MuscleMeat

Help een DBB kameraad

Bezoekers in dit topic

done, geld vergassingsgevaar van surinaamse vrouwen met veel te veel parfum op zondag ochtend in de bus als onveilig gevoel of niet?

Duur? 16 euro eindhoven <-> nijmegen retour? betwijfel of je dat goedkoper kan doen met benzinekosten.

hangt helemaal van de plek af, trein valt meestal wel mee. voor de bus betaal je je soms wel scheel.
achja, ik reis toch gratis dus heb niets te zeuren. anders zou ik ook echt niet het openbaar vervoer pakken
 
Heb em.ingevuld zojuist. Smerige verkrachtingsculturen verneuken het voor de vrouwen in de trein/bus imo. Varkensvoer maken ervan gvd
 
Heb em.ingevuld zojuist. Smerige verkrachtingsculturen verneuken het voor de vrouwen in de trein/bus imo. Varkensvoer maken ervan gvd
Godver :roflol:

2zz6fqh.jpg
 
Done, gebruik geen ov omdat ik dan 3 uur over de afstand zou doen ipv 45 min.
 
Heb em.ingevuld zojuist. Smerige verkrachtingsculturen verneuken het voor de vrouwen in de trein/bus imo. Varkensvoer maken ervan gvd
Denk dat het soms goed is dat jij je hier wat kan afreageren :roflol:
 
Gedaan voor een like!
 
Hartelijk dank voor uw deelname aan de enquête.
 
Done! Denk wel dat de gemiddelde (buffe) DBBer zich veilig voelt in het openbaar vervoer.. Dus je resultaten vanuit DBB club zijn waarschijnlijk geen goede afspiegeling..
 
Done, gebruik geen ov omdat ik dan 3 uur over de afstand zou doen ipv 45 min.

dat komt zeker allemaal door de smerige verkrachtingsculturen verneuken het voor de vrouwen in de trein/bus
 
Done! Denk wel dat de gemiddelde (buffe) DBBer zich veilig voelt in het openbaar vervoer.. Dus je resultaten vanuit DBB club zijn waarschijnlijk geen goede afspiegeling..

dit, en locatie zegt ook wel heel erg veel.
op het platteland of een boerengehucht voel ik mij een heel stuk veiliger in de bus dan in de tram in rotterdam zuid of amsterdam zuid-oost
 
Back
Naar boven