kuren, en dus niet gezond. Dat is mijn persoonlijke mening over het geheel, en nogmaals geen verwijt want ik kan het ergens begrijpen. Maar groeien duurt nu eenmaal even, maar die kilo's waar jij het over hebt kun je gemakkelijk behalen zonder gekke dingen te doen
 
Geen wonder dat je amper aankomt, ik cut op 2500kcal HAHA.
 
Pff belachelijk hoeveel mensen tegenwoordig al kuren met zulke lichaamsgewichtjes.. "Ik kom niet meer aan". En als je aas neemt dan krijg je wel ineens meer voedingsstoffen binnen ofzo?
 
Topictitel Anavar of iets anders.
Stats
Lengte: 1m80
Gewicht: 63kg 63 63 63

How about this thing called food?
 
To be honest.. kuur dan gewoon niet :) stop ook echt met roken en je zal zien dat als je voeding in orde is dat je meer zou aankomen. Door roken schijt je het allemaal toch weer uit, naast dat is kuren bedoelt voor mensen die echt serieus met deze sport bezig zijn en niet simpelweg even wat "breder " worden. Dit is mij mening doe er mee wat je wilt. Hoop niet dat je zo iemand bent die 15 verschillende mensen vragen om advies en dan 1 persoon van die iets anders en dat je dan gelijk die ene persoon ze advies volgt. Kuren is niet zoals roken even een peukie opsteken, je bent met Kuren bezig met echte zware medicijnen. Dus denk twee keer na voordat je begint ;)
 
Back
Naar boven