AndroidHealthClinic

Test mast tren slin dnp t3

Bezoekers in dit topic

koenv91

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 feb 2009
Berichten
202
Waardering
32
Lengte
1m85
Massa
106kg
Vetpercentage
17%
ik ben momenteel bezig met mijn kuur, en heb binnenkort vakantie dus wil die dan ook goed benutten.

Nu heb ik in het verleden al vaker dnp gebruikt en ook een enkele keer insuline.

Nu wil ik dus het volgende doen.

Mijn kuur op dit moment is.

1500mg test e e5d
800mg mast e5d
400mg tren e5d
methyltren 2mg 1 uur pre workout
50mcg t3 ed
6iu hgh ed

Nu wil ik het volgende doen.
2 weken dnp 400mg ed en dan 2 weken insuline 2x 10'iu per dag en dat dan afwisselen.

Dus dan zou het.
Week 1/2 dnp
Week 3/4 insuline
Week 5/6 dnp
Week 7/8 insuline
Week 9/10 dnp

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Of zijn er mensen die dit op een andere manier aanraden?

Mijn idee hierbij is dat ik met de dnp vet verbrand en deplete, en het moment dat ik insuline gebruik ik mijn spieren dus nog beter volstop met voeding.

Misschien wil ik ook weer igf lr3 erbij nemen, maar dit is nog even om over na te denken.


Ik zit nu rond de 130 kilo op 17 procent bij 1,86m.
 
Eerste kuur vind ik erg goed, zou het zelf ook zo hebben gedaan met 1iu hgh erbovenop

Kuur 2 heb ik geen ervaring mee.. Heb wel nog insuline liggen maar begin er niet meer aan. Dnp geen ervaring mee.

Al eens gedacht aan een 10iu hgh kuurtje met 2500 test only? Misschien leuk voor in de winter :)
 
Ik zit voor de winter eigenlijk te denken aan 2g sust en 800mg Deca .

Kuur is heerlijk , elke dag zie je veranderingen.
Ik wil met die insuline een kilo of 5 pakken en met de dnp ook rond de 5 kilo vet verliezen

En hoezo 7 IU hgh ipv 6 ?
 
Die is ook lekker :D

Is mijn gewoonte haha of 5 of 7 IU, niks daar tussenin
 
Pfff wat een kuur, alleen had ik de tren hoger gezet en de test iets lager. Pfff ik ben jaloers. Ziek gewicht ook 130kg, maybe droogtrainen naar 115-120?

Van slin en dnp heb ik geen verstand. Maar ik volg
 
Er zit ook methyltren bij he :p anders was hij wel voor 150 ace ED gegaan denk ik?
 
Er zit ook methyltren bij he :p anders was hij wel voor 150 ace ED gegaan denk ik?


Fuark, ik zit op max 100ed. En eerlijk gezegd vind ik dat niet eens waard financieel maarja je moet wat he haha.

150mg ed kan ik mentaal zowieso niet aan, ben op 100mg al een ongelofelijke klootzak, laat staan op 150mg.

Ooit geprobeerd jij?
 
Ja zeker. Als je op tren tè agressief wordt kun je beter voor enanthaat kiezen imo
 
Ja zeker. Als je op tren tè agressief wordt kun je beter voor enanthaat kiezen imo


Op tren e ben ik nog een groter lul, ace valt t wel mee. Ben dan alleen minder sociaal en heb geen zin in grapjes ofso. Niet dat ik vecht ofso maar dat ik gewoon geen zin heb in onzin.

Besef niet dat ik mensen kwets ofso en kan domme dingen zeggen maar t niet zo bedoelen haha.
 
Op tren e ben ik nog een groter lul, ace valt t wel mee. Ben dan alleen minder sociaal en heb geen zin in grapjes ofso. Niet dat ik vecht ofso maar dat ik gewoon geen zin heb in onzin.

Besef niet dat ik mensen kwets ofso en kan domme dingen zeggen maar t niet zo bedoelen haha.
Ik ben met tren ook echt een klootzak , en met mijn werk kan ik dat niet gebruiken haha, moet zeggen dat ik met die methyl tren enkel agressie met trainen heb , vandaar ook enke pre workout
 
Ik ben met tren ook echt een klootzak , en met mijn werk kan ik dat niet gebruiken haha, moet zeggen dat ik met die methyl tren enkel agressie met trainen heb , vandaar ook enke pre workout


Mensen die zeggen dat ze op tren geen klootzak zijn, moeten eens aan hun omgeving vragen hoe ze vinden dat die zich de laatste tijd gedraagt. Ik heb vrienden die denken dat ze tren goed kunnen verdragen maar in werkelijkheid gewoon een mongool zijn. Zelf dacht ik in t begin ook dat t allemaal meeviel totdat ik t aan mn omgeving vroeg.
 
Als je stopt met tren , en na een aantal maanden terug kijkt naar hoe je je gedroeg tegenover collega's en vrienden en familie besef je pas wat voor idioot je was en asociale arrogante pik . Ik ben nu sinds een weekje na 6 maanden off tren weer op 100 Mg ace ed , kijk er naar uit om weer een klootzak te zijn :D. De Vreemde dromen zijn er al , evenals het zweten. Kuur ziet er bruut uit , alleen vind ik test wel hoog met een vetprecentage van 17% , ik persoonlijk zou dan meteen last krijgen van oestrogeen . Een ai mee Laten lopen lijkt me geen slecht idee , succes !!
 
Snel op me dikke tenen getrapt ben ik op de tren altijd haha opgefokt mannetje word ik ervan maar ik ken iemand anders die er gewoon narcistische trekjes van krijgt. Heel irritant als je hem hoort praten of ziet reageren op Facebook :o denk dat ik hem deze zomer op de tren eens aanspreek :roflol:
 
Op tren e ben ik nog een groter lul, ace valt t wel mee. Ben dan alleen minder sociaal en heb geen zin in grapjes ofso. Niet dat ik vecht ofso maar dat ik gewoon geen zin heb in onzin.

Besef niet dat ik mensen kwets ofso en kan domme dingen zeggen maar t niet zo bedoelen haha.
ik wil keer 200mg ed tren a zette kijke wie ze kop ik er af ruk:o
 
op tren als ik iets in me keuken laat vallen , zoals een eitje een keer wou ik de koelkast omver douwen , heel impulsief gedrag vertoon ik . Mijn broer maakt graag grapjes vaak en irriteert me , op tren krijg ik de neiging om hem helemaal verrot te slaan maar dan kan ik ineens omschakelen en zitten we samen iets te drinken of waterpijp te roken . Mood swings level 9000
 
130KG is ondanks je vrij hoge VP toch wel epic!

Gaat genoeg in zo te zien, wat ook wel nodig is.. Ik ken niemand die zo groot is geworden op een grammetje AAS.

Heb je trouwens legit MT?
 
Dnp combineren met ephedrine of en andere eetlustremmen / stimulant anders is de honger etc niet te houden
 
Dnp combineren met ephedrine of en andere eetlustremmen / stimulant anders is de honger etc niet te houden
klopt zelfs meridia werkt amper er tegen , o het echt honger is denk het niet meer de drang na zoetigheid zelfs x aantal dagen als je gestopt ben. Ben nu3 dagen gestopt met dnp en heb echt moeite met chocolade :(
 
Back
Naar boven