AndroidHealthClinic

Hoge Oestradiol waarde tijdens kuur

Bezoekers in dit topic

Dan is 65 nmol/l laag. 70 (+5) nmol/l is wat je verwacht als zogehete nadir-concentratie. Dat is de laagste waarde, oftewel als je vlak voor je eerstvolgende injectie (dus na 7 dagen) bloed zou trekken. Staat duidelijk in die studie, maar niemand lijkt het te lezen.


Conclussie: de gear was shit?
 
Conclussie: de gear was shit?
Ja, je kunt dit gewoon uitrekenen.

Als je uitgaat van een t1/2 van 7 dagen, en de nadir-concentratie is 70 nmol/l bij een frequentie van 1x per week zetten, dan is de concentratie vlak na een injectie ongeveer 140 nmol/l. Als je 2/7e van de halfwaardetijd verder bent, dan verwacht je een concentratie van 1/(2^(2/7)) * 140 = 115 nmol/l. Als je 3 dagen verder was dan verwacht je een concentratie van 1/(2^(3/7)) * 140 = 104 nmol/l. Ga er 2 standaarddeviaties onderzitten en dan verwacht je eigenlijk echt niet lager dan 95 nmol/l.
 
Ja, je kunt dit gewoon uitrekenen.

Als je uitgaat van een t1/2 van 7 dagen, en de nadir-concentratie is 70 nmol/l bij een frequentie van 1x per week zetten, dan is de concentratie vlak na een injectie ongeveer 140 nmol/l. Als je 2/7e van de halfwaardetijd verder bent, dan verwacht je een concentratie van 1/(2^(2/7)) * 140 = 115 nmol/l. Als je 3 dagen verder was dan verwacht je een concentratie van 1/(2^(3/7)) * 140 = 104 nmol/l. Ga er 2 standaarddeviaties onderzitten en dan verwacht je eigenlijk echt niet lager dan 95 nmol/l.

Zeer interessante infomatie dit ook. Sta je allemaal niet bij stil. Ik heb nu een ander merk gear genomen. En zal over een maandje weer bloed trekken en hier plaatsen. Het bloed trekken zou ik dan de dag van de injectie of een dag van te voren trekken. Dan heb ik een goed referentie punt met de eerdere bloeduitslagen die ik hier geplaats hebt. Bedankt voor de info.

Maar zelfs dan mag het geen invloed hebben op je libido. Daarom ga ik nu stacken. Tren e en mast erbij zetten. 250 test, 400 tren en 200 mast. Proviron gooi ik er ook in iedergeval uit.
 
Ik weet het van die referentiewaarde's. Maar die heb ik niet. Heb bloed laten trekken bij de huisarts en vervolgens toeennde uitslagen binnen waren gevraagt of hij een uitdraai wilde maken. Daar stond alleen dit op papier zoals ik het hebt geplaats. Hoe kom ik referentiewaarders dan?

Die gear heb ik ook de vuilnis bak ik gegooit. Is bij 500 zeker erg laag. Heb nu bij iemand anders test e , tren e en mast e genomen. Maar ik injecteer nog niet omdat ik eerst het probleem wil weten. En na een maand weer bloed ga prikken.
Vragen of hij het nog een keer wilt uitprinten, met referentiewaarden erbij. Ik krijg gewoon de referentiewaarden erbij als ik een bloedtestuitslag laat printen door de huisarts.
 
Dan is 65 nmol/l laag. 70 (+5) nmol/l is wat je verwacht als zogehete nadir-concentratie. Dat is de laagste waarde, oftewel als je vlak voor je eerstvolgende injectie (dus na 7 dagen) bloed zou trekken. Staat duidelijk in die studie, maar niemand lijkt het te lezen.

Klopt dan is het lager omdat je de eerste dagen een hogere concentratie in je bloed hebt. Maar dan blijft de waarde nog vrij goed. De gear zal lichtjes ondergedoseerd zijn, maar dat valt nog mee (kan veel erger).
 
Laatst bewerkt:
Ja, je kunt dit gewoon uitrekenen.

Als je uitgaat van een t1/2 van 7 dagen, en de nadir-concentratie is 70 nmol/l bij een frequentie van 1x per week zetten, dan is de concentratie vlak na een injectie ongeveer 140 nmol/l. Als je 2/7e van de halfwaardetijd verder bent, dan verwacht je een concentratie van 1/(2^(2/7)) * 140 = 115 nmol/l. Als je 3 dagen verder was dan verwacht je een concentratie van 1/(2^(3/7)) * 140 = 104 nmol/l. Ga er 2 standaarddeviaties onderzitten en dan verwacht je eigenlijk echt niet lager dan 95 nmol/l.

Heb even gecheckt en klopt inderdaad. Ondergedoseerd dus. Na 3 dagen zou je toch rond de 100 nmol/l moeten zitten.

Zal iets van een 150mg/ml bevatten dan.

full text.
http://ajpendo.physiology.org/content/281/6/E1172.full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog ff naar de datum gekeken van prikken. Ik zet altijd op dinsdag en zaterdag. Dus 2 dagen na de laatste injectie is er bloedgeprikt.

