Fitness Seller

Gefeliciteerd Robke78 met de #1 like(karma) plaats! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

woooowwwww interessant :rocker:
 
Ik dacht al dat er weer iets mis was met dit forum omdat ik ineens zoveel meldingen had van "Kaluro vind jouw post leuk" :)
 
Absoluut aantal 'likes' is op zich helemaal niet relevant, je moet het in verhouding tot het totaal aantal posts bekijken.


Berichten:
46.845
Leuk Bevonden:
5.936


Veel geblaat, weinig wol uiteraard.

Wil eigenlijk alleen maar zeggen dat maar 12% van Robkes posts leuk zijn, de resterende 40909 zijn absoluut dom gelul en forumvervuiling, dat weet hij ook wel.




Kijk, dan doe ik het met m'n 37,5% van al mijn posts zijn leuk véél beter natuurlijk:

Berichten:
2.381
Leuk Bevonden:
893

Kwaliteit is duidelijk niet gelijk aan kwantiteit!
 
Absoluut aantal 'likes' is op zich niet relevant, je moet het in verhouding tot het totaal aantal aantal posts bekijken.


Berichten:
46.845
Leuk Bevonden:
5.936


Veel geblaat is duidelijk weinig wol uiteraard.

Wil eigenlijk alleen maar zeggen dat maar 12% van Robkes posts leuk zijn, de resterende 40909 zijn absoluut dom gelul en forumvervuiling, dat weet jij ook wel.




Kijk, dan doe ik het met m'n 37,5% van al mijn posts zijn leuk véél beter natuurlijk:

Berichten:
2.381
Leuk Bevonden:
893

:roflol: Ik word gewoon ondergewaardeerd ja :roflol:
 
harpep Die beredenatie zou enkel juist zijn als er maximaal 1 like per post gegeven kan worden. Echter kunnen meerdere mensen een enkele post leuk vinden.

Dus theoretisch is het mogelijk dat je ~100 populaire posts hebt, en de resterende 2281 posts gewoon echt matige kwaliteit leveren!
(nu weet ik dat jij vaak kwaliteitsposts neer gooit, daar niet van) :D

(Ik heb een >32% post to like verhouding, nice.)

We weten allemaal wel wie na Shutterspeed de enige echte karma king is tot Kaluro en zijn vriendjes zich gingen vervelen en likes verdelen op de top 2 en 3 :D

Welke vriendjes? #ForeverAlone.. srs, allemaal solo.
 
Wow ik ben al bijna in die ranglijst. Echt een voorbeeld die Robke78 enzo.

Maar marcel3000 blijft de koning op het gebied van karma.
 
harpep Die beredenatie zou enkel juist zijn als er maximaal 1 like per post gegeven kan worden. Echter kunnen meerdere mensen een enkele post leuk vinden.

Dus theoretisch is het mogelijk dat je ~100 populaire posts hebt, en de resterende 2281 posts gewoon echt matige kwaliteit leveren!
(nu weet ik dat jij vaak kwaliteitsposts neer gooit, daar niet van) :D

Hahaha, je hebt helemaal gelijk hoor.

Ik wilde gewoon ook even mijn Momentje Van Glorie beleven naast al die gasten die denken: Als ik maar vaak en hard genoeg roep, word ik vanzelf wel populair en beroemd! ;)
 
Geband omdat ie riep dat MissNuke een man was toch?

Ik weet niet meer precies wat ie had uitgestoken, ik herinner me vaag een screenshot op FB maar ben al lang vergeten waar het over ging :o
 
Back
Naar boven