MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Dag mannen,

Even een vraagje aan de experts, ik zou graag sarms kuurtje doen voor winst aan massa met milde bijwerkingen, vooral voor het haar. Welke combi zouden jullie mij aanraden en voor hoe lang in hoeveel Mg. En behoeft dit een nakuur?

Ostarine + LGD is een optie, eventueel RAD140 erbij. Ostarine op 15-25 mg, LGD 8-12 mg en RAD140 20-30 mg per dag, dit voor een periode van 8 á 12 weken. Een nakuur raad ik persoonlijk wel aan, clomid op 12.5 of 25 mg voor een periode van 3 á 4 weken.
 
Ostarine + LGD is een optie, eventueel RAD140 erbij. Ostarine op 15-25 mg, LGD 8-12 mg en RAD140 20-30 mg per dag, dit voor een periode van 8 á 12 weken. Een nakuur raad ik persoonlijk wel aan, clomid op 12.5 of 25 mg voor een periode van 3 á 4 weken.
Dat dit is indd een goede combi heb ik ook gedaan en 3,5 kilo vvm gewonnen in 10 weken waarvan 4 weken sarms
 
Dat geloof je toch zelf niet

Anders lees je dit topic eventjes terug, kom je er vanzelf achter.
Ik zeg het verder niet voor niets, wat jij ermee doet vooral zelf weten.
 
Boel fabeltjes weer in dit topic... Iemand labtesten?
 
Over Olympus kan ik ook alleen mn eigen gebruikservaring delen, en daarop baseer ik toch voor mezelf dat het troep is geweest. Batch of merk probleem idc, het komt er niet meer in :)
 
Eerste 4 dagen met Osta bevalt goed. Eerste dag wat hoofdpijn, maar is nu volledig weg (zit wel nog maar op 10mg ed).
Nog geen sides ervaren, behalve een behoorlijke toename in honger. Zit nu op 3100kcal clean bulk, maar heb constant zin om te eten. Bekende side van Osta?
Eerste twee trainingen gingen goed, maar nog geen merkbaar verschil in kracht; wel ging cardio erg makkelijk.
 
Eerste 4 dagen met Osta bevalt goed. Eerste dag wat hoofdpijn, maar is nu volledig weg (zit wel nog maar op 10mg ed).
Nog geen sides ervaren, behalve een behoorlijke toename in honger. Zit nu op 3100kcal clean bulk, maar heb constant zin om te eten. Bekende side van Osta?
Eerste twee trainingen gingen goed, maar nog geen merkbaar verschil in kracht; wel ging cardio erg makkelijk.

Meer honger is zeker door de Osta ik en een maat hebben dat ook ervaren, werd zelfs in de nacht wakker van de honger rond 4 uur meestal terwijl ik aam de 8 maaltijden zit is dat best fucked
 
Anders lees je dit topic eventjes terug, kom je er vanzelf achter.
Ik zeg het verder niet voor niets, wat jij ermee doet vooral zelf weten.
Maar je gelooft toch niet dat een merk zoals BL dit doet? Dat kan toch niet het is een miljoenen bedrijf en dan wordt er gezegd prohormonen ik vind dat heel raar. Dat zou je nooit doen als fabrikant super dom een miljoenen bedrijf kapot maken met deze onzin.
 
Nu dik 2 weken bezig op Osta van OL. Geen sides, wel merkbaar verschil in herstel en kracht. Pomp hou ik ook langer vast. 1.2 kg gegroeit. Vp ook niet toegenomen, miss zelfs wel gedaald. 1e week 15 mg , 2e week 20 mg.
 
Maar je gelooft toch niet dat een merk zoals BL dit doet? Dat kan toch niet het is een miljoenen bedrijf en dan wordt er gezegd prohormonen ik vind dat heel raar. Dat zou je nooit doen als fabrikant super dom een miljoenen bedrijf kapot maken met deze onzin.
Ja precies kijk naar bodyenfit
 
Over Olympus kan ik ook alleen mn eigen gebruikservaring delen, en daarop baseer ik toch voor mezelf dat het troep is geweest. Batch of merk probleem idc, het komt er niet meer in :)
Snap ik goed en had het gelezen. Maar maar van mij en ik hebben het beide geprobeerd en is goed bevallen zonder de side's die jij had. Dus misschien gewoon gevoelig of pech gehad.

Btw: jij dacht dat je gyno had toch? Kan zo ff niet meer voor de geest halen.
 
Snap ik goed en had het gelezen. Maar maar van mij en ik hebben het beide geprobeerd en is goed bevallen zonder de side's die jij had. Dus misschien gewoon gevoelig of pech gehad.

Btw: jij dacht dat je gyno had toch? Kan zo ff niet meer voor de geest halen.
Nee die gyno was niet bij mij. Kreeg wel stekende ballen al na 2 weken. Ik ging wel redelijk goed in gewicht omhoog, kracht viel wel mee. Heb t ook icm cardarine in cut gebruikt maar daar merkte ik helemaal niks van
 
Nee die gyno was niet bij mij. Kreeg wel stekende ballen al na 2 weken. Ik ging wel redelijk goed in gewicht omhoog, kracht viel wel mee. Heb t ook icm cardarine in cut gebruikt maar daar merkte ik helemaal niks van
Haha ook dat lijkt me niet prettig ;-)
 
Nee die gyno was niet bij mij. Kreeg wel stekende ballen al na 2 weken. Ik ging wel redelijk goed in gewicht omhoog, kracht viel wel mee. Heb t ook icm cardarine in cut gebruikt maar daar merkte ik helemaal niks van

Ik heb ook Osatr1ne van Olympus gebruikt, supergoed. Hun Cardar1ne deed idd helemaal niks bij mij, cardio (HIIT) bleef ellende :-)
Dus hangt er van af wat je neemt en heb ook wel uit reviews gelezen dat een ieder anders reageert op sarms. Waar de 1 zegt helemaal geen sides te hebben en alleen maar positief is klaagt de ander over AAS-achtige bijwerkingen. Heb net weer Ostar1ne besteld bij Predator Nutrition in UK, prima shop. Lage verzendkosten en snelle levering en ze hebben nog Ostar1ne op voorraad.
 
ik ben nog steeds benieuwd naar bloedtesten van mensen op ostarine. kan gewoon niet geloven dat het niks met je leverwaardes en test doet.
 
Beste Heren,

Na het doorlezen van dit topic, ik wil graag beginnen met een Ostarine cycle of een combi.
Alleen ben ik aan het twijfelen of ik alleen Ostarine ga doen of een stack.

Wanneer Ostarine, zou ik Osta Elite van Focused Nutritions willen proberen.
Dit is 25mg per capsule, is dit niet een te hoge dosing om te beginnen?

Ook heb ik de Elite Sarm Stack van Focused Nutritions in gedachte.
LDG-4033 15MG
Ostarine 12,5MG
GW-501516 10MG
Hierbij de vraag LDG dosering niet aan de hoge kant is?

Alvast bedankt

Zat zelf ook op 15mg ging wel lekker ! Heb ook wel 20mg gedaan dan heb je echt wel zieke backpumps. 15mg is prima, osta op 25 kan ook prima en gw op 10/20mg. Goodluck!
 
Dat dit is indd een goede combi heb ik ook gedaan en 3,5 kilo vvm gewonnen in 10 weken waarvan 4 weken sarms

Ik heb 7 kilo gepakt op lgd, mk 677, S4 en laatste weken osta waarvan 5 kg destijds overgehouden.
 
Back
Naar boven