XXL Nutrition

een paar vragen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lurcada

Novice
Lid geworden
25 sep 2013
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
79kg
Vetpercentage
17%
Ik ben nu op en nabij 2 maanden aan het bulken (mijn eerste keer),wat over het algemeen best goed is gegaan;

gewicht: 70kg naar 79kg
biceps: 34 naar 38
benen: 49 naar 55


alleen zit het me een beetje dwars dat ik toch nog wat zoals het genoemt word "babyvet" heb waardoor ik het idee heb dat de spierdefinitie niet goed zichtbaar word, en de bulk help hier ook niet echt bij,toch zou ik wel wat abs zou willen in de zomer zonder dat ik 24/7 mijn buikspieren aan moet spannen.
dit is dan ook de reden waarom ik eigenlijk nu een maand voorzichting wil gaan cutten maar ik weet niet precies wat voor E/V/K verhouding ik aan moet houden dan,dit is mijn verhouding voor mijn bulk:

Eiwit: 170gr
Khoolydraten: 424g
vetten:100g

nu vraag 2.
is het verstanding om te gaan cutten,of zal ik gewoon door bulken totdat mn abs zelf onder het aanspannen niet meer te zien zijn (dit is een beetje mijn meetlat voor vetpercentage).
 
Retorische vraag geloof ik ;) Buikspieren heeft iedereen mate waarin je ze ziet afhankelijk van je vetpercentage dus als jij ze ook echt optisch wilt zien in de zomer dan heb je toch geen keuze? Antwoord op je eerste vraag staat daarmee in verband, cutten door verlagen calorie inname. Jouw macros zijn nu al goed, eiwitten en vetten staan zowaar vast 1gr vet/kg LG en +- 2gr eiwit/kg LG cq. sleutelen doe je in en met de hoeveelheid koolhydraten.. Als je mij persoonlijk vraagt, ik hoef in de zomer echt geen afgetrainde mannen met 8 blokken op strand te spotten hoor ;) Heb meer oog en respect voor de echte die ook fijn in de zomer zich niet laten 'afleiden' :p
 
Je bent in 2 maanden van 70 naar 79 kilo gegaan? Negen kilo in twee maanden tijd aankomen is teveel en een groot deel zal hiervan dus ook vet zijn. Zelf zou ik daarom nu gaan cutten en na de zomer opnieuw een poging wagen.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Je bent in 2 maanden van 70 naar 79 kilo gegaan? Negen kilo in twee maanden tijd aankomen is teveel en een groot deel zal hiervan dus ook vet zijn. Zelf zou ik daarom nu gaan cutten en na de zomer opnieuw een poging wagen.

Dit
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Als ik kijk naar de vooruitgang in omvang qua biceps en benen dan denk ik ook dat je te snel in vet gestegen bent.
Lekker gaan cutten, zeker als je meer definitie wil zien.
 
Back
Naar boven