Fitness Seller

aas injectie in kuiten met slin naald (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jair16

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 okt 2005
Berichten
1.119
Waardering
420
Lengte
1m79
Massa
118kg
Vetpercentage
13%
Weet iemand wat je moet doen na een injectie met een slin naald in de kuit, wanneer je kuiten stijf zijn door de injectie?
 
Weet iemand wat je moet doen na een injectie met een slin naald in de kuit, wanneer je kuiten stijf zijn door de injectie?
Heb je altijd de eerste injecties ;)
 
beetje rekken en strekken en veel lopen werkte voor mij, verder is het ff door de zure appel heen bijten eerste 2 a 3 keer
 
beetje rekken en strekken en veel lopen werkte voor mij, verder is het ff door de zure appel heen bijten eerste 2 a 3 keer
Dit..... Pfff heb toen een week hinkend gelopen...
 
Klopt zeker en raakte de eerste keer daar voor het eerst een zenuw haha. Geen fijne ervaring was dat de kuitjes :p

Bij mij was het de eerste keer meteen raak.. Maar ik vind het ook geen makkelijke plek om te prikken omdat ik die spier moeilijk ontspannen kan houden
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Bij mij was het de eerste keer meteen raak.. Maar ik vind het ook geen makkelijke plek om te prikken omdat ik die spier moeilijk ontspannen kan houden
gewoon op stoel zitten en je knie 90 graden houden
 
gewoon op stoel zitten en je knie 90 graden houden

Precies zo heb ik het ook gedaan en dan gewoon boven erin in de spier. Eerste dag had ik geen last 2dag voelde ik het niet veel, de 3de dag was het een soort kramp en nu verdomme zeg. Vooral snachts bij het naar de wc gaan. Kan me niet voorstellen als je het in je Lats zet of nek.
 
Precies zo heb ik het ook gedaan en dan gewoon boven erin in de spier. Eerste dag had ik geen last 2dag voelde ik het niet veel, de 3de dag was het een soort kramp en nu verdomme zeg. Vooral snachts bij het naar de wc gaan. Kan me niet voorstellen als je het in je Lats zet of nek.
Je lat is een veel grotere spier he
 
Gaan mijn kuiten (eindelijk) groeien als ik het hier injecteer ?

srs
 
Warme douche/bad en een massage.
 
Gaan mijn kuiten (eindelijk) groeien als ik het hier injecteer ?

srs


Facking kidding me, serieus freaky bodybuilder.. Maby met wat 10cc synthol erbij dan heb je er kans op:hamer:
 
Tuurlijk niet haha maar als er iets goed werkt voor de kuiten is het wel banden slepen en auto's duwen :cool:

Ik ga mij direct aanmelden bij de lokale sloperij. Wait...whut....waarom doe jij dit? :laugh:

Als je ze goed swolen krijgt wel voor eventjes :-)

Enige moment waarop het 'ergens' op lijkt is nadat ik ze net heb vermoord met een heel scala aan oefeningen/variaties.
Sigh:o:o
Facking kidding me, serieus freaky bodybuilder.. Maby met wat 10cc synthol erbij dan heb je er kans op:hamer:

:o:o From tiny seeds grow mighty oaks, aldus Arnold.Niet altijd helaas.
Jij bent zeker blessed met baby cows?
 
Ik ga mij direct aanmelden bij de lokale sloperij. Wait...whut....waarom doe jij dit? :laugh:



Enige moment waarop het 'ergens' op lijkt is nadat ik ze net heb vermoord met een heel scala aan oefeningen/variaties.
Sigh:o:o


:o:o From tiny seeds grow mighty oaks, aldus Arnold.Niet altijd helaas.
Jij bent zeker blessed met baby cows?

Ik doe dat niet haha maar een jaar of 3 geleden deden wij dat met de sportschool. Ze hebben daar een groot terrein achter het gebouw waar ze banden en auto's hadden staan om te duwen/trekken in de zomer. Veel personal trainers voor bodybuilding en vechtsport zitten daar en je kon gratis mee doen. Jezus wat een pomp in de kuiten :D die zomer had ik de dikste kuiten ooit!
 
Ik doe dat niet haha maar een jaar of 3 geleden deden wij dat met de sportschool. Ze hebben daar een groot terrein achter het gebouw waar ze banden en auto's hadden staan om te duwen/trekken in de zomer. Veel personal trainers voor bodybuilding en vechtsport zitten daar en je kon gratis mee doen. Jezus wat een pomp in de kuiten :D die zomer had ik de dikste kuiten ooit!


Hhaha. Ah zo. Dacht echt dat je een of ander bijzondere baan had ofzo. Als ik mij bedenk hoeveel kracht (gevoelsmatig) je idd moet zetten om een auto weg te duwen en hoe deze mechaniek aanvoelt tegenover een reguliere kuitoefening, you might be on to something here.
Gruwelijke spierpijn ook lijkt mij. Hhaa.
 
Back
Naar boven