Fitness Seller

Another One Bites the Dust... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Colin Vearncombe (Black) is ook de pijp uit.
 
Las het ook. Ze vallen weer als vliegen.
 
rip Lemmy Kravitz
 
R.I.P. Prince, ik was niet de grootste liefhebber van zijn muziek maar het blijft een icoon
 
Nou, de man had een stuk of 2 goede nummers, de laatste 25 jaar was het gewoon die grotendeels kleretroep uitmelken.

Hij komt zo even terug in het nieuws alsof dit het niveau van Michael was.
 
Laatst bewerkt:
Hij komt zo even terug in het nieuws alsof dit het niveau van Michael was.

Was wel een niveau hoger dan Michael imo. Behalve op gebied van dansen.

R.I.P. Prince
 
Ook al is Prince een redelijk popidool(geweest), toch word ik altijd een beetje moe van de overdreven aandacht op social media als een beroemde zanger/zangeres overlijdt.

Al die jaren plaatsen ze niks over Prince op Facebook, maar owee als hij overlijdt.
Social media explodeert.

En dan 'Rip'…, 'rust zacht'…etc
Dat vind ik helemaal van die loze kreten als iemand overlijdt, al dan niet beroemd.
Net als of iemand zacht of in vrede kan rusten zodra hij dood is.

Je suis Prince!!!
 
Laatst bewerkt:
Laatste nummer die te pruimen was van Prince is uit '94 ofzo.
 
Nothing Compares To Prince, Prince was de Mozart van de popmuziek. & ook al was z'n muziek de laatste 20-25 jaar mss van iets mindere kwaliteit, in elk geval wel minder legendarisch als dat van de jaren 80, vond hem tot het allerlaatste moment nog altijd degelijke funky, gesofisticeerde nummers maken. Maar zijn muziek had altijd wel een bizar kantje dus het moet je wel liggen. (Maar juist die bizarre, freaky toets maakte een nummer vaak geniaal)
 
Laatst bewerkt:
Weinig shit van hem te vinden op yt. Hopelijk gooien ze nu de kraan open.
 
Nou, de man had een stuk of 2 goede nummers, de laatste 25 jaar was het gewoon die grotendeels kleretroep uitmelken.

Hij komt zo even terug in het nieuws alsof dit het niveau van Michael was.

Niet helemaal waar, als er iemand niet bezig is geweest met de boel uit te melken was het juist Prince. Altijd gestreden tegen de grote platenmaatschappijen en heeft ook nooit z'n muziek overal op het internet willen plempen.
 
Niet helemaal waar, als er iemand niet bezig is geweest met de boel uit te melken was het juist Prince. Altijd gestreden tegen de grote platenmaatschappijen en heeft ook nooit z'n muziek overal op het internet willen plempen.

Idd, en een eerder recenter album als 20TEN (uit 2010 en die gratis bij de krant werd geleverd) is mss geen topniveau meer als het album 1999, maar torent nog altijd hoog uit boven alle commerciële troep die tegenwoordig hoog scoort in de hitlijsten (denk aan Rihanna, Lukas Graham, Justin Bieper...., G-eazy Bebe Rexha - Me myself & I....).
 
Ik denk dat Prince ook veel energie heeft verspild als Tafkap met zijn strijd tegen de platenmaatschappij(en).
Daarna heeft hij nooit meer het extreem hoge niveau van daarvoor gehaald.
Wel qua shows, maar niet qua hits.
 
Back
Naar boven