AndroidHealthClinic

Shocking News Anonimnyylector dubbelganger

  • Topic starter hoxyz
  • Startdatum
  • Reacties 70
  • Weergaven 35K
  • Volgers 37

Bezoekers in dit topic

Haha faal
 
Nou daar gaat "pic's or it didn't happen"..
 
75952a09dd.png

ayyy
 
Best erg dat een Hongaar doet alsof ie anonimyyylector is.
 
Hoho hoezo word ik hier ineens bij betrokken bij deze fakeness

Dat is nogal obvious. Je had een heel topic vol white knights die letterlijk aan je kont hingen, en jij gaf alle aandacht aan anonimnyylector. Je hebt echt de beste keuze gemaakt meid. Nee jij komt er wel in het leven!

Hoe kan je nou zo dom zijn Smize ??? Triest!

Geen probleem, daten? :)

:roflol: kan ik natuurlijk bijna geen nee tegen zeggen na zo'n waaaaaanzinnig compliment :p

En nog foto's Smitze :D?

Ik durf denk ik niet meer:p

Wanneer gaan we samen trainen Smitze? Drinken we daarna romantisch een shakje :twitch:

Denk dat ik Smitze binnenkort ten huwelijk vraag, wij passen goed bij elkaar.

Hoi Smitze :) Ben je single?
Goede pecs trouwens!

Smitze is een beest.

Nou nou, beest... Hou wel van een challenge en kan me goed vermaken met fitnessen

Smitze! Lekker beest, hoe gaat het nu met je? :kiss:

Hahahaha!! Ja goed goed! Buiten dat ik zaterdag van de fiets ben gevallen en nu weer last van m'n knieën heb verder lekker hoor.

Heb je een massage nodig? :D

Ja, als het een knie-helende massage is wel;-)

Hoef me toch niet ongerust over je te maken hé? :(

Nee Smitze is niet bijdehand, Smitze is een hele slimme, attractieve vrouw. Met een lekkere kont :D Dat mag ik toch wel zeggen hé Smitze? Of mag ik je mijn kleine prinses noemen? Oef ik word nu een beetje te romantisch :D

Hahaha heerlijk ding! Love it

Noem mij maar je ding.. Daar kick ik op :P Nee grapje hoor hahaha. Hoe gaat het prinses? ;)

met mij gaat het goed. Weet niet of dat je vraag was...;) met jou ook?

Sta je er een beetje sexy bij deze zomer Smitze? Bikini pics tijd denk ik zo :D

Haha heb m'n best gedaan... Nog geen bikini picts, wel updates.

Je ziet er lekker uit :D Ook goed fysiek trouwens :D


Hahaha net een hele reeks foto's geplaatst joh;-) waar blijven jouw updates dan?

full?d=1455234317.jpg


Kom terug bij mij Smitze ik mis je!! Je bent al 2 maand niet op DBB geweest en voel me in de steek gelaten door je. Had dit nooit achter je gezocht

Haha damn... Is that you? Looking good. Ben het forum soort van uit het oog verloren inderdaad maarrr ben nog net zo fanatiek bezig met sporten:-) vertel... Heb ik wat gemist hier?Bekijk bijlage 73117Bekijk bijlage 73118

Damn je bent ripped geworden, maar je bent nog steeds een schatje volgens mij.

Eigenlijk zouden we dit topic het Smize & Lector topic moeten noemen. Maar dan krijgen we het volgende probleem, in welke sectie zou het moeten staan. Want ja, ik heb niet zoveel vrouwelijke eigenschappen en Smitze heeft geen mannelijke eigenschappen. Hoe gaan we dit oplossen? Smitze en ik zijn namelijk één

In 4 pics van Schmitze & lector samen.

Goede ideeen ontstaan hier

Hej schat, zo mag ik je ondertussen wel noemen neem ik aan. Hoe gaat het met je?

Uiteraard! Zolang het lieve koosnamen zijn vind ik het helemaal goed ;) Gaat lekker! Met jou ook alles goed?
 
Dat is nogal obvious. Je had een heel topic vol white knights die letterlijk aan je kont hingen, en jij gaf alle aandacht aan anonimnyylector. Je hebt echt de beste keuze gemaakt meid. Nee jij komt er wel in het leven!

Hoe kan je nou zo dom zijn Smize ??? Triest!
Wauw... Tijd over? Geen idee... Zal m'n ouders eens vragen of zij weten waar het mis is gegaan.
 
Dat is nogal obvious. Je had een heel topic vol white knights die letterlijk aan je kont hingen, en jij gaf alle aandacht aan anonimnyylector. Je hebt echt de beste keuze gemaakt meid. Nee jij komt er wel in het leven!

Hoe kan je nou zo dom zijn
Haha ze had enkel nog egostrelende herinneringen aan de kloon welke sidderingen door haar lijf joeg met een vochtig broekje tot gevolg. Het is wat, ego. In 1 klik weg. Gotta love it.
 
Back
Naar boven