AndroidHealthClinic

1e kuur tren e test e winny (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je had er meer naturel uit kunnen halen.., afijn we zijn allemaal te vroeg begonnen..

Succes man, knallen nu!
 
Alle respect maatje maar je gaat toch niet kuren met zo'n fysiek? Zonde man.
ik geef je groot gelijk, ik moet goed op mijn voeding letten, was vroeger echt super dik, vandaar dat ik nu een kuur doe, denk dat het komt omdat ik een beetje onzeker ben over mijn lichaam. daarom dat ik zo vroeg ben begonnen
 
hey heren,
ik moet zondag helaas zelf injecteren in me quads, ik heb alleen de 0,7 x 40 mm naald, zal ik die er gewoon helemaal indieuwen ??
 
Pak dan je glute, daar kan die helemaal in.
 
Ik zou, net als mentos, je bil injecteren!
Het lijkt eng allemaal, maar is het niet.
En anders JA, je kan hem helemaal in je dijbeen zetten, maar wel gevalletje harpoen...
 
Had je je niet beetje moeten inlezen?

Verder wat de rest zegt, glutes pakken.
 
vandaag 2 de inject gezet in me quad, voelde helemaal geen pijn, geen bloed bij het aspireren 0,7x40mm naald helemaal in me quad gedaan ging lekker geen misselijkheid duizeligheid, was me eerste inject zelf voortaan doe ik het beter zelf. nu maar weer is gaan ontbijte, goedemorge allemaal

ik heb een fout gemaakt in het begin me de esthers,

test 300mg
tren 250 mg

om de week 1 ml zetten

ga nu eten dan trainen lateeer
 
Bohh mirin' fysiek man! Erg goede basis om te kuren.

Srs

J/k

Summer is comming
 
2de inject zondag gezet vandaag al helemaal nul pijn meer. lekker getraind borst triceps
ik gooi elke week na de inject fotos online

image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg
 
2de inject zondag gezet vandaag al helemaal nul pijn meer. lekker getraind borst triceps
ik gooi elke week na de inject fotos online

Tip: meet regelmatig de omtrek van je middel zodat je je vooruitgang kan opvolgen.

Het is namelijk je eerste kuur en meteen test/tren dus de kans bestaat dat je zelfs met een kcal deficit een beetje spiermassa bijkomt. Je vooruitgang zal dus niet helemaal af te lezen zijn van de weegschaal. Middelomtrek lijkt me dan interessant om op te volgen ;)

Je gear is van IG zeker (aan dosering test te zien)?
 
Tip: meet regelmatig de omtrek van je middel zodat je je vooruitgang kan opvolgen.

Het is namelijk je eerste kuur en meteen test/tren dus de kans bestaat dat je zelfs met een kcal deficit een beetje spiermassa bijkomt. Je vooruitgang zal dus niet helemaal af te lezen zijn van de weegschaal. Middelomtrek lijkt me dan interessant om op te volgen ;)

Je gear is van IG zeker (aan dosering test te zien)?
ga ik zeker doen dankjewel voor de tip, en de gear is van UP
de dosering staat zo op de label, maar ben aan het overwegen om me tren iets hoger tr zette 400mg, mag ik mischien je advies weten, want het is ook me eerste kuur en dan gelijk tren uppen.
 
ga ik zeker doen dankjewel voor de tip, en de gear is van UP
de dosering staat zo op de label, maar ben aan het overwegen om me tren iets hoger tr zette 400mg, mag ik mischien je advies weten, want het is ook me eerste kuur en dan gelijk tren uppen.


Als je geen bijwerkingen ondervindt zou ik idd naar 400 verhogen.
 
ik zit nu op mijn 8e dag, waneer moeten die bijwerkingen ongeveer intreden ?

Is bij iedereen wel anders maar bij enanthaat esters mag je op +- 3 weken rekenen. Niet iedereen ervaart dezelfde bijwerkingen met aas.

Ben nu zelf mijn derde week test 250, tren 400 en mast 200mg begonnen (ook eerste keer tren) en voorlopig ben ik heel tevreden van kuur. Geen bijwerkingen behalve iets hoger libido, slapen gaat iets moeilijker en iets meer zweten snachts. Niets noemenswaardig.

Zet het de volgende inject gewoon op 400 mg en goed verder cutten.
 
Laatst bewerkt:
Is bij iedereen wel anders maar bij enanthaat esters mag je op +- 3 weken rekenen. Niet iedereen ervaart dezelfde bijwerkingen met aas.

Ben nu zelf mijn derde week test 250, tren 400 en mast 200mg begonnen (ook eerste keer tren) en voorlopig ben ik heel tevreden van kuur. Geen bijwerkingen behalve iets hoger libido, slapen gaat iets moeilijker en iets meer zweten snachts. Niets noemenswaardig.

Zet het de volgende inject gewoon op 400 mg en goed verder cutten.
maar mast onderdrukt de bijwerkingen van de tren, ik ga deze en volgende week kijken of de tren aanslaat anders zet ik me 2e volgende inject tren 400gr
 
maar mast onderdrukt de bijwerkingen van de tren, ik ga deze en volgende week kijken of de tren aanslaat anders zet ik me 2e volgende inject tren 400gr
Denk echt omdat je aan de Tren-e zit dat je rond week 3/4 de tren begint te voelen. Zelf zit ik nu ook in me eerste tren cycle zit in week 9 nu mijn bijwerkingen zijn af en toe hele vage dromen [emoji12] veel nachtzweet en de laatste 2 weken heb ik echt moeite met eten. Positive ervan is me libido kan er wel 10x per dag op [emoji12] succes nog met je kuur ben benieuwd naar het resultaat [emoji106]

OOH Jah eff toevoeging zelf zit ik nu aan dit: Test-e 500mg Tren-e 600mg Mast-e 400mg.
 
Denk echt omdat je aan de Tren-e zit dat je rond week 3/4 de tren begint te voelen. Zelf zit ik nu ook in me eerste tren cycle zit in week 9 nu mijn bijwerkingen zijn af en toe hele vage dromen [emoji12] veel nachtzweet en de laatste 2 weken heb ik echt moeite met eten. Positive ervan is me libido kan er wel 10x per dag op [emoji12] succes nog met je kuur ben benieuwd naar het resultaat [emoji106]

OOH Jah eff toevoeging zelf zit ik nu aan dit: Test-e 500mg Tren-e 600mg Mast-e 400mg.
jou doseringen zijn hoog bro, denk dat ik dat niet eens overleef:D, kan niet wachte om me vriendin 10x per dag lastig te vallen
en thx bro:flexbiceps:
 
jou doseringen zijn hoog bro, denk dat ik dat niet eens overleef:D, kan niet wachte om me vriendin 10x per dag lastig te vallen
en thx bro:flexbiceps:
Haha Jah tuurlijk maar het is al me 5e kuur hoor [emoji16]
 
Back
Naar boven