En ik zal dadelijk me vrouw eens opbellen of referentiewaarde kan laten uitprintennbij de mij huisarts omdat ik het vandaag niet meer kan redden qua tijd.
 
Ja iemand die mast sugereerde kwam ook antwoord "dit" op. Ik weet dat het goed bedoelt is. Maar er is geen wijs uit te komen.

Ik zou graag iemand willen zien antwoorden wat tijdens de kuur van test only met proviron mis of goed is met mijn bloedwaardes die getrokken is tijdens die kuur. Daar ben ik niet zo in thuos, helaas. Er moet toch iemand verstand hebben op op dit forum waarom er 0 libido was? Ik lees vaak dat je dat kan zien aan je bloedwaarde's. Speciaal laten trekken voor dit forum maar niemand die er exact een oplossing voor kan vinden.

Ik vind geen libido tijdens een kuur van 12 of 16 weken echt iets verschrikkelijks.

Dat kan aan zoveel factoren liggen. Teveel oestrogeen, te weinig; een verstoorde androgeen-oestrogeen balans. Mast of proviron gaven mij persoonlijk altijd een veel hoger libido. Wil je er zeker zijn dat je "kleine Tarzan" het doet, en flink kuren, dan is flink wat test voor mij qua libido altijd the way to go. Maar i k ken daarentegen ook jongens die met een shitload aan androgenen nog geen hoog libido hadden (gram test, met gram mast). Op tren is het overigens maar de vraag wat er gebeurt met je libido.

Je zou Cools je bloedresultaten moeten laten interpreteren, maar uit ervaring kan ik vertellen dat 250 mg. test met 200 mg. mast een heerlijk kuurtje is, met goede androgene/oestroge verhoudingen, en waarbij je dus een goed libido en weinig side´s ondervind.

Wil je echter wat hoger doseren, kiezen veel bodybuilders voor meer test, laten we zeggen een gram. Om oestrogene bijwerkingen tegen te gaan (gyno zul je niet snel krijgen met zoveel androgenen in je lichaam), zul je een goede androgeen/oestrogeen verhouding moeten hebben. Dat is voor jezelf uitvogelen wat die precies is.

Op een gram test met 600 mg. mast merkte ik geen verschil (zowel qua gains als side´s), dan op een gram test met daarbij 10 mg. aromasin ED.

Het laatste is zoals gezegd goedkoper, en je hoeft minder mililiters te injecteren.
 
Morgen ga ik prikken. Test e tren e en mast e. 250 test, 200 of 400 mg tren, en 200 mg mast. Alleen over tren twijfel ik nog een beetje. Cools zeg 200 vele anderen 400. En laten we eerlijk zijn, Cools weet wel wat van verhoudingen. Ook doen veel jongens 250 test, 400 tren en 400 mast. Of dat wat is weet ik niet ik heb de combi test, tren en mast nog niet eerder gedaan. Dus daar nog geen ervaringen mee.

Overgens is tren volgens BC echt een gigantische libidoverhoger. Wetenschappelijk bewezen volgens hem. Ik denk dat het vooral allemaal met de a:e heeft te maken.

Dus ik heb nog 1 dag om er over te denken:)
 
Heb even gecheckt en klopt inderdaad. Ondergedoseerd dus. Na 3 dagen zou je toch rond de 100 nmol/l moeten zitten.

Zal iets van een 150mg/ml bevatten dan.

full text.
http://ajpendo.physiology.org/content/281/6/E1172.full


En wat moet de waarde zijn van de test als je 6 dagen na de injectie je bloed laat checken Cools? Deze keer geen 500 test maar 250 test ew zoals je weet. Ben benieuwd wat de waarde dan moet zijn. Heb vandaag bloed laten prikken. Dus ben benieuwd;)

Vergeet niet dat ik een sinds ik diabetes hebt altijd een test waarde van 5 a 6 nmol hebt. Of je dat ook moet mee berekenen in dit soort materies weet ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Je normale testwaarde heeft geen effect op een bloedtest tijdens testosteron gebruik. Eigen productie komt uiteindelijk stil te liggen en alleen wat je injecteert wordt gemeten. Eerste weken kan je nog wat eigen testosteron aanmaken, maar gezien je eigen lage waarde maakt dat geen verschil.

Na 7 dagen zou rond de 45 nmol/l moeten zitten, dus na 6 dagen iets hoger.
 
Je normale testwaarde heeft geen effect op een bloedtest tijdens testosteron gebruik. Eigen productie komt uiteindelijk stil te liggen en alleen wat je injecteert wordt gemeten. Eerste weken kan je nog wat eigen testosteron aanmaken, maar gezien je eigen lage waarde maakt dat geen verschil.

Na 7 dagen zou rond de 45 nmol/l moeten zitten, dus na 6 dagen iets hoger.

Oke thanks kerel.

Het gaat om 250 test pw dus houd ik het op 40 of iets minder gezien bijna alle ugl wat ondergedoseerd is;)
 
Back
Naar boven