Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (24 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • oz8vF3k.jpg
    lift jij al?
     
    Wat de fuck heeft iemands politieke overtuiging met diens neiging naar subjectief lesgeven te maken?
    Niks als die voor de klas neutraal is zoals ik al zei. Idc hoe of wat een docent is of doet buiten school en wat hij vindt, maar op school vind ik dat een docent zo neutraal mogelijk moet zijn en niet zijn of haar irrelevante meningen de studenten de strot in moet drukken. Of nog erger, oneerlijk om gaan met de studenten, zoals een racist of homofoob.

    Verder doelde ik op alles wat extreem te noemen is, niet alleen in de politiek.
     
    Laatst bewerkt:
    Eindelijk witte en rode monster bij de jumbo dit word een kort nachtje
     
    Inplannen is peanuts. Slagen zal misschien meer moeite kosten :o

    Het is ook een beetje geluk hebben, ben bezorger geweest in het gebied, dus het gebied kan ik dromen.

    Het maakt meer mijn dag goed, omdat het niet zo goed klikte met mijn instructeur:o
     
    Het is ook een beetje geluk hebben, ben bezorger geweest in het gebied, dus het gebied kan ik dromen.

    Het maakt meer mijn dag goed, omdat het niet zo goed klikte met mijn instructeur:o
    Praktijkexamen is inderdaad gewoon roulette.

    Als je het gevoelt hebt dat je instructeur het examen niet voor je wilt aanvragen omdat het niet goed klikt waarom ben je dan niet naar een andere instructeur/rijschool gegaan?
     
    Praktijkexamen is inderdaad gewoon roulette.

    Als je het gevoelt hebt dat je instructeur het examen niet voor je wilt aanvragen omdat het niet goed klikt waarom ben je dan niet naar een andere instructeur/rijschool gegaan?

    Had ik volgens mij al een tijdje terug op DBB gepost, toen Steen was geslaagd.

    Hem er op gewezen dat hij best vervelend is, hij weer heel fel in de verdediging. Beetje jammer dat ik een pakket had.
     
    Had ik volgens mij al een tijdje terug op DBB gepost, toen Steen was geslaagd.

    Hem er op gewezen dat hij best vervelend is, hij weer heel fel in de verdediging. Beetje jammer dat ik een pakket had.
    Ah dat suckt. Had ik met motorrijles. Echt een grote teringlijer van een instructeur, maar had gelijk al een pakket gekocht dus kon niet meer echt terug.

    OT: 9 darter in de premier league :)
     
    Goor gepompt vandaag

    ik ben onze biceps wedstrijd niet vergeten
     
    zo lieve snap gehad net <3
     
    Back
    Naar boven