MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

29063667.jpg
 
Aangezien ik ben begonnen met instagrammen, kan ik net zo goed hier ook weleens foto's op zetten!

oixh1k.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik geloof er geen ene reet van dat jij zelfs in de buurt komt van 70 kg . Wie probeer je voor de gek te houden man , en nee ben niet jaloers en nee ik haat niet heb zelf een uitstekend fysiek dus haal dat maar uit je gedachte , maar kan gewoon niet tegen leugens . Ja tenzij je 2 meter plus bent maar anders zeg ik 55-62 kg .
 
Ja ik zou ook liegen over mijn gewicht op een forum :rolleyes:

Ik zou hem juist zo rond de 74kg schatten mocht ik het niet weten. Veel mensen ogen ook heel anders op foto's dan irl.
 
aardappel_zpsgn5nmx7s.jpg


Jammer van de aardappel kwaliteit ! Morgen twaalf weken cutten gehad. Tijd voor reverse diët en dan nog een aantal procenten droppen !

Taille is nu 80 cm en komt van 89 cm voor de cut! Armen van 45 naar 44 cm dus ben heel tevreden :D
 
en ik al zeuren dat ik onder de 90 duik.. misschien gewicht maar echt loslaten. thanks voor de eye opener bruh,en succes morgen. je staat dr fucking bruut bij

Ja onder de 80 kg ging ik ook een beetje dood van binnen haha maar gewicht zegt niks want ze schatten me nog 80+ heeft ook met vocht enzo te maken en andere factoren. Maar inderdaad beter niet op de weegschaal staan. Doe het ook alleen omdat het van me coach moet laatste paar dagen voor ik op moet.

En bedankt man zie je miss wel op supersized
 
Een weegschaal is hell! Ben aan't cutten nu en zie de 80kg steeds dichterbij komen... Niet leuk maar die spiegel heeft mij dan net terug meer hoop!
 
Back
Naar boven