XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

dat betekend totaal niet dat er quality stuff word geupload. Ja hij heeft een goed fysiek, maar die training die hij deed is nou niet goed...
Waarom altijd zo haten op iedereen hun training man. Letterlijk altijd met iedereen die een goed fysiek heeft. Het is gewoon goeie content, daar gaat het ook om. Tijdsverdrijf.

komt alleen door roids :S:S:S
 
Waarom altijd zo haten op iedereen hun training man. Letterlijk altijd met iedereen die een goed fysiek heeft. Het is gewoon goeie content, daar gaat het ook om. Tijdsverdrijf.

komt alleen door roids :S:S:S

DBB ecto's in a nutshell.
 
Reden, gyno? Wel sick man, 20 weken wedstrijdvoorbereiding en dan niet het podium op mogen

Yes. Controleren ze nu heel heel streng op.
Dus jezelf volstouwen met grammen is prima zolang je maar geen gyno hebt :D
 
Natties kunnen ook gyno hebben :(
 
Staat niets op social media van wesley kan me niet voorstellen dat hij daarover niet gaat ranten
 
Staat niets op social media van wesley kan me niet voorstellen dat hij daarover niet gaat ranten
Waarschijnlijk omdat roids dan ter sprake komen. Anders had je wel stage pics gezien.
 
Maar hij heeft amper gyno, dat snap ik dus niet.
 
Vraag me af hoe zijn kuur er uit ziet,Overig wel goed fysiek.
 
Waarom altijd zo haten op iedereen hun training man. Letterlijk altijd met iedereen die een goed fysiek heeft. Het is gewoon goeie content, daar gaat het ook om. Tijdsverdrijf.

komt alleen door roids :S:S:S

YT kanaal van Jeff Nippard is echt een verademing. Leuk kanaal waar ook intformatieve dingen worden geupload. Ook zijn trainingen en commentaar vind ik wel leuk en zit iig niet vol met onzin.

Ik zeg ook niet dat die hele training onzin is. Maar het commentaar en uitleg er bij wel.
 
Had een post van mij kunnen zijn Trench
Ja, en hoe meer we dit soort videootjes bekijken. Hoe meer we tot de conclusie komen dat we ondanks de commentaren van dierbaren toch maar latjes armen hebben. Maar al die grammen aan steroïden die willen we natuurlijk niet in ons lichaam hebben. De enige hoop die er nog is het blijven martelen van onze biceps.
 
aangenomen bij een teringgoede rederij om stage te varen :D

gaat wel tricky worden met trainen... iemand tips???
 
Back
Naar boven