AndroidHealthClinic

Manieren van frontloaden (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2012
Berichten
4.934
Waardering
1.141
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Ga na 8 weken cruise maar weer eens blasten volgende week ,iemand ervaring met frontloaden?
zou een kuur met teste,tren e en bold zijn heb al gelezen dat sommige de eerste week dan een dubbele dosis injecten ,maar zie zelf niet zitten om 6 ml weg te prikken in 1 keer (ook voor de grote dosis in 1 keer dan)

Dus zou het hetzelfde effect hebben als je gewoon 4 dagen ED(4dagen na elkaar dus bv maandag ,dinsdag ,woensdag,donderag en vanaf dan normaal 2x per week injecten) je dosis prikt die je normaal 2x per week prikt om te 'frontloaden'?
 
Laatst bewerkt:
Zelf geen ervaring mee, maar een dubbele dosis is vrij standaard voor frontloaden inderdaad.

Het zou inderdaad bijna dezelfde werking hebben als je 4 dagen ED prikt, loop je gewoon net wat achter maar dit is minimaal omdat het toch lange esters zijn en het wel even duurt.
Je kan ook 2x3ml zetten ipv in een keer 6ml, dus rechts en links ofzo.

Ga anders hiermee spelen om een indruk van te krijgen van wat er zou gebeuren: [Link niet meer beschikbaar]
Dus je normale dosis invullen en je zult zien dat het even duurt voor je waardes vrij stabiel zijn en als je gaat frontloaden ben je eerder op je baseline.
 
Ik heb 3x een frontload gedaan maar het heeft me nooit echt wat opgeleverd eigenlijk.. Is niet iets dat ik nog een keer wil herhalen in de toekomst
 
Ik snap het hele frontloaden niet eerlijk gezegd.. Het enige wat je doet is je lichaam een 2x zo harde klap geven met de middelen die je in dubbele dosis zet. Denk om je bloeddruk met name in deze.
 
Vind frontloaden ook een beetje onzin en is ook iets wat ze vooral vroeger vaak deden.
Het idee is om in plaats van na 3/4 weken het spul goed te voelen dit na een week of 2 al te voelen.

Vooral aangezien TS nu cruist heeft het ook al minder nut.
Waarom niet beginnen met een oral als kickstart voor 4 weken als je geen geduld hebt? :)
 
Vind frontloaden ook een beetje onzin en is ook iets wat ze vooral vroeger vaak deden.
Het idee is om in plaats van na 3/4 weken het spul goed te voelen dit na een week of 2 al te voelen.

Vooral aangezien TS nu cruist heeft het ook al minder nut.
Waarom niet beginnen met een oral als kickstart voor 4 weken als je geen geduld hebt? :)
Heb al een oral maar voel me meestal shit na 2 weken op orals :) wou gwn Frontloaden eens proberen
 
Heb al een oral maar voel me meestal shit na 2 weken op orals :) wou gwn Frontloaden eens proberen
Proberen is opzich ook wel prima, misschien vindt je het wel heel fijn of reageer je er goed op.
Niet mijn voorkeur though. Speel anders wat met die link die ik je gaf om te zien wat het precies doet.
 
Bold frontloaden vind ik zelf ook wel prettig, vooral omdat Bold er gewoon lang over doet voor je iets ziet. Met een frontload heb ik een stuk eerder het volle/ronde van bold. Bloeddruk is wel iets hoger dan normaal maar nog absoluut niet schrikbarend.
 
Proberen is opzich ook wel prima, misschien vindt je het wel heel fijn of reageer je er goed op.
Niet mijn voorkeur though. Speel anders wat met die link die ik je gaf om te zien wat het precies doet.
Ga eens kijken als ik op de Pc ben Thx alvast ;)
 
Bold frontloaden vind ik zelf ook wel prettig, vooral omdat Bold er gewoon lang over doet voor je iets ziet. Met een frontload heb ik een stuk eerder het volle/ronde van bold. Bloeddruk is wel iets hoger dan normaal maar nog absoluut niet schrikbarend.
Hoe deed jij je Frontloaden ?
 
Ik snap het hele frontloaden niet eerlijk gezegd.. Het enige wat je doet is je lichaam een 2x zo harde klap geven met de middelen die je in dubbele dosis zet. Denk om je bloeddruk met name in deze.
Bij mij gaat t vooral omdat ik al lang cruise en dus weer zin heb om te knallen en tweede reden omdat ik na 6 weken telkens ff dosis verhoog vanaf nu ook om te testen dus zou de eerste 6 weken zoveel mogelijk willen gainen .
 
Bij mij gaat t vooral omdat ik al lang cruise en dus weer zin heb om te knallen en tweede reden omdat ik na 6 weken telkens ff dosis verhoog vanaf nu ook om te testen dus zou de eerste 6 weken zoveel mogelijk willen gainen .

Ik snap de beredenering niet echt, aangezien ik ook cruise/blast.. Ik vind het persoonlijk fijner om de dosering op te hogen tijdens de kuur. Mijn vorige cycle was; 1-10 cruise 11-17 900 sust / 600 deca / 300 tren en 18-24 1200 sust / 800 deca / 400 tren.

Anyway, het is erg persoonlijk. Als ik er direct een paar gram in ram, dan heb ik daar echt wel lichamelijke ongemakken van de eerste twee weken. Waar ik bij normale dosis starten en daarna ophogen, deze ongemakken niet ervaar.
 
Frontloaden doe je niet voor een week maar minimaal 3.

Dus week 1-3 frontload je
En 4-? Normale dossis.

Als je fronload zou ik 3ml links injecteren en 3ml rechts injecteren.
 
Ik merk echt geen verschil of ik het nu wel of niet doe. Ook met bold bijvoorbeeld. Dat spul werkt bij mij erg snel. Altijd lekker om het 16 weken door te trekken maar in de 3e week al eet ik als een varken, pak ik kilo's en lopen de aderen al tot aan de onderarmen
 
Frontloaden doe je niet voor een week maar minimaal 3.

Dus week 1-3 frontload je
En 4-? Normale dossis.

Als je fronload zou ik 3ml links injecteren en 3ml rechts injecteren.
dit eventueel eens proberen dan gaat wel duur worden als je het met hoge doseringen doet haha
 
ik heb een vraag aan alle leden ik ben vorige week donderdag aan een kuur test e begonnen het doel was eerst 8-10 weken test e 500mg.
Ik kon niet wachten dus ging ik frontloaden vorige week donderdag 2x2ml allebei de quads en vrijdag weer 2 ml in totaal 1500mg en ik heb gister 625 mg gezet om de 6 dagen ben ik dit van plan: nou is de vraag ik voel er nog helemaal niks van is dit normaal? het injecteren doet ook helemaal geen pijn dag erna kan dit ook? alvast bedankt voor antwoorden.
 
waarom niet kicken met korte esters.
 
is het dus normaal dat ik 7 dagen na 1500mg niks voel? gr
 
Back
Naar boven