AndroidHealthClinic

Foto's eerste MAP wedstrijd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vincent 1998

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 dec 2014
Berichten
402
Waardering
75
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
9%
Zoals de meeste van jullie ondertussen wel zullen weten heb ik zaterdag 9 april meegedaan aan mijn eerste MAP wedstrijd, de Siggi's new faces classic is een wedstrijd speciaal voor diegene die nog nooit op het podium hebben gestaan.
Ik heb meegedaan in de categorie MAP -23 jaar, er was een line-up van 9 man waar ik (de jongste van de negen was) en uiteindelijk zesde in ben geëindigd, in mijn ogen een niet faire plaats als ik zo naar mijn tegenstanders zie. Jammer genoeg heeft de jury mij zwaar afgestraft op mijn gyno.

Ik heb in totaal 10 weken gecut, misschien is dit in jullie ogen niet veel maar het is zo dat erg snel droog kom staan, ik stond in mijn bulk altijd op 8,5% vet dus erg lang cutten was niet noodzakelijk!

Omdat het mijn eerste wedstrijd was wist ik totaal niet wat me te wachten ging staan qua voeding, ik ben op bepaalde momenten erg diep in de cut gegaan en dit heeft me in sommige gevallen geen goed gedaan (vermoeidheid, moe, futloos,kort lotje...) Dit waren niet enkel voor mijn maar ook voor mijn ouders moeilijke momenten!
Ook de vele cardio na de training als s'morgens waren heel erg zwaar, maar ik had 1 doel voor ogen en dat was in perfecte shape op dat podium komen!
Omdat ik zeker goed voorbereid wou zijn voor ik op het podium kwam heb ik persoonlijke poseer lessen gevolgd bij een vriend van mijn coach, ik moet zeggen dat dit moeilijker was dan verwacht! Maar het loonde in mijn ogen had ik de beste T-walk van al mijn concurrenten :D

Het was ook wel even doorbijten qua budget, de inschrijving, tan, supplementen, coach zijn allemaal dingen die samen erg veel geld kosten, daardoor moest ik tijdens mijn prep gaan werken in een supermarkt en dat is zeker niet evident als je moe bent door de lage calorieën :/

De laatste 4 dagen van mijn prep waren de leukste, hier moest ik niet gaan trainen en moest ik geen cardio doen, de carbs werden omhoog gegooid en ik kon terug wat voller komen te staan!

Op de wedstrijd zelf ging alles goed, ik had geen tot zeer weinig stress en op het podium voelde ik me meer dan thuis, het was een zalige ervaring zowel op het podium als backstage en ik weet zeker dat ik dit veel meer wil gaan doen!
Daarom heb ik besloten om volgend jaar weer mee te doen maar dit keer voor de Top 3!

Top 5 .jpg


Foto.jpg


Foto sporzer.jpg


Foto3.jpg


Front 5 .jpg
 
Laatst bewerkt:
stond er netjes bij man, vooral voor je leeftijd. Nu flink bouwen ;)
 
stond er netjes bij man, vooral voor je leeftijd. Nu flink bouwen ;)
Inderdaad, stond mooi scherp op het podium miste alleen wat massa in mijn ogen!
Nu lekker doorbulken tot de volgende wedstrijd :)
 
Laatst bewerkt:
Netjes hoor :) hoe kom je aan die gyno dan?
 
Netjes hoor :) hoe kom je aan die gyno dan?
Puberteit, het begon op men 15, 1 tepel werd dan wat dikker, dan een maandje of 2 daarna de andere ook.
 
Maar ze hebben dus echt gezegd dat ze je daar op afgerekend hebben? Of vermoed je dat.
 
Maar ze hebben dus echt gezegd dat ze je daar op afgerekend hebben? Of vermoed je dat.
Sinds kort hebben ze het ingevoerd dat gyno strafpunten krijgt, kijk naar de top 5 zegt toch genoeg, sommige mannen hadden geen v-taper, geen shredded abs...
 
Hmm ja, met name die dude links is nou niet bepaald podiumwaardig.
 
Sinds kort hebben ze het ingevoerd dat gyno strafpunten krijgt, kijk naar de top 5 zegt toch genoeg, sommige mannen hadden geen v-taper, geen shredded abs...

zat ook te kijken naar die gast links ja, hij is nog goed droog nog breed dus wat hij in de top 5 te zoeken heeft ???

ik vind het overigens wel meevallen met die gyno, het zijn alleen die tepels. bij mij was het de gehele chest die misvormd was
 
Die gast rechts stelt ook niet veel voor vindt ik, maar jury heeft beslist het zij zo!
 
Laatst bewerkt:
Die jongens kunnen 4 jaar ouder zijn dan jou, dus overall zeker een nette prestatie.
 
Die jongens kunnen 4 jaar ouder zijn dan jou, dus overall zeker een nette prestatie.

Jha de jongste (na mij) was 19 jaar, ik train zelf ook maar 14 maandjes dus :)
 
Ga je operatie laten doen?
 
Ga je operatie laten doen?
Ik ga eerst nog even een half jaartje wachten, misschien trekt het nog weg (stop puberteit)
Zo niet, ga ik wss een operatie laten doen!
 
goed gedaan jongen, mooie prestatie voor een eerste wedstrijd. jammer dat je net niet in de prijzen bent gevallen.
 
goed gedaan jongen, mooie prestatie voor een eerste wedstrijd. jammer dat je net niet in de prijzen bent gevallen.
Bedankt! :)
Na het lezen van dit bericht niet meer..

Doei.

hahah, jha okey, kwam wat raar over. Dacht gewoon dat er meer reactie's op gingen komen omdat er echt veel mensen vroegen achter foto's van de wedstrijd :)
 
Mooi gedaan zeg! Moet vast een leerzame ervaring zijn geweest :) Je bent 18 jaar oud?
 
Mooi gedaan zeg! Moet vast een leerzame ervaring zijn geweest :) Je bent 18 jaar oud?
Jha was een zalige ervaring, nu weet ik zeker dat ik meer op het podium wil staan. En neen ik ben 17 jaar ;)
 
Jha was een zalige ervaring, nu weet ik zeker dat ik meer op het podium wil staan. En neen ik ben 17 jaar ;)

17 nog maar?! Pfoe, niet gek dat je de jongste was! Wie is je coach als ik vragen mag? :).
Misschien een leuk idee om een log bij te houden in aanloop naar je volgende competitie.
 
Back
Naar boven