MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik heb hetzelfde. In de bulk op 90+ voel ik me wel redelijk groot.
    Maar nu ik al een aantal weken cut weeg ik 86 en ga ook steeds meer richting de 80 en voel ik me maar klein worden :o
     
    en ik al zeuren dat ik onder de 90 duik.. misschien gewicht maar echt loslaten. thanks voor de eye opener bruh,en succes morgen. je staat dr fucking bruut bij

    In een cut best je veins en de spiegel volgen, je weegschaal op vakantie sturen en extra tren inslaan :eyebrow:
     
    Ik heb hetzelfde. In de bulk op 90+ voel ik me wel redelijk groot.
    Maar nu ik al een aantal weken cut weeg ik 86 en ga ook steeds meer richting de 80 en voel ik me maar klein worden :o

    Op een gegeven moment ga je cutten en vragen ze in de gym of je nu alweer groter bent geworden, goede verhoudingen doen heel veel voor je fysiek ookal zie je dat zelf nagenoeg niet.. #bigorexic
     
    In een cut best je veins en de spiegel volgen, je weegschaal op vakantie sturen en extra tren inslaan :eyebrow:

    En door je trenlook je vp onderschatten en vervolgens te weinig cutten? :o
     
    voel me alleen maar groter door de cut.
    zie je meer definitie.
    anders zie je een bonk vet :P
     
    En door je trenlook je vp onderschatten en vervolgens te weinig cutten? :o

    Meting op je VP die liegt niet hoor, al zet je 3 gr. Tren per week...
     
    Op een gegeven moment ga je cutten en vragen ze in de gym of je nu alweer groter bent geworden, goede verhoudingen doen heel veel voor je fysiek ookal zie je dat zelf nagenoeg niet.. #bigorexic
    Hangt er voor een groot deel vanaf wat je aan hebt vind ik. Met een hemd of vrij strak shirt wel. Meer definitie en aders etc..
    In een wijd shirt/vest/trui lijk ik dan altijd kleiner heb ik het idee. Of inderdaad bigorexia :D
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    IMG_20160423_24907.jpg
    IMG_20160423_5256.jpg


    Bovenste foto vroeg in de ochtend voor ontbijt.. 2e foto s'avonds uurtje na trainen..

    Nu op 111kg en nog dik 5 maand te gaan voor mijn 1ste wedstrijd :)
     
    is het nog beetje te doen om met zo,n bf de dag door te komen ?

    Opzich de dag wel eerder de training en na werk minder haha als ik klaar ben met werk en in de metro zit moet ik echt tegen me slaap vechten.

    Maar voel me al 2 maanden zombie nu dus miss dat het daarom ook als normaal nu voor me voelt haha. Concentratie is wel minder maak stomme foutjes op werk en focus is alleen maar op de wedstrijd en alles moet daar ook om draaien haha hou dus weinig tot geen rekening met andere.

    En domme cravings dromen over eten wakker blijven liggen door te denken wat je na je wedstrijd allemaal gaat eten etc etc plus emotionele achtbaan.

    Dus echt een aanrader zo diep te gaan voor de zomer zou ik het niet doen
     
    Opzich de dag wel eerder de training en na werk minder haha als ik klaar ben met werk en in de metro zit moet ik echt tegen me slaap vechten.

    Maar voel me al 2 maanden zombie nu dus miss dat het daarom ook als normaal nu voor me voelt haha. Concentratie is wel minder maak stomme foutjes op werk en focus is alleen maar op de wedstrijd en alles moet daar ook om draaien haha hou dus weinig tot geen rekening met andere.

    En domme cravings dromen over eten wakker blijven liggen door te denken wat je na je wedstrijd allemaal gaat eten etc etc plus emotionele achtbaan.

    Dus echt een aanrader zo diep te gaan voor de zomer zou ik het niet doen
    Hoevaak geef jij in aan je cravings?
     
    Back
    Naar boven