Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Is wel echt waar overigens. Vind het wel een idiote regel maar goed.

Determination

haha dus de grote machtige sterke Wesley Visser is serieus 6 maanden geschorst omdat te erge gyno? :roflol: :roflol:
Wel goed tho dat ze roids aanpakken ookal hou je dan niemand meer over
 
haha dus de grote machtige sterke Wesley Visser is serieus 6 maanden geschorst omdat te erge gyno? :roflol: :roflol:
Wel goed tho dat ze roids aanpakken ookal hou je dan niemand meer over
Nee omdat ie gyno had. Roidgebruik maakt niet uit. Opzich wel een vertekend nk qua junioren klasses en algemeen erdoor.
 
dit is toch niet serieus te nemen :roflol:

die stem van die gast in combinatie van wat hij allemaal verteld

dat betekend totaal niet dat er quality stuff word geupload. Ja hij heeft een goed fysiek, maar die training die hij deed is nou niet goed...
Jaloesie? Misschien moet je ook maar een YT kanaal beginnen
 
Voor het eerst sinds het ontslag uit het ziekenhuis weer getraind, was ruim een week geleden.
En pijnvrij! :D
 
Wesley heeft toch helemaal geen gyno? Ik train in dezelfde sportschool en volg hem op insta en youtube.
Beetje vreemd dat hij daarvoor 6 maanden is geschorst.
 
Jaloesie? Misschien moet je ook maar een YT kanaal beginnen

Nee niet jaloers. Vind jij dan niet dat hij een hoop onzin lult? Maar in het bodybuilding wereldje is dat blijkbaar heel geacepteerd :roflol:
 
Is dat de stem van die intro van star wars?
 
dit is toch niet serieus te nemen :roflol:

die stem van die gast in combinatie van wat hij allemaal verteld
Ik snap nooit waarom atleten altijd de behoefte hebben om (een tenenkrommende) uitleg over supplementen te geven in hun filmpjes.
 
Ik snap nooit waarom atleten altijd de behoefte hebben om (een tenenkrommende) uitleg over supplementen te geven in hun filmpjes.
dat is hun geheim om groot te worden toch?

:roflol:

net als die ene magische oefening. Waarom zijn armen 2x zo groot zijn als de mijne komt allemaal door die ene oefening
 
dat is hun geheim om groot te worden toch?

:roflol:

net als die ene magische oefening. Waarom zijn armen 2x zo groot zijn als de mijne komt allemaal door die ene oefening

Hey kali muscle heeft gwn wat meer carbs gepakt dus als je nog wat bw wilt packen gwn up yo carbs!
 
gewoon tuna en top ramen en dan om te shredden fish n a ricecaaaaake
 
Ik snap nooit waarom atleten altijd de behoefte hebben om (een tenenkrommende) uitleg over supplementen te geven in hun filmpjes.

door de barbell extra langzaam extra hoog te laten zakken en te focussen op de squeeze globuproteineer je de creatine homohydraden en dat stimuleert de mcore voor maximale hypertavi
 
door de barbell extra langzaam extra hoog te laten zakken en te focussen op de squeeze globuproteineer je de creatine homohydraden en dat stimuleert de mcore voor maximale hypertavi
Thanks, ga het proberen! Hopelijk word ik dan net zo buff als jij.
 
Zo lekker fitnessen :)
 
Back
Naar boven